Aparthotel Marco Polo Club Alpina

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer aparthotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Marco Polo Club Alpina voor je op een rij gezet:

76 reviews over Aparthotel Marco Polo Club Alpina

• 7Sabine Christ13-08-2014

1e indruk mooi hotel maar kamers vielen tegen

Een week in dit hotel verbleven. De kamers vonden wij zeker geen 4 sterren waard (oubollig, slecht onderhouden en slecht afgewerkt). De algemene ruimtes zagen er wel netjes en verzorgd uit. Bij de receptie en in het restaurant (wij hadden halfpension plus) waren ze zeer vriendelijk. Bij de bistro vonden wij ze niet vriendelijk. Wij werden daar 's avonds letterlijk weg gekeken, terwijl er verder niets anders open was. Als er Duitsers zaten, hadden wij geluk want dan bleven ze langer open. Het eten was er goed en je kreeg er voldoende drankjes bij, die je ook nog mee naar de kamer mocht nemen. De omgeving van het hotel was mooi en rustig.

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 9fam01-08-2011

zeer fijn hotel

wij zijn er voor de 3de keer geweest . het avondeten is er zeer lekker , de omgeving is mooi ,de kamers proper. mooie wandelwegen in de buurt .minpuntje = het lunchpakket was zéér eenzijdig en net iets te weinig als je een dagje gaat wandelen .( 1 broodje en iedere dag dezelfde koek) voor de rest zeker een aanrader

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 9kruijthoff16-07-2011

geweldig hotel ook in de zomer

ook in de zomer een geweldig hotel De verzorging is super en eten prima Het keukentje met zitgedeelte is een uitkomst voor vroeg/laat slapers De slaapbank is gewoon een heerlijk bed en dat is wel eens anders tip neem een salzburgcard bij de VVV en je kunt vele atracties{bijv bergbanen,zwembaden} gebruiken voor een fractie wat het je anders zou kosten

• 7Wim20-12-2010

Groot complex

Vrij groot complex met appartementen en kamers met hotelservice. Door het groot complex ook "zuiderse" toestanden tijdens de maaltijden: eten in 2 shiften tijdens het diner, vrij veel nederlanders met rumoerige kinderen die maar rondsmosten. Wel jammer want het eten was lekker, en de bediening in orde. Zeer saai en stil 's avongs in de bar, geen kat te zien. Mooie wandel- en fietsstreek, maar niet voor doetjes, vrij pittig. In het ingeslapen dorp valt niets te beleven, je moest dus de auto nemen. Kom hier niet meer terug.

• 8Jan, Dieter, Anita en Henk uit Denderleeuw13-01-2010

Onovertroffen wat prijs/kwaliteit betreft

We kwamen hier in de zomer van 2009. Gezien het superaanbod van een Vlaamse touroperator waren we serieus achterdochtig. Dat gevoel was rap verdwenen. Gerieflijk appartement, 2 badkamers, ruimte zat. Het ijs was gebroken. De hotel doet idd niet echt Oostenrijks aan, maar de vriendelijkheid van het personeel leert je dat je wel degelijk in Oostenrijk bent aangekomen. Het ontbijt en diner waren voortreffelijk, de ligweide wat aan de kleine kant. Opfrissen zal in de komende jaren wel nodig zijn. Marco Polo is een prima uitvalsbasis voor wandelingen en uitstappen. Het wordt moeilijk om volgend jaar een zelfde prijs/kwaliteit-verhouding te vinden. Voor gezinnen met kinderen alvast een aanrader.

• 9hsu-cloet22-07-2009

pure ontspanning in alle rust voor ouder én kind

we hadden een heerlijke vakantie - zelfs een traantje gelaten bij vertrek. Alles loopt vlot. 's morgens krijg je ochtendpost met het weer en de dag-tips... en je dag kan niet meer stuk. Van het zalig ontbijt tot het -dik in orde- diner... we hebben ervan genoten. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Fam de Jongh01-01-2009

super hotel!!!

het hotel is super, ik snap niet wat de meneer onder mij aan het klagen is. De kamers worden elke dag verschoond, het zwembad wordt elke dag gereinigd, het eten is super maar ook echt super, ze hebben elke dag een ander menu. Helemaal geen stank, het hotel is zeker 4* waard en niet minder. De meneer onder mij krijgt zeker niks te eten beneden, dus is goed eten voor hem even wennen, het eten is nogmaals super. volgend jaar zeker weer

• 10Ligging t.o.v. pistes

• 7Brigitta28-12-2008

het zeer aangenaam hotel

wij zijn er in de zomer 2008 geweest. wij hadden een zeer ruime kamer en de ligging was goed. het eten was zeer lekker en de tafelwijnen ook. minpuntje het restaurant was te klein voor het aantal gasten ( dus als de gasten hun tafel besproken om 1800u ,en later kwamen moesten de gasten van de latere shift een hele tijd wachten op hun tafeltje) maar het personeel in het restaurant was heel vriendelijk en deden telkens hun uiterste best om dit euvel in goede banen te leiden. lunchpakket was zeer goed , maar veel te veel ( ze zouden dit beter zelf laten maken door de gasten ) minder werk voor hun en in ons geval zouden we dan veel minder meenemen. voor de kinderen was er sommige avonden iets te doen en alle dagen was er annimatie voor groot en klein. dus ZEKER een aanrader

6 tips over Aparthotel Marco Polo Club Alpina

• Fam. van der Schalk, 30-06-2014

Koop de salzburgerland kaart. Kan je veel leuke dingen mee doen, voor een leuke prijs.

• Wijnanda van der Sman, 15-09-2013

Zeker gaan kijken: Vogelshow in Rauris (Hohe Tauern) en waterval in Bad Gastein is ook prachtig om te zien, net als de Waterval bij Krimml. Voor deze laatste waterval moet je wel een minimaal 45 minuten wil je er dichtbij komen. Vraag een kamer aan de voorkant. Deze hebben het mooiste uitzicht op HochKoning gebergte, maar ook het verderop gelegen Hohe Tauern gebeurge, met de GrossGlockner. Echt prachtig

• fredvanremoortere, 04-06-2013

Het weer heb je jammer genoeg niet in de hand, maar als het mooi en helder weer is, dan is een uitstap naar Zell am See, maar dan via Dienten en Mulbach zéker aan te raden.

3 vragen over Aparthotel Marco Polo Club Alpina

• PP Wortman, 27-04-2016

mei vakantie

zijn er nog mensen die in de meivakantie naar dit hotel gaan met kinderen?

• Niek, 09-01-2013

Welke skischool is een aanrader?

Wij gaan binnenkort voor het eerst naar hotel Marco polo alpina voor de wintersport. Welke skischool raden jullie aan? Welke is het meest kindvriendelijk en het liefst Nederlands sprekende leraren?

Bij voorbaat hartelijk dank voor je antwoord.

annemiek_hauptmeijer, 12-03-2013

Voor beginners prima, anders lekker naar ander dorp gaan, Maria Alm

• Anna, 12-01-2012

skien tot aan het hotel

Kun je in de winter skien vanaf het hotel of tot aan het hotel. Of moet je met de bus?

fredvanremoortere, 28-05-2012

Geen enkel idee - Wij waren daar in de zomer, maar hebben wel vanuit onze kamer een ski-installatie (zeteltjeslift) gezien aan de overkant van de straat.

Fam Kuster, 18-01-2014

We zien dat u 2x in dit hotel bent geweest; recensies op zoover alleen maar goed. Er zijn niet zoveel foto's van het hotel zelf te vinden, kunt u ons vertellen hoe de staat van het hotel is?

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats