Camping Naturcamping Stockham

3 reviews over Camping Naturcamping Stockham in het Nederlands

Mooie rustige camping

Erica
5-9-2014

Heerlijke plek voor kinderen. Mogen in de stal kijken, volop ruimte en een zeer vriendelijke eigenaresse. Slaapzak was ondergespuugd, ik kreeg hem keurig gewassen en gedroogd terug, zonder te betalen. Voor de nacht kregen we dekens om het gemis van de slaapzak op te vangen. Alleen de nachten zijn erg koud, op het moment dat de zon achter de berg verdwijnt is het koud, als de zon weer op komt gaat de warmteschakelaar meteen weer aan.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Fijne Camping

Bas Van Gils
21-9-2009

Rustige Camping. Ruim veld voor max 15 tenten. Aparte caravan plaatsen. Eenvoudig maar schoon sanitair. (douchen is €1 voor vijf min). Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaresse. De camping ligt aan het einde van een dal bij een boerderij. Geweldig uitgangs punt voor diverse wandelingen. Deze camping heeft eenvoudige maar toereikende voorzieningen. De prijskwaliteit verhouding is prima. Wij hebben hier (twee volw. en een baby van 10mnd) 8 dagen gestaan in augustus 2009. Op dat moment waren we de enige tent kampeerders (!) heerlijk rustig dus. Salzburg is in 5 kwartier rijden te berieken. Prachtige stad. Kortom deze camping biedt: rust, ruimte, en vrijheid. Een geweldige uitvalsbasis voor iedereen die van wandelen houdt.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 08 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig

jan
24-8-2009

Naturcamping Stockham in Hütschlag is een heel goede camping met zeer vriendelijke en behulpzame eigenaars

Gereisd Zakelijk in juli 2009

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Naturcamping Stockham in Hüttschlag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Naturcamping Stockham zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.