Aparthotel Marco Polo Club Alpina

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer aparthotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Marco Polo Club Alpina voor je op een rij gezet:

76 reviews over Aparthotel Marco Polo Club Alpina

• 7Wim20-12-2010

Groot complex

Vrij groot complex met appartementen en kamers met hotelservice. Door het groot complex ook "zuiderse" toestanden tijdens de maaltijden: eten in 2 shiften tijdens het diner, vrij veel nederlanders met rumoerige kinderen die maar rondsmosten. Wel jammer want het eten was lekker, en de bediening in orde. Zeer saai en stil 's avongs in de bar, geen kat te zien. Mooie wandel- en fietsstreek, maar niet voor doetjes, vrij pittig. In het ingeslapen dorp valt niets te beleven, je moest dus de auto nemen. Kom hier niet meer terug.

Met oudere kinderen

• 8Fam Saeys05-08-2010

Verhouding prijs/kwaliteit zeer goed !!!

Het hotel heeft niet het typische Oostenrijkse karakter en dat misten we wel een beetje. Maar voor de rest was het zeer goed. De bediening was zeer vriendelijk en het eten superlekker. Ook het aanbod voor de kinderen was zeer goed: er was niet alleen keuze uit een pastagerecht maar daarnaast ook aardappeltjes met verse groentjes en een stukje vlees. De kamers waren proper maar een beetje verouderd. Wij zaten in het oudere gedeelte. Maar dit was niet zo erg. De badkamer was zeer proper en iedere dag waren er nieuwe handdoeken. Het enige minpuntje is dat er 's avonds niets te doen was. Een muziek- of tiroleravondje zou wel eens leuk kunnen zijn. In de buurt was er veel te zien, alleen rekening mee houden dat men toch dikwijls een 40tal km moet rijden. Kortom een aanrader voor mensen die met een iets lager budget toch een goed e reis willen.

• 8Jan, Dieter, Anita en Henk uit Denderleeuw13-01-2010

Onovertroffen wat prijs/kwaliteit betreft

We kwamen hier in de zomer van 2009. Gezien het superaanbod van een Vlaamse touroperator waren we serieus achterdochtig. Dat gevoel was rap verdwenen. Gerieflijk appartement, 2 badkamers, ruimte zat. Het ijs was gebroken. De hotel doet idd niet echt Oostenrijks aan, maar de vriendelijkheid van het personeel leert je dat je wel degelijk in Oostenrijk bent aangekomen. Het ontbijt en diner waren voortreffelijk, de ligweide wat aan de kleine kant. Opfrissen zal in de komende jaren wel nodig zijn. Marco Polo is een prima uitvalsbasis voor wandelingen en uitstappen. Het wordt moeilijk om volgend jaar een zelfde prijs/kwaliteit-verhouding te vinden. Voor gezinnen met kinderen alvast een aanrader.

Met oudere kinderen

• 9Geenen29-12-2009

Super hotel

Wij zijn met 4 volwassenen en 2 kinderen in dit hotel geweest en we gaan zeker nog eens terug.Het personeel is erg vriendelijk het eten is super en de kinderen vermaken zich prima in het mooie vernieuwde zwembad. De app. kamers zijn ruim met goede bedden en een keukentje zodat je tussen de middag nog zelf een klein hapje kunt bereiden. De oefenpiste is langs het hotel waar ook de skischool is verder zijn er erg mooie pistes in muhlbach en dienten.

• 8JH28-12-2009

prima!

Prima hotel. Naast een beginnerspiste waar ook een skischool is. De lift naar de rest van het skiegebied ligt 300 mtr lopen naar beneden. Maar er gaat ook een skibus. Als je tussen de middag terug moet naar de kinderen is het onhandig dat de beginnerspiste niet is aangesloten op het skigebied. Wij hadden gelukkig onze ouders die ze tussen de middag ophaalden. Je kunt ook de kinderen tussen de middag met de skischool mee laten eten. In Muhlbach zijn mooie (blauwe) pisten. Om er vanuit Hinterthal naar toe te skieen moet je wel 2 lange sleepliften nemen. Appartementen zijn ruim met voldoende kastruimte en fijne bedden. Het fijne van een aparthotel is dat je toch de faciliteiten hebt om tussen de middag, tussen de skilessen in, met de kinderen te lunchen in je eigen app. Het ontbijtbuffet is uitgebreid! Het 4-gangen diner is heerlijk! Zwembad is net vernieuwd (foto's staan nog niet op de site). Bediening erg vriendelijk. Vreemd dat de week voor kerst een goedkope week is!

• 9Camps28-12-2009

Fantastisch hotel,lief en behulpzaam personeel

Wij zijn met 6 pers op basis van halfpensioen daar geweest 4 volw en 2 kind hadden 2 - 3 pers kamers/appartement mooie ruime kamers fijne douche bedden liggen goed overvloed aan handdoeken dagelijks schone ook was er een kompleet ingerichte keuken waar je tussen de middag voor je zelf nog iets kunt klaar maken het eten was er prima 2x per week in buffetvorm overige dagen keuze uit 2 menu's de oefenpiste ligt langs het hotel daarvoor kan je ook een punten kaart kopen deze kost 100 punten 7 euro 50 daarmee kan je 10 keer de poortjes door blauwe piste tegenover het hotel en op 500 meter de grotere pistes wij gaan er zeker nog terug

• 8bep21-09-2009

mooi ,gezellig hotel

Half augustus een weekje hier doorgebracht. We hadden heerlijk weer.Vanuit het hotel zijn prachtige wandelingen te maken en in de omgeving is genoeg te doen. Het dorpje Hinterthal is wel heel rustig maar heeft ons verder niet gestoord. Het hotel was goed en de bediening en het eten waren ook goed. Vooral aan de kinderen werd goed gedacht met eten. Een lekker zwembad waar je na het wandelen nog even in kon plonsen. Alleen 's avonds was er erg weinig te doen in het hotel. Eigenlijk niks.dat was wel jammer.

