Appartement Das Taubenhaus

9,6

• Ligging t.o.v. pistes9,2

21 reviews over Appartement Das Taubenhaus in het Nederlands

Kan niet beter !

Familie uit de utrechtse heuvelrug
23-6-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles is goed, kan geen - punten bedenken. Je krijgt een pas op naam waarmee je in de trein en in liften kan stappen. Kost jou niets! De gastheer en gastvrouw weten altijd wel een wandeling uit te stippelen die je nog niet kent. Ongekende gastvrijheid! komen hier graag minimaal 2 keer per jaar!

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Wederom perfect!

Bert Wijnen
17-6-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima adres voor mensen die van rust en prachtige natuur houden. Bovendien super schoon, geweldige gastvrouw en gastheer (Nederlandstalig).

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch en zeer gastvrij !

Hans en Petra
10-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Februari 2019 hebben wij een week lang genoten van de gastvrijheid van Ruud en Henriette. We verbleven in een prachtig ruim opgezet appartement waar werkelijk aan alles is gedacht. Daarnaast de mogelijkheid van half-pension met een heerlijk ontbijt en 's avonds een fijn diner in een restaurant in Hollersbach, inclusief haal- en breng service. De omgeving en Hollersbach is perfect voor mooie (sneeuw)wandel-, langlauf- en ski tochten. Hollersbach ligt in het natuurgebied de Hoge Tauern. Ruud en Henriette zijn geweldige gastheer en vrouw, we voelden ons er direct thuis en welkom. Een echte aanrader voor rustzoekers en natuurliefhebbers.

Gereisd Met partner in februari 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Das Taubenhaus voor je op een rij gezet:

Heerlijk verblijf in das Taubenhaus. Aanrader!

Karine
26-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Das Taubenhaus is een heerlijk pension waar je heerlijk kunt genieten van de fijne kamers en vooral de goede zorg. Ik kom hier al jaren met mijn zoon en vrienden. Ruud en Henriette zorgen ervoor dat het je aan niks ontbreekt. Uitgebreid ontbijt in huis, en ‘s avonds wordt je naar een goed restaurant in de bergen gebracht. En natuurlijk heerlijk skien in het grote gebied waar voor iedereen leuke pistes zijn. Een echte aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ga er al 10 jaar naar toe

Joke Alers
16-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gastvrijheid en behulpzaamheid taan hoog in het vaandel . De appartementen zijn erg schoon en alles is voorradig . Mooie rustige ligging . Heel veel mogelijkheden om actief te zijn .

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel mooi weer gehad en daar gefietst op e bikes

Kees
11-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldige ontvangst door Henriette en Ruud, mooie appartementen, prachtige omgeving

Gereisd Met partner in mei 2017

Geweldig!

Ina Grob
15-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zo gastvrij ontvangen! Echt geweldige gastheer en gastvrouw. Elke ochtend een heerlijk uitgebreid ontbijt. S'avonds wordt je opgehaald met een busje en naar een restaurant gebracht een stukje de berg op waar je ontzettend lekker kan eten. Zeer goede kwaliteit eten en heel vriendelijke bediening. De appartementen zijn top en van alle gemakken voorzien, grote keuken en woonkamer, mooie badkamer, flatscreen tv, gratis wifi,en zeer schoon en dat alles voor een zeer gunstige prijs. Het is en klein dorpje waar s'avonds niet veel is te doen maar ik vond dat prima. Met een groep vermaak je jezelf al snel.De ligging is t.o.v. de skipiste wat verder, dus wel even met de auto naar de piste waar je gratis en makkelijk kan parkeren.

Gereisd Met vrienden in januari 2017

fantasties

fam. boers
12-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

alsof je thuis bent super gastvrij ruud henriette top

Gereisd Met partner in oktober 2016

rustig en gastvrij

Danny
16-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooie grote schone appartementen. Super vriendelijke eigenaren die erg gastvrij zijn. Het was de 3e keer dat ik er was en vind het niet erg om er nog vaker heen te gaan.

Gereisd Met vrienden in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke verwenweek

Karine
29-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor de 3e keer een weekje in das Taubenhaus, en het voelde weer als thuiskomen. Ruud en Henriette zijn zo warm, hartelijk en gastvrij. Daar wil je steeds weer terugkomen. Fijn appartement, compleet met alles wat je maar wenst. Ontbijt is zeer uitgebreid en je wordt op je wenken bediend. En de omgeving is prachtig, skigebied groot en mooi. We komen zeker weer terug!!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2016

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Das Taubenhaus in Hollersbach im Pinzgau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Das Taubenhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.