Hotel Antonius

Fantastische vakantie

Neirinck
3-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes1

We hebben echt een super mooie periode gehad in het hotel. Vriendelijk personeel, niks was teveel gevraagd. 1 Ober sprong er echt tussen uit, een oudere zwaardere man echt super vriendelijk en altijd vrolijk. 1 ober hoop ik volgende jaar terug te zien met meer vriendelijkheid, een hele slanke man met een grote mond en snakken en bijten dat was jammer maar mocht zeker de pret niet drukken. Onze banden van de auto waren kapot gegaan, en het hotel heeft alles voor ons geregeld zonder problemen. Volgend jaar zien hun ons zeker terug!!! Dit was een zomer vakantie dus ik kan niet oordelen over de pistes

Het was een heerlijke vakantie met mooi weer!

Fam. Smit
31-7-2018

Super hotel met nette ruime kamer. Grote badkamer en ruim balkon. Wij hadden een prachtig uitzicht van de 2e verdieping op de rodelbahn en Kitzsteinhorn. Personeel is vriendelijk en netjes. We verbleven o.b.v all inclusive en dat was prima! Goed ontbijt met ruime keuze. Lunch was prima en het avondeten afwisselend en goed met een heerlijk dessert als afsluiter. Voor de kinderen elke avond schepijs. Het binnen en buiten zwembad is niet groot maar goed genoeg om te relaxen of om af te koelen. Genoeg ligbedden en een kleine ligweide met een prachtig uitzicht op het slot van Kaprun en de mooie bergen. Met de Kaprun-Zell am See card gratis uitstapjes gemaakt in de mooie natuur. Erg mooi gebied.

Slecht gevoel aan over gehouden.....

Rene Ernst
7-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer matig hotel. Kamers zijn op zich prima, maar het hele hotel doet gedateerd aan. Het is wel schoon en netjes en de kamers worden dagelijks keurig schoongemaakt en opgeruimd. Het onbijt is prima echtr het diner is om te huilen. Niets van de heerlijke Oostenrijkse gerechten, maar droge kip of-kalkoen en zelfs gekookt vlees. Minimale porties waarbij een voorgerecht bestaat uit schepje sla, halve radijs en een klodder kruidenboter met 2 stukjes peer of 50 gram meloen met een klein plakje gedroogde ham. Echt te triest voor woorden. Het heeft geen "haut cuisine" te zijn, maar dit wat echt slecht. We zijn maar in Kaprun in een restaurant gaan eten om toch de dag prettig af te sluiten.

Prima hotel als je geen te hoge verwachtingen hebt en 's avonds in het dorp gaat eten.

Wij gaan er in ieder geval niet meer heen, omdat de kosten van ruim 1000 Euro/week per persoon niet in verhouding staan tot het gebodene.

Vrij Uit

Super hotel! Echt een aanrader.

Susanne
4-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Er was weinig aan dit hotel dat niet beviel! Alles was perfect. Uitgebreid ontbijt, mooie lobby, lekker en verzorgd avondeten (lees 5 gangen diner), lekkere Spa voorzieningen, de skibus stopt voor het hotel, het uitzicht is geweldig en bovenal super personeel! Het hotel wordt gerund door een familie en dat is goed te merken in de sfeer van het hotel: gemoedelijk en gezellig. Het persoonlijk staat altijd voor de klaar en geen verzoek is gek. Vegetarisch of veganistisch avondeten? Geen probleem! Een huisarts op zondagavond? Geen probleem! Al met al, een top hotel.

Mooie omgeving, matig hotel

Raymond
1-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Deze week hier een weekje all in gezeten, eten is ver onder de maat, en nu al 2 dagen buikloop na het eten in dit hotel.... 2 dagen eerder naar huis gegaan. Bedden zijn uit de oertijd en de kamers muf. Vloerbedekking uit 1930 op de grond. Niet kindvriendelijk, moest zelfs ouderlijk toezicht mee naar de speelkamer omdat er iets stuk gemaakt was. Hierdoor rennen de kinderen de hele avond door het hotel om zich te vermaken. Personeel in het restaurant was heel aardig en behulpzaam, achter de bar waren het een stel chagerijnen. Zwembad binnen was uitstekend, buiten helaas niet verwarmd. Ook het zwemmen in boerka werd gewoon toegestaan..... zeer onhygiënisch mijn inziens. All inclusieve formule is goed, het eten daar inregen matig. Slecht van temperatuur en niet afwisselend genoeg, en weinig keuze. Ook zeer gehorig complex. Stadje is leuk, maar overspoeld met geheel bedekte vrouwen. WiFi stamt hier ook nog van voor de oorlog, alleen beneden bereik. Kort gezegd, voor ons nooit meer Antonius!

super hotel maar druk

j boone
16-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

als je van rust houd moet je niet naar dit hotel .heel veel kinderen

we zijn hier 4 keer geweest.Altijd super goed verzorgd goed eten vriendelijk personeel tot de kamermeisjes toe niets is teveel.maar het laatste jaar was het onzettend druk met jonge kinderen die heel wild waren dit vonden wij niet fijn

Weer heerlijk met vrienden en familie

Judith
12-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Echt wintersport hotel met goede keuken, aandacht voor de kinderen en persoonlijke service. Fijne kamers, met extra slaapkamer en goede prijs-kwaliteit verhouding voor zowel de kamers als het restaurant.

voor herhaling vatbaar !

Renaat
1-5-2016
  • Ligging t.o.v. pistes5

mooie kamer, fijn relaxen bij zwembad, heerlijke douche en prima eten.... wat wil een mens nog meer ??

Matig hotel, zeker geen hoogvlieger

Fam Baelen
15-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooie ruime kamer, propere badkamer met een goede douche

Degelijk ontbijt, fruitsap is zeer flets, eieren ook, brood is steeds vers

Avondeten gaat aan een razend tempo, saladebuffet is ondermaats, eten is geen hoogvlieger (eerder schoolkost).

Steeds fruitsalade en beperkt kaasbuffet beschikbaar als tweede dessert

Ligging is OK: we zijn steeds met de wagen naar de gletsjer gereden, slechts 10 min rijden

Voor ons niet meer dit hotel

Familie Kluinhaar
27-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Bij aankomst werden wij netjes ontvangen maar weinig uitleg over het hotel. Verder ook geen info waar beste skies te uren en dergelijke. ivm ons gezin hadden wij een baby bed erbij gevraagd voor onze 1,5 jarige zoontje. Dit stond midden in zit gedeelte van de hotelkamer en paste ook niet door de deur naar de slaapkamer van ons. Bedden waren erg hard en kraakten. Kinder speelruimte bestond uit naar de fitnessruimte een tafeltennis tafel en een tafelvoetbal spel en twee houten schermen schermde een hoek af waar wat oud speelgoed lag en wat boeken. Het zwembad is toe aan onderhoud. Roostertjes waren kapot en de verlichting is kapot. In de Wellness zijn wij niet geweest. De bediening tijdens avond eten gaat gehaast en men is niet geïnteresseerd in de gast. Ik kreeg gevoel dat het om omzet draaien ging. Tevens word er aangeven dat er rekening gehouden wordt met eten voor de kinderen maar ik vind dit niet het geval. Toen wij door plots ziek worden van onze dochtertje al op de maandag weer naar huis vertrokken was er totaal geen interesse vanuit personeel achter de receptie. Niet eens de vraag waarom we eerder vertrokken. Het is in mijn mening niet een hotel om met jonge kinderen naar toe te gaan. Plus er is helemaal geen WiFi ontvangst op de kamers alleen in het restaurant en lobby.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Antonius in Kaprun, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Antonius zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.