• 10mariën jan13-09-2009

super hotel

wij hadden half pension ruime keuze in onbijt en zeker genoeg avondmaal was steeds afwisseld en zeer lekker en de bediening was uitstekend en zeer vriendelijk de kamers waren ruim met zithoek en kleine keuken en werden alle dagen gepoest en zijn zeer goed onderhouden het personeel en de direktie deden er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en er zijn elke week tal van activteiten gepland waaraan je kan deelnemen een aanrader voor zowel oudere als voor families met kinderen

• 8bianca23-08-2009

leuk familie hotel

Wij zijn hier in augustus 2009 geweest. Half pensioen geboekt. Zeker de moeite waard qua eten, restaurant erg goed en voor de kinderen apart kinderbuffet. Leuk ook dat je drinken bij het avondeten inbegrepen is en je krijgt (mits vantevoren aangegeven) iedere dag een lunchpakketje mee. Je kan bij HP ook een koffie/koek buffet doen om half 4 ofzo maar hebben wij nooit gedaan. Op een gegeven moment hebben wij gevraagd om een wasrekje en nog 10 minuten later werd het al afgegeven. Helemaal top ! Kamers ook ruim,wel wat gedateerd sanitair. Elke dag schoonmaak maar deze hangen meer de handdoeken recht en maken bedden op. Zwembad voor kinderen best leuk, wel saai. Omgeving leuk, trek wel je wandelschoenen aan. Je kan rodelen, wandelen, met liftjes de bergen op, watervallen bekijken, door kloven lopen etc. Genoeg te doen dus. Let wel: 's avonds in het hotel weinig tot niets te doen, maar dat gaf niet want we waren harstikke moe van de hele dag op stap.

• 7bart van bossche12-08-2009

ideaal voor uitstappen,slapen,eten en weg....

Waar was het zwembad van op de foto's,de speeltuin,de kinderboerderij,...Het eten was lekker maar nogal weinig,gelukkig stond er het kinderbuffet.Ook moest alles nogal snel gaan bij het eten.De soep was net op of je volgende gerecht stond alweer klaar.Het kinderbuffet was nogal teleurstellend.Terwijl volwassenen lekkere kroketjes kregen moesten de kindjes het stellen met smaakloze rijst of spaghetti met ja euh.....een saus.Pluspunt was dat de drank,zelfs wijn,gratis was in de half pension formule.Raad voor gezinnen met kinderen..Neem een klein familiehotel ipv grote ketens.

6 tips over Aparthotel Marco Polo Club Alpina

• Fam. van der Schalk, 30-06-2014

Koop de salzburgerland kaart. Kan je veel leuke dingen mee doen, voor een leuke prijs.

• Wijnanda van der Sman, 15-09-2013

Zeker gaan kijken: Vogelshow in Rauris (Hohe Tauern) en waterval in Bad Gastein is ook prachtig om te zien, net als de Waterval bij Krimml. Voor deze laatste waterval moet je wel een minimaal 45 minuten wil je er dichtbij komen. Vraag een kamer aan de voorkant. Deze hebben het mooiste uitzicht op HochKoning gebergte, maar ook het verderop gelegen Hohe Tauern gebeurge, met de GrossGlockner. Echt prachtig

• fredvanremoortere, 04-06-2013

Het weer heb je jammer genoeg niet in de hand, maar als het mooi en helder weer is, dan is een uitstap naar Zell am See, maar dan via Dienten en Mulbach zéker aan te raden.

3 vragen over Aparthotel Marco Polo Club Alpina

• PP Wortman, 27-04-2016

mei vakantie

zijn er nog mensen die in de meivakantie naar dit hotel gaan met kinderen?

• Niek, 09-01-2013

Welke skischool is een aanrader?

Wij gaan binnenkort voor het eerst naar hotel Marco polo alpina voor de wintersport. Welke skischool raden jullie aan? Welke is het meest kindvriendelijk en het liefst Nederlands sprekende leraren?

Bij voorbaat hartelijk dank voor je antwoord.

annemiek_hauptmeijer, 12-03-2013

Voor beginners prima, anders lekker naar ander dorp gaan, Maria Alm

• Anna, 12-01-2012

skien tot aan het hotel

Kun je in de winter skien vanaf het hotel of tot aan het hotel. Of moet je met de bus?

fredvanremoortere, 28-05-2012

Geen enkel idee - Wij waren daar in de zomer, maar hebben wel vanuit onze kamer een ski-installatie (zeteltjeslift) gezien aan de overkant van de straat.

Fam Kuster, 18-01-2014

We zien dat u 2x in dit hotel bent geweest; recensies op zoover alleen maar goed. Er zijn niet zoveel foto's van het hotel zelf te vinden, kunt u ons vertellen hoe de staat van het hotel is?

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats