Aparthotel Marco Polo Club Alpina

KinderhotelWeer vandaag-3°-14°
Aparthotel Marco Polo Club Alpina
8,7

• Ligging t.o.v. pistes8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Marco Polo Club Alpina voor je op een rij gezet:

62 reviews over Aparthotel Marco Polo Club Alpina in het Nederlands

Luxe vakantie

Esther,
7-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ruim appartement met 2 slaapkamers met de luxe van een hotelkamer. Lekker en afwisselend buffet. All inclusive geboekt dit was tot 21.00 uur en ook alle alcoholische drankjes inbegrepen. Fijn binnenzwembad met een ligweide buiten. Het dorp stelt niks voor maar prachtige wandelingen in de omgeving.

Leuk, maar had er meer van verwacht

Derks,
12-1-2017

Leuk, maar had er meer van verwacht.

Sommige personeel waren nogal bod, kamer was niet altijd in de ochtend klaar. Kaartje ophangen met schoonmaken of bezet had weinig nut.

Eten was daarintegen weer super!

Zwembad was lekker maar veel te klein.

Prachtig en rustig gelegen!

Liesbeth Dewerchin
14-11-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prachtig en rustig gelegen!

Dit hotel geboekt samen met vriendin en twee kinderen. Vanuit het hotel kan je stevige wandelingen maken naar het Hochkönig gebergte. In het hotel kan je veel gratis excursies doen (vooral bergwandelingen - maar ook de miniclub heeft een uitgebreid aanbod)

Neckermann Reizen

Zeer schoon en goede sfeer

Stift
7-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn in mei hier op vakantie geweest met onze dochter van vier jaar. Het hotel was echt super schoon. Vriendelijk personeel. Mooie omgeving en heerlijk gewandeld. Echt een aanrader.

voor een dubbeltje op de eerste rang

nicolette
15-5-2016

kamers geweldig ruim en schoon met balkon

ontbijt perfect alles aanwezig

diner heel erg goed veel keuze iedere dag wat anders

all inclusive formule werkt goed

personeel erg aardig en werken erg hard

minpunten : in restaurant erg warm geen airco

geen terras waar je lekker je drankje kon gebruiken

• Ligging t.o.v. pistes8

Netjes en schoon, gezellig maar enigszins gedateerde hotel. Wij hadden een 3 kamer app. met 2 volwassenen en 2 kinderen. De kinderen slapen dan in de woonkamer maar de zithoek in de keuken is dan te gebruiken als zitruimte. De kamers zijn wel redelijk gehorig.

Het ontbijt buffet was perfect. Wel druk doordat de ruimte eigenlijk net iets te klein is voor alle gasten van het hotel. S avonds lossen ze dit op door 2 diner tijden. (17:30 uur en 20:00 uur). Het diner bestond in onze week alleen uit buffet. Dit was zeer uitgebreid afwisselend en lekker, nooit lege bakken. Aangezien het buffet is moet je geen 5 sterren maaltijden verwachten maar naar onze mening een van de betere buffetten.

Vriendelijk personeel. Leuk maar niet al te spannend zwembad.

De bar en bistro vinden wij niet echt een gezellige uitstraling hebben.

Wifi is gratis maar er worden te veel codes uitgegeven waardoor we beperkt internet hadden. (we waren met een grotere groep en een deel daarvan had helemaal geen internet toegang)

Ski depot heeft geen schoendrogers.

Maar de prijs kwaliteit is uitstekend. Mede door kortingen, vroeg boek korting en waarschijnlijk een gunstige vakantie periode waren de kosten verrassend laag. 1 week incl. ontbijt en avond eten. Ruim onder de 1000 euro.

Kortom wij zouden zeker weer terug keren naar dit hotel.

Ski gebied:

De afstand tot de kinderpiste is zeer kort. Vanuit de kinderpiste kun je via een korte ski route waarop je een stukje moet prikken en de straat moet oversteken, de hochmaisbahn bereiken.

Wij zijn in veel grote ski gebieden in oostenrijk en frankrijk geweest maar dit 120 km tellende ski gebied heeft ons aangenaam verrast. Wel iets te vaak moeten prikken maar dat was niet storend.

Voor elk wat wils. Maar echte zwarte pisten hebben ze niet.

Ski les:

onze 2 jongens 3 en 5 hebben we op ski les gedaan (beide voor de eerste keer)

aardige leraren maar wel jammer dat er maar een beperkt aantal Nederlands spreekt. Ze kunnen allemaal wel wat woorden maar erg beperkt. Wel gesproken met wat stamgasten van dit gebied en die vertelden dat er andere jaren meer Nederlands sprekende leraren aanwezig waren.

Ook jammer dat blijkbaar door ziekte binnen de skischool, de oudere kinderen niet het hele gebied in zijn gegaan en dus op de oefenweide moesten blijven.

Ideale familie bestemming

Schoe
7-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn met ons gezin (2kinderen 8 en 9 jaar) de eerste week van de kerstvakantie geweest. Er was toen nog weinig sneeuw gevallen in de Alpen. Niet alle pistes waren geopend. Maar de konigroute was in beide richtingen compleet. De pistes die wel open waren (ongeveer de helft) waren van uitzonderlijk goede kwaliteit. Naar elk dorp waren de dalafdalingen goed.

Prima hotel met voldoende mogelijkheden voor activiteiten na het skiën. Leuke berghut op kinderoefenweide naast het hotel. Skischool en verhuur op 200 mtr.

Wanneer er geen sneeuw naast de piste ligt (zoals in ons geval) dan is het een autorittje naar de lift van 500mtr of wandelen. Ruime parkeergelegenheid bij de grote lift.

gastvrij, vriendelijk, schoon en prachtige ligging

mevrouw Verdurmen
21-5-2015

Schitterende omgeving, bediening ontzettend vriendelijk. Schone en ruime appartementen. Topvakantie!

Volgend jaar weer

Manon
4-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor de tweede keer geweest. Wel druk in de voorjaarsvakantie. De prijs kwaliteit is heel goed. Kinderen tot 8 jaar gratis. Eten is prima. Heb je niet genoeg, bestel je gewoon een extra bord. Wordt niets voor berekend. Veel herrie in het restaurant door de kinderen. Maar ja dan hoeven je eigen kinderen ook niet zo stil te zijn. De kamers vinden wij heerlijk. Een klein keukentje en wij hadden 2 badkamers. Niet echt modern, maar heel erg schoon! Veel Nederlanders, dus snel vriendjes voor je kinderen. Naast de piste. Stoeltjeslift naar groot gebied op loopafstand. We gaan volgend jaar weer!

Fijn hotel.

de jongh
20-10-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Goeie aanbiedingen in voor-en na seizoen

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Marco Polo Club Alpina in Hintertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Marco Polo Club Alpina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.