Aparthotel Marco Polo Club Alpina

Manon,
4-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor de tweede keer geweest. Wel druk in de voorjaarsvakantie. De prijs kwaliteit is heel goed. Kinderen tot 8 jaar gratis. Eten is prima. Heb je niet genoeg, bestel je gewoon een extra bord. Wordt niets voor berekend. Veel herrie in het restaurant door de kinderen. Maar ja dan hoeven je eigen kinderen ook niet zo stil te zijn. De kamers vinden wij heerlijk. Een klein keukentje en wij hadden 2 badkamers. Niet echt modern, maar heel erg schoon! Veel Nederlanders, dus snel vriendjes voor je kinderen. Naast de piste. Stoeltjeslift naar groot gebied op loopafstand. We gaan volgend jaar weer!