Hotel Urslauerhof

Meer hotelinfo

30 reviews over Hotel Urslauerhof

• 2017
    7Fam Meekers14-11-2017

Centrale ligging voor mooie wandelingen

De hoghkoning card is een meerwaarde. Liften in de nabijheid zijn gratis en ideaal voor mooie wandelingen. Ook Salzburg was op 45 min afstand (alleen in stad loopt het verkeer totaal vast). De zoutgrotten nabij Salzburg waren een top ervaring. Het hotel is goed. Eten is wel lekker. Saladebar ligt centraal en het is vaak druk op een kleine oppervlakte. Niet leuk als je tafel aan de doorgang ligt. Het zwembad is piepklein, slechts kort gebleven omdat het er snel te druk is.

Met oudere kinderen

• 8DeWit22-08-2017

Mooi hotel in mooie omgeving

Mooi hotel. Vriendelijk personeel, servicegericht. Heerlijk zwembad, warm water, zowel binnen als buiten. Omgeving is prachtig! Eten kwalitatief zeer goed en lekker. Maar: de porties zijn (veel te) klein. Soms zelfs zo klein (vooral bij het dessert) dat je je afvraagt waarom ze geen vergrootglas bij het bestek leveren. Voor het saladebuffet staat elke dag een lange rij. Misschien omdat er een groot reisgezelschap (busreis) verblijft, of dat het saladebuffet gewoon te klein is (alles staat te dicht op elkaar), waardoor het dringen is. Als je S ochtends vroeg ontbijt, heb je een grote keuze aan heerlijke broodjes. Na een half uurtje ligt er bijna niks meer, en het wordt niet altijd snel/goed aangevuld. Hotelkamer is prima, nieuw en schoon. Mooie speelkamer voor de kinderen. Kortom, afgezien van de te kleine porties eten en de lange rij voor het saladebuffet, een prima hotel.

• 7Peter18-07-2017

Niet naar verwachting

Vorig jaar naar het fantastische Kopphütte in Mülbach geweest, prachtige streek die we dit jaar opnieuw gingen bezoeken. We kozen Urslauerhof omdat onze 3 kinderen graag een zwembad hadden. Bij aankomst kregen we de nodige info en kaartsleutel maar geen Hochkönig Card, wanneer je die niet uit eigen beweging vraagt zal je ze niet ontvangen, mensen naast ons in het restaurant zelfde probleem ondervonden. Kwaliteit van het eten is zeer goed, voor stevige eters te kleine porties, maar de voorlaatste dag wisten we dat je steeds een portie mag bijvragen. Drinken is duur, €2.20 voor een liter leitungwasser is er een beetje over. kamers waren in orde maar het poetsen liet een beetje de wensen over, beddenlakens werden op orde gebracht en handdoeken vervangen maar dat was het dan, verder was de kamer steeds onaangeroerd. Personeel in het restaurant was zeer behulpzaam en uitermate vriendelijk! Het hotel was niet slecht maar prijs/kwaliteit was het voor ons na 10 jaar Oostenrijk één van de minste.

Met oudere kinderen

• 10Tiny09-05-2017

Alles goed, kamers, eten en ligging t.o.v. Piste

Met vrienden

• Oude reviews

10Castermans16-09-2016

Super genoten in een fantastisch mooi hotel

Hotel is mooi en rustig gelegen, super familie en fijne medewerkers, mooie kamers welke super schoon zijn, heerlijk ontbijt en fantastisch eten, mooie welness en zwembad, gezellige bar, kortom een aanrader, mooi wandelgebied en voor de wintersport super skigebied en lift aan de overkant.

• 8Rob21-08-2016

Leuke dagen gehad!

Een goed hotel al waren we soms verbaasd over de manier van handelen van de eigenaresse. Ik en mijn partner zijn lang en met een klein tafeltje achter in de hoek van het restaurant was het bijna onmogelijk om achter de tafel fatsoenlijk te zitten. De vraag om de volgende dag van tafel te mogen wisselen ging niet van harte (overleg management) terwijl er mogelijkheden waren. Er is tevens sprake van een ingewikkeld formulier waarbij je aan moet geven wat je keuze is voor het menu 's avonds. Wij hadden onze keuze toch echt duidelijk aangegeven maar schijnbaar niet op de manier zoals het moest. Dit zorgde voor irritatie bij de eigenaresse wat ze vervolgens in een vol restaurant verduidelijkte door aan tafel luid en duidelijk aan te geven hoe het formulier ingevuld moest worden. Een hotel met sterren onwaardig, onnodig en jammer daar verder alles top was. Voor ons geen 2e keer ondanks de verder mooie locatie en het leuke zwembad.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 10Fam de Koster11-08-2016

Prachtig hotel met zeer goed eten..

Prachtig hotel op een mooie locatie. Het 5 gangen-diner is elke avond erg goed. Niks is teveel gevraagd voor de bediening en Claudia. Wij wilden van plaats ruilen voor het eten en dat was geen enkel probleem. Heerlijk zwembad om even af te koelen (niet supergroot, maar net groot genoeg). Prijs van drank is inderdaad aan de stevige kant. Hinterthal is een klein plaatsje, voor de echte gezelligheid moet je naar Maria Alm (erg leuk dorpje, waar we de dorpsfeesten twee dagen hebben mogen meemaken). Wij kregen de Hochkoningcard erbij en dan kan de o.a. gratis met de gondels/liften naar boven toe (dit scheelt een hoop geld).

• 9mevrouw Liefting03-03-2015

Schitterend hotel

Heel mooi hotel direct aan de piste. De dalafdaling is wel rood, maar prima te doen. Welness gedeelte is echt genieten met verschillende sauna's. Eten is echt niets op aan te merken, heerlijk. Kortom een geweldige vakantie gehad.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 9meneer Bleijendaal03-03-2015

Ski vakantie

Dit hotel is een aanrader. Heerlijk eten mooie wellness en prima kamers.

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 9J v Someren08-11-2013

Fantastisch hotel met vriendelijk personeel

Zeer mooi hotel met uitzicht op de piste. Kamers zijn mooi en schoon. Aan het eten is veel aandacht besteed. Tussen 15.00 uur en 16.30 uur een tussendoortje waar wederom niets op aan te merken is. Als klein minpuntje zou je de prijs van de drank kunnen noemen, maar verder niets dan lof voor dit hotel.

• 9Ligging t.o.v. pistes

3 tips over Hotel Urslauerhof

• Ludo, 21-01-2013

De Königsroute is zeker de moeite om te skiën, 7700 hoogtemeters en 32 kilometer op de skis. Het gaat van Maria Alm tot Mülbach en is goed aangegeven.

• patricia, 17-01-2012

4sterren zijn 4sterren, maar dit te maken met de ligging, sfeer, faciliteiten etc..Dit hotel heeft als voordeel dat het rechttegenover de lift ligt, hiermee verdient hij een extra *. Het is niet slecht, maar als je de service van een 4*hotel vb in Seefeld gewend bent, dan is dit eerder matig...

• martijnk, 25-07-2013

Zell Am See en voor motorrijders een unieke lokatie kennelijk! Diverse kabelbanen en veel wandelmogelijkheden, gemeentezwembad (zomer). Maria Alm zelf is ook een leuk dorpje.

0 vragen over Hotel Urslauerhof

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV