Hüttau

Reviews over Hüttau

"Wat een topper"

beeldens christel,
    27-11-2009

een aanrader voor gezinnen met kinderen klein of groot.Alles aanwezig voor een verzorgde vakantie en de gastheer en vrouw zijn buitengewoon vriendelijk en zeer behulpzaam.Hebben geen probleem met lawaairige kinderen.Wij zijn in de zomer2009 er op vakantie geweest met 2 kinderen die zwaar adhd hebben en 1met j.d.la touret.Zelfs toen ik panne had met de auto stond meneer klaar om te komen helpen.

ik zal daar zeker nog heen gaan.

Gereisd met jonge kinderen in november 2009

Rustig, compleet vakantieappartement

Familie De Jager,
    23-10-2008

Prachtige omgeving, 800 mtr. boven de zeespiegel. Veel rust, omringd door bergen met hier en daar een huisje. Ook onze hond had het geweldig naar haar zin.

Het appartement is compleet ingericht met wasmachine, oven, vaatwasser, strijkijzer etc. Goed uitgangspunt om te wandelen of andere activiteiten te ondernemen.

Gereisd familie in oktober 2008