Hotel Viehhauser

Hotel Viehhauser

9.3Fenomenaal

Oostenrijk, Salzburg, Grossarl

Op vakantie geweest naar Viehhauser?

9.3Fenomenaal

• 7Ligging t.o.v. pistes

4 reviews over Hotel Viehhauser

• 10augustvranken26-09-2014

Fantastisch hotel

Alles aanwezig: familiair, zeer goede keuken, zeer goede bediening, mooie & verzorgde kamers.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 9Norbert24-05-2010

Super hotel met heel vriendelijke personeel

Zijn hier met carnaval met 4 gezinnen naar toe geweest. I.v.m. de groote van de groep hadden wij onze eigen eetruimte. Heel lekker gegeten met elde dag keuze uit 3 hoofdgerechten, beetje italiaanse keuken. De eigenaar en personeel zijn super vriendelijk, geen moeite is teveel. Ligt wat verder van de piste, de skibus stopt voor de deur.'s'Middags na het skieen staat er gebak en koffie thee klaar, erg gastvrij.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 9Yvette Van Utterbeeck13-08-2008

Schitterende ervaring!

Van 29/06 tot 06/07/08 werd het ganse hotel voor de 4de keer op rij gereserveerd voor onze wandelclub. Want met zijn goed gemarkeerde en vezorgde paden, "gemütliche Almen", imponerende bergen en prachtige vergezichten is het Großarltal een wandelparadijs bij uitstek! Het hotel is rustig gelegen; de mooie, ruime kamers zijn zeer verzord en voorzien van alle comfort. Alle kamers hebben een terras met zicht op de bergen. De eigenaars, Maria en Christof Viehhauser, zijn super vriendelijke mensen die hun uiterste best doen om het hun gasten naar de zin te maken. De dag begint er met een uitgebreide ontbijtbuffet met heerlijk vers fruit (aardbeien, ananas, watermeloen...) en 's avonds wordt een heerlijk 4-gangenmenu geserveerd. 1x/week is er grillavond en 1x/week wordt een uitgelezen "hausgemacht Kuchenbuffet" aangeboden met Apfelstrudel, Topfenstrudel en vele andere zoete lekkernijen. Wij hadden er 4 jaar na elkaar een schitterende vakantie. Volgend jaar gaan we eens in de winter!

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 9ben26-08-2005

Goed hotel ,zeer goede bediening. Zeer lekker eten. Goede en ruime kamers. Familiale omgang met hoteleigenaars,en geven uitleg over wandelingen en andere bezienswaardigheden. In bach zelf is niets te beleven.

Gereisd in augustus 2005

Hotel Viehhauser info