Aparthotel Marco Polo Club Alpina

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer aparthotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Marco Polo Club Alpina voor je op een rij gezet:

76 reviews over Aparthotel Marco Polo Club Alpina

• 9nicolette15-05-2016

voor een dubbeltje op de eerste rang

kamers geweldig ruim en schoon met balkon ontbijt perfect alles aanwezig diner heel erg goed veel keuze iedere dag wat anders all inclusive formule werkt goed personeel erg aardig en werken erg hard minpunten : in restaurant erg warm geen airco geen terras waar je lekker je drankje kon gebruiken

• 10anoniem27-03-2011

zo tof

Een leuk hotel waar alles super goed is. Met zwembad wat toch goed is!

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 9Frank Hus27-07-2007

Wij zijn op vakantie geweest van 7-7-07 tot 14-7-07 in hotel Marco Polo. Gewoon een heel goed hotel met vriendelijk personeel en lekker eten. Alles er op en er aan met een mooi zwembad en saunacomplex. Ook een zeer rustige ligging en toch vlak bij de wandelpaden. Misschien mogen de kamers wel wat gemodernizeerd worden maar dit is maar een kleine opmerking . Kortom we hebben gewoon een prachtige vakantie gehad. Een aanbeveler.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 8diana25-02-2007

Wij waren met 26 personen, waarvan 11 kinderen het is een super hotel voor grote groepen. ruime mooie kamers/ appartementen en erg schoon; veel vertier mogelijkheden zeker voor de kinderen;uiterst vriendelijk personeel. kinderpiste naast hotel. eten was goed en gevarieerd.

• 7Ligging t.o.v. pistes

6 tips over Aparthotel Marco Polo Club Alpina

• Fam. van der Schalk, 30-06-2014

Koop de salzburgerland kaart. Kan je veel leuke dingen mee doen, voor een leuke prijs.

• Wijnanda van der Sman, 15-09-2013

Zeker gaan kijken: Vogelshow in Rauris (Hohe Tauern) en waterval in Bad Gastein is ook prachtig om te zien, net als de Waterval bij Krimml. Voor deze laatste waterval moet je wel een minimaal 45 minuten wil je er dichtbij komen. Vraag een kamer aan de voorkant. Deze hebben het mooiste uitzicht op HochKoning gebergte, maar ook het verderop gelegen Hohe Tauern gebeurge, met de GrossGlockner. Echt prachtig

• fredvanremoortere, 04-06-2013

Het weer heb je jammer genoeg niet in de hand, maar als het mooi en helder weer is, dan is een uitstap naar Zell am See, maar dan via Dienten en Mulbach zéker aan te raden.

3 vragen over Aparthotel Marco Polo Club Alpina

• PP Wortman, 27-04-2016

mei vakantie

zijn er nog mensen die in de meivakantie naar dit hotel gaan met kinderen?

• Niek, 09-01-2013

Welke skischool is een aanrader?

Wij gaan binnenkort voor het eerst naar hotel Marco polo alpina voor de wintersport. Welke skischool raden jullie aan? Welke is het meest kindvriendelijk en het liefst Nederlands sprekende leraren?

Bij voorbaat hartelijk dank voor je antwoord.

annemiek_hauptmeijer, 12-03-2013

Voor beginners prima, anders lekker naar ander dorp gaan, Maria Alm

• Anna, 12-01-2012

skien tot aan het hotel

Kun je in de winter skien vanaf het hotel of tot aan het hotel. Of moet je met de bus?

fredvanremoortere, 28-05-2012

Geen enkel idee - Wij waren daar in de zomer, maar hebben wel vanuit onze kamer een ski-installatie (zeteltjeslift) gezien aan de overkant van de straat.

Fam Kuster, 18-01-2014

We zien dat u 2x in dit hotel bent geweest; recensies op zoover alleen maar goed. Er zijn niet zoveel foto's van het hotel zelf te vinden, kunt u ons vertellen hoe de staat van het hotel is?

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats