Aparthotel Marco Polo Club Alpina

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer aparthotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Marco Polo Club Alpina voor je op een rij gezet:

76 reviews over Aparthotel Marco Polo Club Alpina

• 7Sabine Christ13-08-2014

1e indruk mooi hotel maar kamers vielen tegen

Een week in dit hotel verbleven. De kamers vonden wij zeker geen 4 sterren waard (oubollig, slecht onderhouden en slecht afgewerkt). De algemene ruimtes zagen er wel netjes en verzorgd uit. Bij de receptie en in het restaurant (wij hadden halfpension plus) waren ze zeer vriendelijk. Bij de bistro vonden wij ze niet vriendelijk. Wij werden daar 's avonds letterlijk weg gekeken, terwijl er verder niets anders open was. Als er Duitsers zaten, hadden wij geluk want dan bleven ze langer open. Het eten was er goed en je kreeg er voldoende drankjes bij, die je ook nog mee naar de kamer mocht nemen. De omgeving van het hotel was mooi en rustig.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Met oudere kinderen

• 8Fam. van der Schalk30-06-2014

Leuk aparthotel

Mooi en leuk aparthotel. Het is hier ook erg leuk voor kleine kinderen. Ballenbak, leuke speeltuin en zwembad met klein kinderbad.

Appartement is best wel ruim. 1 slaapkamer, goede bedbank in de woonkamer en ook nog een keukentje met zithoek.

Eten is ook goed en de meeste drankjes waren gratis tijdens het eten, ene keer is het buffet en de andere keer kan je kiezen uit 2 menu's en voor de kinderen is er dan een kinderbuffet.

De omgeving is ook erg mooi en er is veel te doen.

• 8meneer Rook27-06-2014

Prima hotel voor een prima prijs.

Goed hotel, prijs kwaliteit prima! Kamers erg schoon en netjes. Kindvriendelijk, wel echt een sporthotel, niet op en top Oostenrijks charme.

• 8Manon26-01-2014

Prima appartementen naast de skischool

Met kerst geweest. Prima ruime appartementen. Er is een klein keukentje dus je kunt ook tussen de middag even lekker thuis lunchen als je dat wilt. Het restaurant is erg ongezellig. Meer een soort kantine. Maar met wat gezellige buren viel ons dat al snel niet meer op. Het eten is erg goed. Wij zijn vaker in 4 sterren hotels geweest in Oostenrijk, en dit eten was in verhouding zeer goed. De skischool is ook leuk. De vrouw achter de receptie waar je de lessen boekt niet, maar daar moet je dan maar een beetje om lachen. De skileraren waren fantastisch en allemaal Nederlands. Waar vind je nou nog dat de skileraren bij de apres ski sneeuwbal gevechten houden met de kinderen. Er is een hele leuke apres ski bar, 500 meter lopen. De skischool en pasprijzen zijn wat hoog voor zo'n klein gebied. Maar de lekkere glazen wijn (gruner veltliner) voor maar 2,50 euro bij de apres ski (en elders in het dorp zelfs voor 1,80) maakt veel goed.

• 10Wijnanda van der Sman15-09-2013

Schitterend hotel, zeer vriendelijk

Mooie dubbelkamer, deze hadden tot onze verrassing ook 2 badkamers. Keukentje met koelkast en uitgebreide inventaris (w.o. koffiezetter- en waterkoker) De bedbank slaapt uitstekend. Heel vriendelijk personeel. UItgebreid ontbijtbuffet, alles vers. 's avonds ook altijd salade buffet erbij. Wij hebben alle avonden zeer goed gegeten. Mooi zwembad en sauna. Hele goede ligging om Salzburgerland te ontdekken. De wandel-mogelijkheden in de omgeving zijn uitstekend (goede paden, mooie vergezichten). De moeite waard om HP+ te boeken (elke dag koffie/thee en gebak erbij en meeste drank gratis bij maaltijden + lunchpakket).

Anders

• 9Arne22-08-2013

prachtig hotel in een prachtige omgeving

Het is gelegen in een rustig dorpje en je hebt een prachtig uitzicht op Hochkönig. Voldoende ruimt in de kamers. Het eten is buffet, er is elke avond wel iets anders. 's Morgens is er ook een zeer ruime keuze aan het buffet. 's Morgens kun je ook kiezen of je een lunchpakket wilt. I dit pakket zitten belegde broodjes, fruit, tienuurtje, enz. Dan hebben ze ook nog een binnenzwembad, niet zo groot, maar in Maria Alm heb je nog een buitenzwembad met glijbaan enz. Zeker een aanrader!!!

Anders

• 6Cynthia Bogaerts19-07-2013

Geen Oostenrijkse charme

Het is een 4-sterren hotel maar voor ons is het zijn 4-sterren niet echt waard. We zijn al veel op vakantie geweest in Oostenrijk en de echte warme, gezellige, familiale Oostenrijkse sfeer hebben we gemist. Het personeel is vriendelijk en gedienstig maar op afstand. Het hotel is eerder zakelijker en voorziet wel in alle benodigheden maar het mist karakter. En dat is ook wat we zoeken als we naar Oostenrijk gaan. Bovendien is het vooral gericht op het winterseizoen en niet op de zomer. De streek is mooi om met de wagen door te rijden maar de wandelingen die je kunt doen zijn niet echt spectaculair. De liften werken niet alle dagen. Ook de streek is eerder op het winterseizoen gericht. Geef ons dan maar het ötztal of pitztal in Tirol.

