Aparthotel Marco Polo Club Alpina

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer aparthotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Marco Polo Club Alpina voor je op een rij gezet:

76 reviews over Aparthotel Marco Polo Club Alpina

• 10Wijnanda van der Sman15-09-2013

Schitterend hotel, zeer vriendelijk

Mooie dubbelkamer, deze hadden tot onze verrassing ook 2 badkamers. Keukentje met koelkast en uitgebreide inventaris (w.o. koffiezetter- en waterkoker) De bedbank slaapt uitstekend. Heel vriendelijk personeel. UItgebreid ontbijtbuffet, alles vers. 's avonds ook altijd salade buffet erbij. Wij hebben alle avonden zeer goed gegeten. Mooi zwembad en sauna. Hele goede ligging om Salzburgerland te ontdekken. De wandel-mogelijkheden in de omgeving zijn uitstekend (goede paden, mooie vergezichten). De moeite waard om HP+ te boeken (elke dag koffie/thee en gebak erbij en meeste drank gratis bij maaltijden + lunchpakket).

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 9Arne22-08-2013

prachtig hotel in een prachtige omgeving

Het is gelegen in een rustig dorpje en je hebt een prachtig uitzicht op Hochkönig. Voldoende ruimt in de kamers. Het eten is buffet, er is elke avond wel iets anders. 's Morgens is er ook een zeer ruime keuze aan het buffet. 's Morgens kun je ook kiezen of je een lunchpakket wilt. I dit pakket zitten belegde broodjes, fruit, tienuurtje, enz. Dan hebben ze ook nog een binnenzwembad, niet zo groot, maar in Maria Alm heb je nog een buitenzwembad met glijbaan enz. Zeker een aanrader!!!

• 9Familie de groot31-03-2007

super hotel niks op aan te merken pistes voor gevorderde 3min rijden super hotel super aardig personeel

• 7Barry26-01-2007

Geen echte pistes te bekennen in de buurt. Oke, een oefenweide maar meer niet. Hotel met personeel is goed! Eten keurig verzorgd. Voor diegene die direct willen skien vanuit het hotel raad ik iets anders aan

• 5Ligging t.o.v. pistes

• 10Fam Van Der Velde25-12-2006

Zeer goed hotel mijn kinderen vonden het geweldig We zijn net terug uit Maria Alm zeer gezellig piste naast de deur helemaal geweldig volgend jaar weer...

• 10john25-12-2006

wij zijn 3 keer geweest en gaan nu voor de 4e keer van 30ste tot 6 januari. goed hotel met een zeer goede ligging en voor de kinderen van alles te doen. en de piste is naast de deur ook voor vrouwen die niet zo goed kunnen skien.

• 9de sager07-03-2006

Zeer leuk familiehotel. Lekkere keuken en vriendelijk personeel. Ruime familiekamers met twee badkamers. Vlak bij de oefenpiste.

• 9Hero06-03-2006

Zijn net terug van onze eerste Marco Polo ervaring. Prima wat ons betreft. Ligt goed tov beginnerspistes. Voor gevorderden geen leuke pistes nabij. Skischool erg leuk! Enige nadeel was dat je geen vaste parkeerplaats had. Als je overdag met de auto op pad was geweest, moest je vaak verder weg parkeren op een slecht begaanbaar terrein. Wij hadden halfpension, ontbijt en avondeten was prima verzorgd en heel smakelijk!

• 1Dressel11-01-2006

Pas op het hotel is voor 2006 structureel overboekt, wij kwamen op 2 januari aan en werden samen met ruim 10 andere gezelschappen weggestuurd. Met name mensen die via sommige Touroperator boekten worden elders ondergebracht.

• 9J. Looijenga18-10-2005

Superapartement, modern en voorzien van alle gemakken, inclusief magnetron. Goed onderhouden en schoon. Receptiepersoneel zeer behulpzaam, bediening vriendelijk. Doet niet echt Oostenrijks aan. Restaurant is duur, maar er is ook een snackbar die voordeliger is. Rustige omgeving, ligging goed t.o.v. pistes en het dorpje, je kunt het lopend af. Met de (ski)bus kun je naar Maria Alm. Leuk stadje. Wij zijn er verscheidene malen geweest en zeer tevreden. Enige minpunt: Marco Polo is prijzig maar als je het ervoor over hebt, is het zijn geld wel waard.

• 8Ligging t.o.v. pistes

6 tips over Aparthotel Marco Polo Club Alpina

• Fam. van der Schalk, 30-06-2014

Koop de salzburgerland kaart. Kan je veel leuke dingen mee doen, voor een leuke prijs.

• Wijnanda van der Sman, 15-09-2013

Zeker gaan kijken: Vogelshow in Rauris (Hohe Tauern) en waterval in Bad Gastein is ook prachtig om te zien, net als de Waterval bij Krimml. Voor deze laatste waterval moet je wel een minimaal 45 minuten wil je er dichtbij komen. Vraag een kamer aan de voorkant. Deze hebben het mooiste uitzicht op HochKoning gebergte, maar ook het verderop gelegen Hohe Tauern gebeurge, met de GrossGlockner. Echt prachtig

• fredvanremoortere, 04-06-2013

Het weer heb je jammer genoeg niet in de hand, maar als het mooi en helder weer is, dan is een uitstap naar Zell am See, maar dan via Dienten en Mulbach zéker aan te raden.

3 vragen over Aparthotel Marco Polo Club Alpina

• PP Wortman, 27-04-2016

mei vakantie

zijn er nog mensen die in de meivakantie naar dit hotel gaan met kinderen?

• Niek, 09-01-2013

Welke skischool is een aanrader?

Wij gaan binnenkort voor het eerst naar hotel Marco polo alpina voor de wintersport. Welke skischool raden jullie aan? Welke is het meest kindvriendelijk en het liefst Nederlands sprekende leraren?

Bij voorbaat hartelijk dank voor je antwoord.

annemiek_hauptmeijer, 12-03-2013

Voor beginners prima, anders lekker naar ander dorp gaan, Maria Alm

• Anna, 12-01-2012

skien tot aan het hotel

Kun je in de winter skien vanaf het hotel of tot aan het hotel. Of moet je met de bus?

fredvanremoortere, 28-05-2012

Geen enkel idee - Wij waren daar in de zomer, maar hebben wel vanuit onze kamer een ski-installatie (zeteltjeslift) gezien aan de overkant van de straat.

Fam Kuster, 18-01-2014

We zien dat u 2x in dit hotel bent geweest; recensies op zoover alleen maar goed. Er zijn niet zoveel foto's van het hotel zelf te vinden, kunt u ons vertellen hoe de staat van het hotel is?

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats