Camping Auwirt

• 6.9Eetgelegenheden

Meer camping info

15 reviews over Camping Auwirt

• 6R.van Dijk10-09-2017

Veel te duur voor zo'n camping

Toiletgebouw schoon, echte beetje vreemd dat de wastafels direct naast de urinoirs zitten, met alleen een tussenschotje. Veel te dure camping.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 1Van Zijtveld28-08-2017

Veel te duur

Camping is veel te duur voor wat je krijgt. Er is eigenlijk niks. Zeer matig sanitair. Geen water punt. Speeltuin aan alle kanten stuk. Dus onveilig. Receptie is gehele dag gesloten. En hier betaal je dan 55 euro per nacht voor. ( Caravan, twee volwassenen, drie kinderen) Wij gingen om 16.00 uur s'middags weg en moesten alsnog de aankomende nacht betalen. Dus dit was 110 euro voor een doorreiscamping. Wij zijn al op heel veel campings geweest. Matige faciliteiten is voor ons geen enkel probleem maar niet voor deze prijs. Fam van Zijtveld

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Jan van Dijk26-06-2016

Een geweldig goed hotel, iets van de autobaan af.

Geweldig mooi hotel, modern ingericht, mensen zeer vriendelijk, prijzen zijn goed.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2016

• 6stefan11-05-2016

veel te duur!

Prima camping met mooi uitzicht en net sanitair, maar verschrikkelijk duur. Wij betaalden €51 voor 3 volwassenen met 2 tenten, als overnachtingscamping, dat kan ook voor de helft.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in april 2016

• 5RS-HS20-08-2015

Doortrekcamping, veel te duur

De camping ligt op een paar minuten rijden vanaf de snelweg en wordt daarom vooral gebruikt als doorreiscamping. Er zijn geen vaste plaatsen; bij aankomst denk je nog een mooi plekje voor jezelf uitgezocht te hebben, maar twee uur later sta je compleet ingebouwd tussen andere kampeerders. Wij betaalden voor caravan en 3 personen maarliefst 43,50 per nacht, in onze ogen weten de eigenaren daarmee de ligging uitstekend te verzilveren ;-( Vanaf de camping zit je zo in Salzburg, dus eten is geen probleem als je daarvoor nog de camping af wilt/kunt. Wifi is ook prima.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

• 4Wim Stal16-08-2015

Erg dure camping!

Bij het inchecken viel het me op dat de prijzen in de laatste 3 jaar met 25% gestegen zijn. Voor 2 personen, tent en auto wordt maar liefst €28,00 gevraagd. Op mijn verontwaardiging hierover kreeg ik als antwoord dat de milieuheffing gestegen is en dat de prijs nu eenmaal het gevolg van het "prijzenmanagement" is. Het is een doortrekcamping waardoor het in de ochtend en namiddag en avond een gaan en komen is van campers en caravans. De plekken zijn vrij krap, want winstmaximalisatie is de basis van het prijsmanagement. Dit geldt ook voor het aantal douches: 4 voor de hele camping waar 70 plaatsen zijn. Duur, onrustig en weinig privacy.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2015

• 4Huub01-08-2015

Veel te duur

1 nacht op camping gestaan op terugreis vanuit Kroatie. Gastvrije ontvangst maar veel te duur. Moesten hetzelfde betalen als op 4 sterren camping in Kroatie, alleen heb je hier geen zwembad, veel te weinig douches en toiletten, kleine plaats, geen winkeltje (brood was wel te bestellen voor de volgende morgen) en een restaurant dat gesloten is. Vlakbij (ca. 1km) is een brouwerij en daar kun je erg lekker eten. Zolang ze hier "Hollywood"-prijzen blijven vragen gaan we hier niet meer terug.

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8David31-08-2013

ideaal voor Salzburg en omgeving

Verzorgde camping/hotel op ongeveer 10km van Salzburg. De plaatsen zijn niet afgebakend, maar iedereen heeft voldoende ruimte. Mooi en verzorg sanitair. 's Morgens kan je verse broodjes afhalen aan de receptie. Er is een zwembadje voorzien, net groot genoeg om je eens te verfrissen, maar niet om in te zwemmen. 's Avonds en 's nachts is het rustig op de camping. Onze familie logeerde in het hotel en ook daar alleen positieve reacties. Er is een restaurant aan het hotel. Het historische stadje Hallein ligt op een paar km van de camping en heeft een klein maar gezellig centrum. Naar Salzburg gaan is zeer gemakkelijk aangezien er een bushalte is aan de camping. Binnen de 20min sta je in het prachtige Salzburg. We bezochten ook Hallstatt, Bad Ischl en de Oostenrijkse en Duitse bergen liggen vlakbij. We hebben hier 4 dagen genoten op de terugweg van Kroatië.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Spaan4609-12-2012

Rustige camping aan doorgaande weg achter hotel

De camping ligt achter het appartementsgebouw van het hotel, waar op de begane grond de douches en toiletten voor de camping gasten zijn. Het is een heel nieuw gebouw met uitstekend sanitair. De camping ligt in een oude boomgaard en de weg is niet hoorbaar daar er een grote oude muur staat, die het geluid tegenhoudt. De ontvangst is vriendelijk Er is ook wifi op de camping. DE camping ligt een klein stuk buiten het plaatsje, hetgeen eigenlijk niet meer is als een straat met zeer mooie bungalows. Als je via dat dorp naar de rivier loopt kun je via een fietspad naar een volgend dorpje lopen en dan via het fietspad weer terug naar de camping.

Gereisd met partner in mei 2012

• 6Jack12-11-2012

Goede doorgangscamping

Twee dagen op deze camping gestaan. Prima ruime plekken en goed sanitair. Redelijk dichtbij de snelweg gelegen dus een prima plek wanneer je op doorreis bent. Wel een dure camping voor de geboden accommodatie. Ruim 25 euro voor een nacht. Voor kinderen geen faciliteiten. De camping is gelegen aan een vrij drukke doorgaande weg wat voor wat geluidsoverlast zorgt. Wij hadden regenachtig weer en de drainage / waterafvoer was matig, het veld bleef erg lang erg nat. Voordeel is de ligging. Prachtige omgeving (Berechtesgaden, Bishofshofen e.d.) en Salzburg vlakbij. Van Hallein weinig meegekregen omdat wij er met Maria Hemelvaart waren en het hele dorp uitgestorven leek.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Camping Auwirt info

• VerzorgingLogies-ontbijt
  • Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • WintersportSki tours, Skiën