• 9fredvanremoortere04-06-2013

Uitstekend hotel

Net zoals vorig jaar, ons verlof doorgebracht in Marco Polo in Hintertal. Andermaal geen enkel negatief woord over dit hotel. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. De gerechten, deels in buffet, deels geserveerd aan tafel, zijn van een zeer hoge kwaliteit. De kamer is meer dan 'gewoon' ingericht : keuken, terras, alles is aanwezig ... En dan die prachtige ligging : zo mooi ! De verhouding prijs/kwaliteit is van zo'n hoge orde dat 'nog méér voor je geld' niet meer mogelijk is ... We komen zéker nog terug !

• 8annemiek_hauptmeijer12-03-2013

Goed hotel, skischool Mayer niet !

Week na carnaval geweest. Hotel is goed, voor herhaling vatbaar! Echter de zeer onflexibele en onsympathieke en helaas enige skischool Mayer, is de reden dat wij niet meer terug gaan! Wij waren met 3 gezinnen, voordat we hadden geboekt geinformeerd over skilessen voor kids en voor volwassenen bij deze school. Bij aankomst waren er v/d. volwassenen helemaal geen groepslessen! Alleen prive lessen mogelijk en als het je niet beviel, dan moest je maar naar Maria Alm gaan, dorp 8 km verderop met 4 skischolen. Jammer dat ze hun monopolo positie zo misbruiken!

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 9Esther Hettema07-06-2012

Super genoten!

Wij zijn met Hemelvaart en Pinksteren 10 dagen in dit hotel geweest en het was echt super! Met 2 volwassenen en 2 kinderen waren de appartementen zeker ruim genoeg. Alles werd keurig schoongehouden. Het zwembad is leuk om elke dag een uurtje te zwemmen. Het ontbijtbuffet was voortreffelijk en ook 's avonds hebben we heerlijk gegeten. De buffetavonden waren perfect en de andere avonden hadden we keus uit 2 menu's. Deze waren altijd goed en kon je zelf aanvullen met soep en ruim saladebuffet. Voor de kinderen was er een apart kindermenu maar als ze van het gewone menu wilde kiezen was dit geen probleem. Met de inbegrepen drankjes waren ze zeer gul. Het lunchpakket bestond uit 1 goed belegd broodje, een reep en een stuk fruit. Als je 's ochtends gewoon goed ontbeten had was dit ruim voldoende. In het hele hotel was het personeel zeer vriendelijk en niets was teveel. Kortom een hotel om zeker naar terug te gaan!

6 tips over Aparthotel Marco Polo Club Alpina

• Fam. van der Schalk, 30-06-2014

Koop de salzburgerland kaart. Kan je veel leuke dingen mee doen, voor een leuke prijs.

• Wijnanda van der Sman, 15-09-2013

Zeker gaan kijken: Vogelshow in Rauris (Hohe Tauern) en waterval in Bad Gastein is ook prachtig om te zien, net als de Waterval bij Krimml. Voor deze laatste waterval moet je wel een minimaal 45 minuten wil je er dichtbij komen. Vraag een kamer aan de voorkant. Deze hebben het mooiste uitzicht op HochKoning gebergte, maar ook het verderop gelegen Hohe Tauern gebeurge, met de GrossGlockner. Echt prachtig

• fredvanremoortere, 04-06-2013

Het weer heb je jammer genoeg niet in de hand, maar als het mooi en helder weer is, dan is een uitstap naar Zell am See, maar dan via Dienten en Mulbach zéker aan te raden.

3 vragen over Aparthotel Marco Polo Club Alpina

• PP Wortman, 27-04-2016

mei vakantie

zijn er nog mensen die in de meivakantie naar dit hotel gaan met kinderen?

• Niek, 09-01-2013

Welke skischool is een aanrader?

Wij gaan binnenkort voor het eerst naar hotel Marco polo alpina voor de wintersport. Welke skischool raden jullie aan? Welke is het meest kindvriendelijk en het liefst Nederlands sprekende leraren?

Bij voorbaat hartelijk dank voor je antwoord.

annemiek_hauptmeijer, 12-03-2013

Voor beginners prima, anders lekker naar ander dorp gaan, Maria Alm

• Anna, 12-01-2012

skien tot aan het hotel

Kun je in de winter skien vanaf het hotel of tot aan het hotel. Of moet je met de bus?

fredvanremoortere, 28-05-2012

Geen enkel idee - Wij waren daar in de zomer, maar hebben wel vanuit onze kamer een ski-installatie (zeteltjeslift) gezien aan de overkant van de straat.

Fam Kuster, 18-01-2014

We zien dat u 2x in dit hotel bent geweest; recensies op zoover alleen maar goed. Er zijn niet zoveel foto's van het hotel zelf te vinden, kunt u ons vertellen hoe de staat van het hotel is?

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats