Hotel Kaltenhauser

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

• Ligging t.o.v. pistes7

De ontvangst van de beheerder de begeleiding in een woord geweldig

Met touroperator een busreis gemaakt, fantastisch!

Paul Jongeneel
26-6-2016

Heel goed georganiseerd door de touroperator, mooi hotel, goed eten en zeer vriendelijk personeel.

De excursies zijn schitterend, een hele goede vriendelijke chauffeur die ook reisleider was.

Prachtige omgeving met heel veel wandel en fiets mogelijkheden.

Jammer is wel dat de heen en terugreis in 1 dag verloopt, een hele lange zit, maar daar hebben we dan wel zelf voor gekozen.

Al met al een heerlijke vakantieweek.

1 Persoonskamers zijn zeker geen 4 sterren waard.

Thea van Loon
22-7-2014

Als preferentie had ik opgegeven om zo laag mogelijk in het hotel te verblijven, omdat ik ooit in een hotel logeerde dat in brand ging. Ik kreeg na aankomst een 1 persoonskamer toegewezen op de 3de verdieping onder de houten nok. De kamer was 3,5mtr X 2mtr. incl. badkamer. Op deze afmeting moesten 3 deuren draaien. Stelt u zich dit eens voor. Ik zocht gelijk de vlucht weg i.v.m. mogelijke brand. Er was geen vluchtweg naar buiten. Ik vroeg een andere kamer en kreeg een kamer op de 1ste verdieping met 2 klepramen. Ik moest op bed staan om de ramen te openen. Uitzicht had ik niet. Langs mijn kamer moest men om naar een werkvertrek te gaan waar de handdoeken en stofzuiger en dweilen en allerhand stonden, dus privacy had ik niet. Volgens de patroon was er voor mij niets anders. E.e.a. volgens foto's

We hebben een aantal aanbieders voor Kaltenhauser voor je op een rij gezet:

Geweldig wat een fijn hotel.

Vier personen
    8-4-2014
    • Ligging t.o.v. pistes8

Voor de 8 x naar hotel Kaltenhauser geweest via touroperator maar ik denk voor het laatste keer. Het is een geweldig hotel lekker rustig genieten van de sauna en het zwembad het eten is zeer goed en afwisselend. Het personeel en eigenaren zijn zeer vriendelijk. Wat wel jammer is dat in het dorpje niets te doen is zeker niet in de winter. Wij hadden ook de pech dat er geen sneeuw lag dus moesten we ver rijden voor de sneeuw.

• Ligging t.o.v. pistes8

Ik kan eigenlijk alleen maar aangeven dat we een super tijd hebben. We verblijven hier momenteel nog voor een wintersportvakantie. En het hotel is zo goed dat ik bewust inlog om deze recensie te maken.

De ligging voor wintersport is goed te noemen. 100 Meter van een skibushalte en de eerstvolgende halte is de grote gondel. Dus perfect.

In het dorp zelf is helaas weinig te beleven. Maar het personeel maakt echt alles goed. Super vriendelijke en buitengewoon lekker eten. Ik heb zelfs maar een keer om een tweede toetje gevraagd ;-)

Wij verblijven in een luxe kamer met toegang tot internet. Helaas is het draadloos internet niet altijd wat het moet zijn. Bedraad gaat prima. Maar de kamer maakt dit meer dan goed. Ruim, modern, flat screen tv, heerlijke douche en smaakvol ingericht.

Juiste hotel op de verkeerde plaats

Patricia
    6-1-2014
    • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel heeft een prima prijs/kwaliteit verhouding. Minpunt: het ligt in een dorpje waar niets te beleven valt. De bar van het hotel is veel te klein in verhouding met het aantal gasten. Er is op de 3e verdieping een zitruimte, maar daar kan je weer geen drinken bestellen. De afstand naar Kitzbühel was groter dan gedacht (35 km) en naar Kirchberg (42 km). Tevens zijn er nauwelijks après ski mogelijkheden. Met oud en nieuw geen feest. We zijn zelf naar een dorp verderop gegaan waar muziek en vuurwerk was. Kamers in nieuwe gedeelte zijn heel mooi. Wij hadden een kamer in het oude gedeelte, ook goed, alleen één groot nadeel: douche wisselde van temperatuur en was soms koud. Er is geen ruimte voor kleine kinderen om te spelen. Naast hotel staat kerktoren die in de ochtend om 06.00 uur keihard begint te slaan. Zwembad prima. Eigenaren en personeel vriendelijk. Piste en halte skibus dichtbij. Hotel is geschikt voor de wintersporter die komt om te skiën, goed eten en naar bed.

Fantastisch wat een fijn hotel

Ella Vaes
    19-2-2013
    • Ligging t.o.v. pistes8

Voor het vijfde jaar naar hotel kaltenhause geweest het was altijd al goed maar nu het verbouwd is is het prachtig zeer mooie kamers en heel sfeevol. Het personeel was zoals altijd zeer vriendelijk en behulpzaam het laatste ontbijt gevraagt of dit wat vroeger kon dit was geen probleem. In een woord super.

Geweldig Hotel

ilona
    15-2-2013

Super goed hotel. Ontbijt en eten ruim voldoende en goed gesorteerd.

Kamers in het nieuwe gedeelte mooi en zeer groot. Het hotel is verleden jaar gerenoveerd. In dec 2012 weer open gegaan.

Ik zat in het oude gedeelte en dat was ook prima.

Elke dag goede schoonmaak.

Vriendelijke bediening.

Gaan zeker terug

Kiekebos
    24-1-2012

Dit hotel heeft alles wat wij zochten, goed eten mooie kamer en een ruim zwembad/ Vlak bij de uitvalsweg, zeer vriendelijk personeel

goede ligging

jalikoloto
    25-9-2011

perfect hotel, alles naar wens, goede prijs/kwaliteit. Familie reunie.

5 dagen 36 personen

We hebben een aantal aanbieders voor Kaltenhauser voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kaltenhauser in Hollersbach im Pinzgau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kaltenhauser zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kaltenhauser scoort een 8.21 uit 10 op basis van 25 reviews.