Pension Rösslhof + app.

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag22°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Rösslhof + app. voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Rösslhof + app. in het Nederlands

Grandioos en voor herhaling vatbaar.

Nolly Martens
3-9-2009

Wij komen hier al een aantal jaren en het bevalt ons erg goed. De mensen zijn gastvrij en de kamers worden perfect bijgehouden. Een aanrader voor iedereen.

Gereisd Met partner in Thu Sep 03 2009 12:17:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Rösslhof + app. in Hollersbach im Pinzgau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Rösslhof + app. zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.