Géén boekingskosten
OostenrijkSalzburgHintertalAparthotels HintertalAparthotel Marco Polo Club Alpina

Aparthotel Marco Polo Club Alpina

OostenrijkSalzburgHintertal

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Marco Polo Club Alpina voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 77 reviews

Meer aparthotel info

77 Reviews over Marco Polo Club Alpina

• 6Ronald16-07-2020

Nooit meer

Gericht op de massa, maar pas op: a la carte gasten hebben voorrang op alle inclusive gasten, omdat daaraan nog wat valt te verdienen. Hotel ligt heel mooi, fantastisch uitzicht op de bergen. Wel wat achterstallig onderhoud. De balkons zijn scheef/verzakt.

• 10Kerstin und Willi26-02-2019

SUPER Preis-Leistungsverhältnis, TOLLE Lage

Uns hat einfach alles gefallen. Die Zimmer haben eine komfortable, großzügige Ausstattung. Der freie Blick vom Balkon ins Tal oder auf die Berge sind gigantisch. Das ruhige und gepflegte Ambiente im Restaurant und im ganzen Hotel ist beeindruckend. Sehr schön sind die teilw. kostenlosen Freizeitangebote vom Hotel, z.B. die geführte Schneeschuhwanderung, oder jeden Dienstag die Ski-Show in Marie Alm mit kostenlosen Shuttle. Das großzügige, beheizte Schwimmbad haben wir jeden Tag genossen. Das Restaurant, die beiden Bars sowie die schöne großzügige Empfangshalle sind sehr einladend zum verweilen. Das Hotel ist sehr Familienfreundlich. Wir freuen uns schon jetzt auf ein nächstes Mal.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 8Esther07-08-2018

Luxe vakantie

Ruim appartement met 2 slaapkamers met de luxe van een hotelkamer. Lekker en afwisselend buffet. All inclusive geboekt dit was tot 21.00 uur en ook alle alcoholische drankjes inbegrepen. Fijn binnenzwembad met een ligweide buiten. Het dorp stelt niks voor maar prachtige wandelingen in de omgeving.

• 10Bettina Bauch06-07-2017

Freundliche Atmosphäre - Familienfreundlich

Ich war rundum zufrieden, mit dem funktionellen bequemen Apartment, dem umfassenden freundlichen Service, der Sauberkeit, der Sport- und Wellnessangebote, der all-Inclusive-Versorgung - inclusive Wanderführung - inclusive Kinderbetreuung der Freunde - der unvergleichlichen Natur ...

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 7Derks12-01-2017

Leuk, maar had er meer van verwacht

Leuk, maar had er meer van verwacht.

Sommige personeel waren nogal bod, kamer was niet altijd in de ochtend klaar. Kaartje ophangen met schoonmaken of bezet had weinig nut.

Eten was daarintegen weer super! Zwembad was lekker maar veel te klein.

• 9Liesbeth Dewerchin 14-11-2016

Prachtig en rustig gelegen!

Prachtig en rustig gelegen! Dit hotel geboekt samen met vriendin en twee kinderen. Vanuit het hotel kan je stevige wandelingen maken naar het Hochkönig gebergte. In het hotel kan je veel gratis excursies doen (vooral bergwandelingen - maar ook de miniclub heeft een uitgebreid aanbod)

• 9Stift07-07-2016

Zeer schoon en goede sfeer

Wij zijn in mei hier op vakantie geweest met onze dochter van vier jaar. Het hotel was echt super schoon. Vriendelijk personeel. Mooie omgeving en heerlijk gewandeld. Echt een aanrader.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 9nicolette15-05-2016

voor een dubbeltje op de eerste rang

kamers geweldig ruim en schoon met balkon ontbijt perfect alles aanwezig diner heel erg goed veel keuze iedere dag wat anders all inclusive formule werkt goed personeel erg aardig en werken erg hard minpunten : in restaurant erg warm geen airco geen terras waar je lekker je drankje kon gebruiken

• 8Wouter05-03-2016

goede prijs kwaliteit verhouding, aanrader

Netjes en schoon, gezellig maar enigszins gedateerde hotel. Wij hadden een 3 kamer app. met 2 volwassenen en 2 kinderen. De kinderen slapen dan in de woonkamer maar de zithoek in de keuken is dan te gebruiken als zitruimte. De kamers zijn wel redelijk gehorig. Het ontbijt buffet was perfect. Wel druk doordat de ruimte eigenlijk net iets te klein is voor alle gasten van het hotel. S avonds lossen ze dit op door 2 diner tijden. (17:30 uur en 20:00 uur). Het diner bestond in onze week alleen uit buffet. Dit was zeer uitgebreid afwisselend en lekker, nooit lege bakken. Aangezien het buffet is moet je geen 5 sterren maaltijden verwachten maar naar onze mening een van de betere buffetten. Vriendelijk personeel. Leuk maar niet al te spannend zwembad.

De bar en bistro vinden wij niet echt een gezellige uitstraling hebben. Wifi is gratis maar er worden te veel codes uitgegeven waardoor we beperkt internet hadden. (we waren met een grotere groep en een deel daarvan had helemaal geen internet toegang)

Ski depot heeft geen schoendrogers.

Maar de prijs kwaliteit is uitstekend. Mede door kortingen, vroeg boek korting en waarschijnlijk een gunstige vakantie periode waren de kosten verrassend laag. 1 week incl. ontbijt en avond eten. Ruim onder de 1000 euro.

Kortom wij zouden zeker weer terug keren naar dit hotel.

Ski gebied: De afstand tot de kinderpiste is zeer kort. Vanuit de kinderpiste kun je via een korte ski route waarop je een stukje moet prikken en de straat moet oversteken, de hochmaisbahn bereiken.

Wij zijn in veel grote ski gebieden in oostenrijk en frankrijk geweest maar dit 120 km tellende ski gebied heeft ons aangenaam verrast. Wel iets te vaak moeten prikken maar dat was niet storend. Voor elk wat wils. Maar echte zwarte pisten hebben ze niet.

Ski les: onze 2 jongens 3 en 5 hebben we op ski les gedaan (beide voor de eerste keer) aardige leraren maar wel jammer dat er maar een beperkt aantal Nederlands spreekt. Ze kunnen allemaal wel wat woorden maar erg beperkt. Wel gesproken met wat stamgasten van dit gebied en die vertelden dat er andere jaren meer Nederlands sprekende leraren aanwezig waren.

Ook jammer dat blijkbaar door ziekte binnen de skischool, de oudere kinderen niet het hele gebied in zijn gegaan en dus op de oefenweide moesten blijven.

• 8Schoe07-01-2016

Ideale familie bestemming

Wij zijn met ons gezin (2kinderen 8 en 9 jaar) de eerste week van de kerstvakantie geweest. Er was toen nog weinig sneeuw gevallen in de Alpen. Niet alle pistes waren geopend. Maar de konigroute was in beide richtingen compleet. De pistes die wel open waren (ongeveer de helft) waren van uitzonderlijk goede kwaliteit. Naar elk dorp waren de dalafdalingen goed. Prima hotel met voldoende mogelijkheden voor activiteiten na het skiën. Leuke berghut op kinderoefenweide naast het hotel. Skischool en verhuur op 200 mtr. Wanneer er geen sneeuw naast de piste ligt (zoals in ons geval) dan is het een autorittje naar de lift van 500mtr of wandelen. Ruime parkeergelegenheid bij de grote lift.

• 7Ligging t.o.v. pistes

• WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden