1e indruk mooi hotel maar kamers vielen tegen

1e indruk mooi hotel maar kamers vielen tegen

Sabine Christ
13-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een week in dit hotel verbleven. De kamers vonden wij zeker geen 4 sterren waard (oubollig, slecht onderhouden en slecht afgewerkt). De algemene ruimtes zagen er wel netjes en verzorgd uit. Bij de receptie en in het restaurant (wij hadden halfpension plus) waren ze zeer vriendelijk. Bij de bistro vonden wij ze niet vriendelijk. Wij werden daar 's avonds letterlijk weg gekeken, terwijl er verder niets anders open was. Als er Duitsers zaten, hadden wij geluk want dan bleven ze langer open.

Het eten was er goed en je kreeg er voldoende drankjes bij, die je ook nog mee naar de kamer mocht nemen. De omgeving van het hotel was mooi en rustig.