Appartement Das Taubenhaus

Appartement Das Taubenhaus
9,4

• Ligging t.o.v. pistes8,9

19 reviews over Appartement Das Taubenhaus in het Nederlands

Fantastisch en zeer gastvrij !

Hans en Petra,
10-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Februari 2019 hebben wij een week lang genoten van de gastvrijheid van Ruud en Henriette.

We verbleven in een prachtig ruim opgezet appartement waar werkelijk aan alles is gedacht. Daarnaast de mogelijkheid van half-pension met een heerlijk ontbijt en 's avonds een fijn diner in een restaurant in Hollersbach, inclusief haal- en breng service.

De omgeving en Hollersbach is perfect voor mooie (sneeuw)wandel-, langlauf- en ski tochten.

Hollersbach ligt in het natuurgebied de Hoge Tauern.

Ruud en Henriette zijn geweldige gastheer en vrouw, we voelden ons er direct thuis en welkom. Een echte aanrader voor rustzoekers en natuurliefhebbers.

Gereisd met partner in februari 2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Das Taubenhaus is een heerlijk pension waar je heerlijk kunt genieten van de fijne kamers en vooral de goede zorg. Ik kom hier al jaren met mijn zoon en vrienden. Ruud en Henriette zorgen ervoor dat het je aan niks ontbreekt. Uitgebreid ontbijt in huis, en ‘s avonds wordt je naar een goed restaurant in de bergen gebracht.

En natuurlijk heerlijk skien in het grote gebied waar voor iedereen leuke pistes zijn. Een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Ga er al 10 jaar naar toe

Joke Alers,
16-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gastvrijheid en behulpzaamheid taan hoog in het vaandel .

De appartementen zijn erg schoon en alles is voorradig .

Mooie rustige ligging .

Heel veel mogelijkheden om actief te zijn .

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Das Taubenhaus voor je op een rij gezet:

Heel mooi weer gehad en daar gefietst op e bikes

Kees,
11-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldige ontvangst door Henriette en Ruud, mooie appartementen, prachtige omgeving

Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig!

Ina Grob
15-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zo gastvrij ontvangen! Echt geweldige gastheer en gastvrouw. Elke ochtend een heerlijk uitgebreid ontbijt. S'avonds wordt je opgehaald met een busje en naar een restaurant gebracht een stukje de berg op waar je ontzettend lekker kan eten. Zeer goede kwaliteit eten en heel vriendelijke bediening.

De appartementen zijn top en van alle gemakken voorzien, grote keuken en woonkamer, mooie badkamer, flatscreen tv, gratis wifi,en zeer schoon en dat alles voor een zeer gunstige prijs.

Het is en klein dorpje waar s'avonds niet veel is te doen maar ik vond dat prima. Met een groep vermaak je jezelf al snel.De ligging is t.o.v. de skipiste wat verder, dus wel even met de auto naar de piste waar je gratis en makkelijk kan parkeren.

Gereisd met vrienden in januari 2017

fantasties

fam. boers
12-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

alsof je thuis bent super gastvrij ruud henriette top

Gereisd met partner in oktober 2016

rustig en gastvrij

Danny
16-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooie grote schone appartementen. Super vriendelijke eigenaren die erg gastvrij zijn. Het was de 3e keer dat ik er was en vind het niet erg om er nog vaker heen te gaan.

Gereisd met vrienden in maart 2016

Heerlijke verwenweek

Karine
29-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor de 3e keer een weekje in das Taubenhaus, en het voelde weer als thuiskomen. Ruud en Henriette zijn zo warm, hartelijk en gastvrij. Daar wil je steeds weer terugkomen.

Fijn appartement, compleet met alles wat je maar wenst. Ontbijt is zeer uitgebreid en je wordt op je wenken bediend. En de omgeving is prachtig, skigebied groot en mooi. We komen zeker weer terug!!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

Super mooie omgeving!

Fam. de Boer
9-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het zeer ruime en schone appartement heeft Nederlandse eigenaren (fam. Bout) die zeer gastvrij zijn en je zeer positief weten te verrassen o.a. een goed geregeld glutenvrij ontbijt!

Locatie ligt zeer gunstig voor mooie dagrips zoals de Klamm in Taxenbach, de Grossglockner, gletsjerworld, Zell am See, Krimmler waterval en de Kitzbuhler Alpen.

Een echte aanrader voor een actieve vakantie in een mooie omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

zeer tevreden familie en vrienden uit leersum

Fam uit leersum
16-3-2015

Familie Bout. Das Taubenhous in Hollersbach. Heerlijk verblijf , nu voor het eerst in de in de winterdag maar ook in de zomer hebben we er al van genoten. Super gastvrij en vriendelijk, behulpzaam bij het zoeken van de wandelingen die de moeite waard zijn. of uitjes als het weer wat minder is zoals het bezoeken van de familie Steiner waar vele mineralen en ander stenen te bewonderen zijn Het is de familie er alles aan gelegen om je een fijne vakantie te bezorgen.

Gereisd met vrienden in maart 2015

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
  • Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Das Taubenhaus in Hollersbach im Pinzgau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Das Taubenhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.