Aparthotel Marco Polo Club Alpina

8,3

• Ligging t.o.v. pistes8,4

6 tips over Aparthotel Marco Polo Club Alpina

Fam. van der Schalk, 30-6-2014
Koop de salzburgerland kaart. Kan je veel leuke dingen mee doen, voor een leuke prijs.
Wijnanda van der Sman, 15-9-2013
Zeker gaan kijken: Vogelshow in Rauris (Hohe Tauern) en waterval in Bad Gastein is ook prachtig om te zien, net als de Waterval bij Krimml. Voor deze laatste waterval moet je wel een minimaal 45 minuten wil je er dichtbij komen. Vraag een kamer aan de voorkant. Deze hebben het mooiste uitzicht op HochKoning gebergte, maar ook het verderop gelegen Hohe Tauern gebeurge, met de GrossGlockner. Echt prachtig
fredvanremoortere, 4-6-2013
Het weer heb je jammer genoeg niet in de hand, maar als het mooi en helder weer is, dan is een uitstap naar Zell am See, maar dan via Dienten en Mulbach zéker aan te raden.

We hebben een aantal aanbieders voor Marco Polo Club Alpina voor je op een rij gezet:

Esther Hettema, 7-6-2012
Koop zeker een Salzburger Card bij de vvv in Maria Alm. Met deze kaart kun je ontzettend veel leuke dingen doen zoals bergbanen, rodelbanen, zwembaden, dierenparken, natuurbelevenissen enzovoort. De meeste uitstapjes zijn gratis of anders tegen gereduceerd tarief.
fredvanremoortere, 28-5-2012
Mogelijkheden genoeg om in de onmiddellijke nabijheid van het hotel prachtige wandelingen en uitstappen te maken.
Fam M. Limburg, 31-10-2011
5 minuten van dit Hotel ligt 4 sterren Hotel Urslauerhof, hier ook een avond gegeten was erg lekker.