Aparthotel Marco Polo Club Alpina

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer aparthotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Marco Polo Club Alpina voor je op een rij gezet:

76 reviews over Aparthotel Marco Polo Club Alpina

• 2018
    8Esther07-08-2018

Luxe vakantie

Ruim appartement met 2 slaapkamers met de luxe van een hotelkamer. Lekker en afwisselend buffet. All inclusive geboekt dit was tot 21.00 uur en ook alle alcoholische drankjes inbegrepen. Fijn binnenzwembad met een ligweide buiten. Het dorp stelt niks voor maar prachtige wandelingen in de omgeving.

• Oude reviews

9Liesbeth Dewerchin 14-11-2016

Prachtig en rustig gelegen!

Prachtig en rustig gelegen! Dit hotel geboekt samen met vriendin en twee kinderen. Vanuit het hotel kan je stevige wandelingen maken naar het Hochkönig gebergte. In het hotel kan je veel gratis excursies doen (vooral bergwandelingen - maar ook de miniclub heeft een uitgebreid aanbod)

• 9Stift07-07-2016

Zeer schoon en goede sfeer

Wij zijn in mei hier op vakantie geweest met onze dochter van vier jaar. Het hotel was echt super schoon. Vriendelijk personeel. Mooie omgeving en heerlijk gewandeld. Echt een aanrader.

• 8Wouter05-03-2016

goede prijs kwaliteit verhouding, aanrader

Netjes en schoon, gezellig maar enigszins gedateerde hotel. Wij hadden een 3 kamer app. met 2 volwassenen en 2 kinderen. De kinderen slapen dan in de woonkamer maar de zithoek in de keuken is dan te gebruiken als zitruimte. De kamers zijn wel redelijk gehorig. Het ontbijt buffet was perfect. Wel druk doordat de ruimte eigenlijk net iets te klein is voor alle gasten van het hotel. S avonds lossen ze dit op door 2 diner tijden. (17:30 uur en 20:00 uur). Het diner bestond in onze week alleen uit buffet. Dit was zeer uitgebreid afwisselend en lekker, nooit lege bakken. Aangezien het buffet is moet je geen 5 sterren maaltijden verwachten maar naar onze mening een van de betere buffetten. Vriendelijk personeel. Leuk maar niet al te spannend zwembad.

De bar en bistro vinden wij niet echt een gezellige uitstraling hebben. Wifi is gratis maar er worden te veel codes uitgegeven waardoor we beperkt internet hadden. (we waren met een grotere groep en een deel daarvan had helemaal geen internet toegang)

Ski depot heeft geen schoendrogers.

Maar de prijs kwaliteit is uitstekend. Mede door kortingen, vroeg boek korting en waarschijnlijk een gunstige vakantie periode waren de kosten verrassend laag. 1 week incl. ontbijt en avond eten. Ruim onder de 1000 euro.

Kortom wij zouden zeker weer terug keren naar dit hotel.

Ski gebied: De afstand tot de kinderpiste is zeer kort. Vanuit de kinderpiste kun je via een korte ski route waarop je een stukje moet prikken en de straat moet oversteken, de hochmaisbahn bereiken.

Wij zijn in veel grote ski gebieden in oostenrijk en frankrijk geweest maar dit 120 km tellende ski gebied heeft ons aangenaam verrast. Wel iets te vaak moeten prikken maar dat was niet storend. Voor elk wat wils. Maar echte zwarte pisten hebben ze niet.

Ski les: onze 2 jongens 3 en 5 hebben we op ski les gedaan (beide voor de eerste keer) aardige leraren maar wel jammer dat er maar een beperkt aantal Nederlands spreekt. Ze kunnen allemaal wel wat woorden maar erg beperkt. Wel gesproken met wat stamgasten van dit gebied en die vertelden dat er andere jaren meer Nederlands sprekende leraren aanwezig waren.

Ook jammer dat blijkbaar door ziekte binnen de skischool, de oudere kinderen niet het hele gebied in zijn gegaan en dus op de oefenweide moesten blijven.

• 8Schoe07-01-2016

Ideale familie bestemming

Wij zijn met ons gezin (2kinderen 8 en 9 jaar) de eerste week van de kerstvakantie geweest. Er was toen nog weinig sneeuw gevallen in de Alpen. Niet alle pistes waren geopend. Maar de konigroute was in beide richtingen compleet. De pistes die wel open waren (ongeveer de helft) waren van uitzonderlijk goede kwaliteit. Naar elk dorp waren de dalafdalingen goed. Prima hotel met voldoende mogelijkheden voor activiteiten na het skiën. Leuke berghut op kinderoefenweide naast het hotel. Skischool en verhuur op 200 mtr. Wanneer er geen sneeuw naast de piste ligt (zoals in ons geval) dan is het een autorittje naar de lift van 500mtr of wandelen. Ruime parkeergelegenheid bij de grote lift.

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 8mevrouw Verdurmen21-05-2015

gastvrij, vriendelijk, schoon en prachtige ligging

Schitterende omgeving, bediening ontzettend vriendelijk. Schone en ruime appartementen. Topvakantie!

• 9Manon04-03-2015

Volgend jaar weer

Voor de tweede keer geweest. Wel druk in de voorjaarsvakantie. De prijs kwaliteit is heel goed. Kinderen tot 8 jaar gratis. Eten is prima. Heb je niet genoeg, bestel je gewoon een extra bord. Wordt niets voor berekend. Veel herrie in het restaurant door de kinderen. Maar ja dan hoeven je eigen kinderen ook niet zo stil te zijn. De kamers vinden wij heerlijk. Een klein keukentje en wij hadden 2 badkamers. Niet echt modern, maar heel erg schoon! Veel Nederlanders, dus snel vriendjes voor je kinderen. Naast de piste. Stoeltjeslift naar groot gebied op loopafstand. We gaan volgend jaar weer!

• 8de jongh20-10-2014

Fijn hotel.

Goeie aanbiedingen in voor-en na seizoen

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 8Fam. van der Schalk30-06-2014

Leuk aparthotel

Mooi en leuk aparthotel. Het is hier ook erg leuk voor kleine kinderen. Ballenbak, leuke speeltuin en zwembad met klein kinderbad.

Appartement is best wel ruim. 1 slaapkamer, goede bedbank in de woonkamer en ook nog een keukentje met zithoek.

Eten is ook goed en de meeste drankjes waren gratis tijdens het eten, ene keer is het buffet en de andere keer kan je kiezen uit 2 menu's en voor de kinderen is er dan een kinderbuffet.

De omgeving is ook erg mooi en er is veel te doen.

• 8meneer Rook27-06-2014

Prima hotel voor een prima prijs.

Goed hotel, prijs kwaliteit prima! Kamers erg schoon en netjes. Kindvriendelijk, wel echt een sporthotel, niet op en top Oostenrijks charme.

6 tips over Aparthotel Marco Polo Club Alpina

• Fam. van der Schalk, 30-06-2014

Koop de salzburgerland kaart. Kan je veel leuke dingen mee doen, voor een leuke prijs.

• Wijnanda van der Sman, 15-09-2013

Zeker gaan kijken: Vogelshow in Rauris (Hohe Tauern) en waterval in Bad Gastein is ook prachtig om te zien, net als de Waterval bij Krimml. Voor deze laatste waterval moet je wel een minimaal 45 minuten wil je er dichtbij komen. Vraag een kamer aan de voorkant. Deze hebben het mooiste uitzicht op HochKoning gebergte, maar ook het verderop gelegen Hohe Tauern gebeurge, met de GrossGlockner. Echt prachtig

• fredvanremoortere, 04-06-2013

Het weer heb je jammer genoeg niet in de hand, maar als het mooi en helder weer is, dan is een uitstap naar Zell am See, maar dan via Dienten en Mulbach zéker aan te raden.

3 vragen over Aparthotel Marco Polo Club Alpina

• PP Wortman, 27-04-2016

mei vakantie

zijn er nog mensen die in de meivakantie naar dit hotel gaan met kinderen?

• Niek, 09-01-2013

Welke skischool is een aanrader?

Wij gaan binnenkort voor het eerst naar hotel Marco polo alpina voor de wintersport. Welke skischool raden jullie aan? Welke is het meest kindvriendelijk en het liefst Nederlands sprekende leraren?

Bij voorbaat hartelijk dank voor je antwoord.

annemiek_hauptmeijer, 12-03-2013

Voor beginners prima, anders lekker naar ander dorp gaan, Maria Alm

• Anna, 12-01-2012

skien tot aan het hotel

Kun je in de winter skien vanaf het hotel of tot aan het hotel. Of moet je met de bus?

fredvanremoortere, 28-05-2012

Geen enkel idee - Wij waren daar in de zomer, maar hebben wel vanuit onze kamer een ski-installatie (zeteltjeslift) gezien aan de overkant van de straat.

Fam Kuster, 18-01-2014

We zien dat u 2x in dit hotel bent geweest; recensies op zoover alleen maar goed. Er zijn niet zoveel foto's van het hotel zelf te vinden, kunt u ons vertellen hoe de staat van het hotel is?

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats