Aparthotel Marco Polo Club Alpina

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer aparthotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Marco Polo Club Alpina voor je op een rij gezet:

76 reviews over Aparthotel Marco Polo Club Alpina

• 8richard janssen10-01-2008

wij zijn er met de kerst dec.07 geweest.prima hotel. het eten was goed. leuk dorp maar weinig te doen. ik denk dat we nog wel een keer terug gaan. met kleine kinderen is het aan te raden

• 6Ligging t.o.v. pistes

• 9verhelle randy28-12-2007

prima hotel we hebben in de zomer geweest. er valt niets op aan te merken zeer vriendelijk;prima eten een goede uitvalsbasis om allerlij dingen te bezoeken. alleen jammer dat het meeste personeel alleen oostenrijks spreekt.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 8Leen Dirkx15-08-2007

Wij komen net terug van een 10-daagse zomervakantie in Marco Polo Hotel in Hinthertal. SUPER hotel! Héél vriendelijk personeel - HEEL lekker eten. We zaten in een 4-persoons appartement met zelfs 2 badkamers! Heel netjes allemaal!! Het hotel ligt wel wat afgelegen en er is niet echt een dorpje vlakbij waar je dingen kan doen. Er is enkel een heel klein, duur, supermarktje op loopafstand; al de rest moet je per auto doen. Maar: een supergoed hotel!

• 6Delanghe (Belgie)29-07-2007

05/07/07-12/07/07 Geen 4* waard! +punten: Ruime kamer met koelkast Goede bedden + hoofdkussens Kids slapen in apparte kamer Goede uitvalsbasis voor uitstappen -punten: Vreselijke stank in gang en op kamer! (verdelger?) Zijn direct luchtverfrissers gaan kopen Badkamer aan vernieuwing toe! 24u/24u hevige hoofdpijn van alle familieleden (denken dat de stankveroorzaker daar voor iets tussen zat). Eten: soep OK, slabuffet (smaakloos), hoofdmaaltijd: 75 gr vlees en vb 3 patattebolletjes van diam.2cm, geen groenten, dessert OK. Light drank niet incl. Waardebons Jetair ook na navraag niet gekregen! Volwassenen namen van kinderbuffet want anders met honger van tafel! Dagelijks imodium nodig. Na Ital buffet 13x WC en kids overgeven. Zwembad: aan vernieuwing toe - foto bedrieglijk! Vuil rondom zwembad - werd niet gepoetst. Bij inchecken 50 euro borg. Op vertrekdag sloop iemand kamer binnen en controleerde of wij geen lampen uitgedraaid hadden en handdoeken tellen enz.

• 8C.v.d.Meijde05-03-2007

Weliswaar erg groot hotel, maar niet te massaal en prima prijs/kwaliteitsverhouding. Eten was goed, personeel vriendelijk en ruime, schone kamers. Vlakbij oefenwei voor de kinderen. Aanrader!

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 8Geertrui Lippens06-07-2006

Voor de 2de keer op rij geluk gehad met de sneeuw rond pasen. Zeer rustig op de pistes. Op wandelafstand van het hotel. Zeer ruime kamers en uitgebreid ontbijtbuffet. Afwisseling in het avondeten. Vooral het buffet is rijkelijk gevuld. Kinderen krijgen gratis skipas en matreiaal als de ouders skiën deze periode van het jaar.

• 8Ligging t.o.v. pistes

6 tips over Aparthotel Marco Polo Club Alpina

• Fam. van der Schalk, 30-06-2014

Koop de salzburgerland kaart. Kan je veel leuke dingen mee doen, voor een leuke prijs.

• Wijnanda van der Sman, 15-09-2013

Zeker gaan kijken: Vogelshow in Rauris (Hohe Tauern) en waterval in Bad Gastein is ook prachtig om te zien, net als de Waterval bij Krimml. Voor deze laatste waterval moet je wel een minimaal 45 minuten wil je er dichtbij komen. Vraag een kamer aan de voorkant. Deze hebben het mooiste uitzicht op HochKoning gebergte, maar ook het verderop gelegen Hohe Tauern gebeurge, met de GrossGlockner. Echt prachtig

• fredvanremoortere, 04-06-2013

Het weer heb je jammer genoeg niet in de hand, maar als het mooi en helder weer is, dan is een uitstap naar Zell am See, maar dan via Dienten en Mulbach zéker aan te raden.

3 vragen over Aparthotel Marco Polo Club Alpina

• PP Wortman, 27-04-2016

mei vakantie

zijn er nog mensen die in de meivakantie naar dit hotel gaan met kinderen?

• Niek, 09-01-2013

Welke skischool is een aanrader?

Wij gaan binnenkort voor het eerst naar hotel Marco polo alpina voor de wintersport. Welke skischool raden jullie aan? Welke is het meest kindvriendelijk en het liefst Nederlands sprekende leraren?

Bij voorbaat hartelijk dank voor je antwoord.

annemiek_hauptmeijer, 12-03-2013

Voor beginners prima, anders lekker naar ander dorp gaan, Maria Alm

• Anna, 12-01-2012

skien tot aan het hotel

Kun je in de winter skien vanaf het hotel of tot aan het hotel. Of moet je met de bus?

fredvanremoortere, 28-05-2012

Geen enkel idee - Wij waren daar in de zomer, maar hebben wel vanuit onze kamer een ski-installatie (zeteltjeslift) gezien aan de overkant van de straat.

Fam Kuster, 18-01-2014

We zien dat u 2x in dit hotel bent geweest; recensies op zoover alleen maar goed. Er zijn niet zoveel foto's van het hotel zelf te vinden, kunt u ons vertellen hoe de staat van het hotel is?

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats