Aparthotel Marco Polo Club Alpina

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer aparthotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Marco Polo Club Alpina voor je op een rij gezet:

76 reviews over Aparthotel Marco Polo Club Alpina

• 9fredvanremoortere28-05-2012

Absoluut te herdoen !

Een prachtig hotel op een even prachtige lokatie ! Personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Uitstekende keuken. Kortom, een hotel om zeker terug te komen !

• 7Fam M. Limburg31-10-2011

Leuk hotel voor weinig geld!!

In de herfstvakantie hebben wij, een gezin met 2 kinderen in de leeftijd van 11 en 12 jaar daar doorgebracht. We hadden een ruim appartement met keuken, badkamer met douche, deze liep wel erg slecht af en aparte wc en een groot balkon. Het diner was erg afwisselend, de ene dag in buffetvorm en de andere dag kun je kiezen uit 2 hoofmenu's. Elke dag een soepje vooraf en een salade buffet en natuurlijk ook een dessert, voor de kinderen was er ijs. Tevens zijn 2 drankjes gratis bij het eten, zoals bier, wijn en frisdrank. Ook bestaat de mogelijkheid om 's middags koffie met koek te nuttigen dit zit allemaal in de prijs inbegrepen. Het zwembad was groot en het wellness gedeelte was goed. Wel vond ik het hotel van binnen niet echt "oostenrijks" aan doen dit is wel jammer omdat dit toch de sfeer beinvloed. Personeel is wel super aardig en spontaan en zijn erg behulpzaam.

• 8gerrivossen01-09-2011

Ook in de zomer een heel leuk hotel.

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Leuk dat er een keukentje op de kamer is en een balkon. Heel goed eten, en wandelingen met een goeie gids waar je je voor kunt opgeven. Prachtige omgeving om te wandelen in de zomer.

• 9fam01-08-2011

zeer fijn hotel

wij zijn er voor de 3de keer geweest . het avondeten is er zeer lekker , de omgeving is mooi ,de kamers proper. mooie wandelwegen in de buurt .minpuntje = het lunchpakket was zéér eenzijdig en net iets te weinig als je een dagje gaat wandelen .( 1 broodje en iedere dag dezelfde koek) voor de rest zeker een aanrader

• 10Ligging t.o.v. pistes

Met oudere kinderen

• 9kruijthoff16-07-2011

geweldig hotel ook in de zomer

ook in de zomer een geweldig hotel De verzorging is super en eten prima Het keukentje met zitgedeelte is een uitkomst voor vroeg/laat slapers De slaapbank is gewoon een heerlijk bed en dat is wel eens anders tip neem een salzburgcard bij de VVV en je kunt vele atracties{bijv bergbanen,zwembaden} gebruiken voor een fractie wat het je anders zou kosten

Met oudere kinderen

• 9Loverie-Geraets (Belgen)15-07-2011

Zeker een aanrader!

Dit hotel is wat ons betreft zeker aan te raden! Wij waren er in augustus 2010. De kamers zijn ruim en schoon. Het eten is er zeer lekker (soms voor de kinderen wat minder, maar dan deelden we wat van ons, onze kinderen eten graag 'volwassen' gerechten, vandaar...). De service was schitterend, iedereen was heel vriendelijk. Het zwembad is niet gigantisch groot, maar wel goed onderhouden en schoon. Super sauna-faciliteiten ook!

• 9leo06-07-2011

zeer rustig gelegen

een nadeel is het eten in 2 shiften bijv: van 18.00u tot 19.15u en van 19.30u tot 21.00u. ontbijtbuffet zeer uitgebreid. s'avonds 4 gangkeuze of buffet ook zeer lekker. bediening zeer vlot soms te. kamers tip-top. veel gezinnen met kinderen= veel lawaai in het restaurant

• 10anoniem27-03-2011

zo tof

Een leuk hotel waar alles super goed is. Met zwembad wat toch goed is!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• 9fam. verdam01-01-2011

zeer goed hotel

Goed hotel vooral met kinderen Mooi zwembad en sauna complex,ruime schone kamers. eten was uitstekend,ook voor de kinderen,vriendelijke bediening. Zeker de moeite waard om nog een keer terug te gaan.

• 9M.Greuter25-12-2010

Goed hotel

Wij zijn net terug met ons gezin (2 kinderen) en we gaan zeker nog eens . Het personeel is erg vriendelijk het eten is super en de kinderen vermaken zich prima . Mooi zwembad en heel kindvriendelijk hotel De app. kamers zijn ruim met een keukentje zodat je tussen de middag in je kamer kunt eten De oefenpiste is naast het hotel. Kerstavond buffet was werkelijk fantastisch! Het is wel een echt familiehotel vooral voor gezinnen met jonge kinderen, dus wil je liever geen kinderen in de eetzaal, zwembad, etc. dan moet je niet tijdens de schoolvakanties gaan. Wij hebben genoten.

6 tips over Aparthotel Marco Polo Club Alpina

• Fam. van der Schalk, 30-06-2014

Koop de salzburgerland kaart. Kan je veel leuke dingen mee doen, voor een leuke prijs.

• Wijnanda van der Sman, 15-09-2013

Zeker gaan kijken: Vogelshow in Rauris (Hohe Tauern) en waterval in Bad Gastein is ook prachtig om te zien, net als de Waterval bij Krimml. Voor deze laatste waterval moet je wel een minimaal 45 minuten wil je er dichtbij komen. Vraag een kamer aan de voorkant. Deze hebben het mooiste uitzicht op HochKoning gebergte, maar ook het verderop gelegen Hohe Tauern gebeurge, met de GrossGlockner. Echt prachtig

• fredvanremoortere, 04-06-2013

Het weer heb je jammer genoeg niet in de hand, maar als het mooi en helder weer is, dan is een uitstap naar Zell am See, maar dan via Dienten en Mulbach zéker aan te raden.

3 vragen over Aparthotel Marco Polo Club Alpina

• PP Wortman, 27-04-2016

mei vakantie

zijn er nog mensen die in de meivakantie naar dit hotel gaan met kinderen?

• Niek, 09-01-2013

Welke skischool is een aanrader?

Wij gaan binnenkort voor het eerst naar hotel Marco polo alpina voor de wintersport. Welke skischool raden jullie aan? Welke is het meest kindvriendelijk en het liefst Nederlands sprekende leraren?

Bij voorbaat hartelijk dank voor je antwoord.

annemiek_hauptmeijer, 12-03-2013

Voor beginners prima, anders lekker naar ander dorp gaan, Maria Alm

• Anna, 12-01-2012

skien tot aan het hotel

Kun je in de winter skien vanaf het hotel of tot aan het hotel. Of moet je met de bus?

fredvanremoortere, 28-05-2012

Geen enkel idee - Wij waren daar in de zomer, maar hebben wel vanuit onze kamer een ski-installatie (zeteltjeslift) gezien aan de overkant van de straat.

Fam Kuster, 18-01-2014

We zien dat u 2x in dit hotel bent geweest; recensies op zoover alleen maar goed. Er zijn niet zoveel foto's van het hotel zelf te vinden, kunt u ons vertellen hoe de staat van het hotel is?

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats