Gasthof Auhof

Gasthof Auhof

8.6Fantastisch

Oostenrijk, Salzburg, Kaprun

Op vakantie geweest naar Auhof?

8.6Fantastisch

• 8.8Ligging t.o.v. pistes

Gasthof info

• Sauna
Meer gasthof info

7 reviews over Gasthof Auhof

• 10Trudy18-01-2013

Style 9 fantastisch appartement!

Wij hadden gekozen voor een appartement en kwamen in style 9 het app. 77m3. Ongelofelijk mooi, heerlijke bedden, grote woonkamer en een sfeervolle haard! Als je op het balkon zit kijk je over het centrum en zo op de familieberg! De familieberg is lopend te bereiken en de skibus stopt precies voor het hotel! Het was heel fijn dat de onbeperkt toegang van Tauernspa daarbij in zat. Je betaald als intree al ongeveer 20 euro per 3 uur. Wij hadden onbeperkt en zijn dus meerdere keren heen geweest. Heerlijke sauna's en masage faciliteiten. Het appartement is in het hotel en zo konden we ook gebruik maken van de hotelfaciliteiten als ontbijt en diner. We hebben nog een slee meegenomen voor de kinderen maar ook hier was aan gedacht er stonden er zelfs 2! Een echte aanrader we gaan er zeker nog eens terug!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9Familie Wiersma14-03-2010

Perfecte accomodatie

Fantastische appartementen, van alle luxe voorzien. Ligging ten opzichte van "de Maiskogel" de familieberg is erg goed, de weg oversteken en de lift in. Ook de gletcher Kitzsteinhorn en de pistes in Zell am See zijn eenvoudig met de skibus te doen. De service is perfect, zo zijn wij pas laat op de dag vertrokken en konden de gehele dag nog gebruik maken van het appartement. ( style nummer 9, aan de voorkant gelegen met uitzicht op "de Maiskogel" ) Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2010

• 9mark en ton08-05-2006

grote klasse hier heb je echt het gevoel dat je op vakantie bent.

Gereisd in mei 2006

• 7Edwin Bijlsma04-03-2006

Enthousiaste jonge eigenaar, met de ambitie om er een modern hotel van te maken. Hier een daar nog duidelijk de traditionele Tiroolse sfeer. Zeer gastvrij. Alhoewel de gastvrijheid, met als achtergrond de omzet te verhogen, nadelig wordt beinvloed. Bijv. aan onze kinderen werd regelmatig gevraagd of zij nog een Cola lusten, en glazen werden nogal opdringerig bijgevuld. Duidelijk minpunt. Keuken is uitstekend, voor kinderen kan er ook wat afwijkends worden besteld. Wij hadden een halfpension. Ontbijt is goed, maar de laatkomers vonden toch een wat leeggeplunderd ontbijtbuffet. Kamers zijn klein, en interieur uit de jaren 70, smeekt om renovatie. Voorzijde van restaurant is vernieuwd en daar is het erg leuk. Ook een uitstekend terras met uitzicht op pistes van de Maiskogel. Prijs / kwaliteit verhouding is dik in orde.

Gereisd met familie in maart 2006

• 8Hogeveen14-12-2005

Wat een gezellig familiebedrijf echt helemaaal geweldig. Het eten is er ook fantastisch en de service uitstekend. Het hotel ligt tegenover de piste (loopafstand). Voor uitgebreider Skigebied moet je naar Sell am See 10min rijden. Voor mensen met kinderen of beginners is de piste voor het hotel ideaal.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in december 2005

• 9vos04-11-2005

we zijn er in september geweest, zeer mooi en gezellig hotel, met een uitmuntende keuken, wat halfpension gasten krijgen te eten is de specialiteit v/d dag voor de reataurant gasten ook wordt er geen onderscheid gemaakt, je kunt rustig natafelen. een echte aanrader

Gereisd met partner in augustus 2005

• 8Aad van Dorst17-01-2005

Een gezellig en net familie bedrijf. Het eten is er goed en het personeel word volgens Oostenrijkse normen en waarden behandeld. Zo ook de gasten. Als u het wil kunnen ze alles regelen voor uw wintersport. Simpelweg, rij, vlieg of ga per trein, eenmaal aangekomen is alles voor u geregeld. De Maiskogel ligt voor de deur.....

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in januari 2005