Hotel Waldhof

Super locatie in Gerlos

Menno Coenen
12-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

De Tortelini was super....

Geweldig

Marieke
1-11-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Als je een jong gezin hebt en je echt vakantie wil, moet je hierheen gaan. We zijn een gezin met drie kinderen van 0, 2 en 4 jaar en we hadden allemaal een ontspannen top vakantie. Ik vind dat heel bijzonder want meestal als de bestemming heel kindvriendelijk is, is het wat mij betreft niet zo fantastisch voor de ouders. Maar dit hotel is ook voor de ouders heerlijk! Erg lekker eten, ook voor de kids, niet alleen maar gefrituurde troep. Veel verse producten. Vriendelijke bediening, super schoon, alles praktisch ingericht, maar toch sfeervol, overal is aan gedacht.o ja, en die wellness! Wij hopen zeker nog eens terug te gaan.

top hotel!

h&d
18-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes5

zeer goed hotel,vooral voor gezinnen met kleine kinderen.leuk zwembad,kinderopvang,speelruimte,kinderbuffet,gezellige bar en toffe eigenaars die zelfs mee gaan rodelen,wandelen met fakkels en noem maar op.ruime verzorgde kamers met luxe badkamers,een echte aanrader!!je kunt met de ski-bus naar de piste of met je eigen auto,gratis parkeren.

2008

super hotel

Fam Booy
23-8-2008

Heel goed hotel met een zeer goede service.

Geweest in Augustus 2008

veel uitstapjes georganiseerd door het hotel.

Eten was zeer goed en uitgebreid.

Mooi zwembad. alles was goed verzorgd.

2006

Werkelijk fantastisch kinderhotel

R Post van der Burg
27-3-2006

Werkelijk fantastisch kinderhotel. Niet geschikt voor koppels zonder kinderen.

Pro:

- Kinderopvang van 9.00-20.30

- Groot, mooi en schoon zwembad/sauna complex met kinderbad(2x)

- Prima eten

- Veel activiteiten voor de kinderen(film, rodelen etc)

- Zeer behulpzaam en proactief personeel

- Mooie ruime kamers

Con:

- Ligging op 5-10 minuten van centrum

2005

Waldhof is een kindvriendelijk hotel met veel activiteiten. Het eten is er voortreffelijk en de bediening zeer vriendelijk. Het hotel ligt aan de rand van het centrum, daardoor goed bereikbaar van buitenaf en het centrum is aan te lopen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waldhof in Grossarl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waldhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Waldhof scoort een 9.66 uit 10 op basis van 260 reviews.