Hotel Tauernhof

Meer hotelinfo

15 reviews over Hotel Tauernhof

• 2017
    9Roy21-11-2017

Luxe en de piste op loofafstand

Een klassiek Oostenrijks hotel met een geweldige wellness gedeelte. Keurige ontvangst waarbij receptioniste direct een rondleiding gaf door het hotel. Zeer verzorgde kamer met heerlijk bed. Ontbijt zeer uitgebreid, in de avond een keuzediner wat van hoge kwaliteit was. Ideale ligging vlakbij de centrale lift. Begin maart nog perfect te skiën tot terug aan het hotel.

• Oude reviews

8Dave30-07-2015

Goed hotel

goed hotel, maar groot, dus lopende bande werk qua bediening. Vriendelijk maar iets te gehaast en das jammer. Nachmittagsjause stelt niet veel voor, ontbijt en diner zijn prima.

mooi zwembad, goede wellness, schone kamers.

Wel erg warm in de zomer, het hotel heeft in de eetzaal weinig ventilatie mogelijkheden. Dit zorgt voor benauwde toestanden in de eetzaal.

• 9erwin13-02-2013

super

goede kamer goed eten, vriendelijk, top

• 7Nicole08-01-2012

Prima wintersporthotel

Hotel Tauernhof is een groot wintersporthotel met meer dan prima en schone kamers, lekker bed, wel weinig kastruimte. Zwembaden en speelruimte zijn een feest voor de kinderen. Lounge is een fijne plek om te zitten. Auto kan in principe in de Tiefgarage. Eten is prima, maar bediening vonden wij onder de maat als je kijkt naar prijs/kwaliteit. Een aantal mensen van het bedienend personeel was niet klantvriendelijk en net behulpzaam. Met een klein stukje lopen ben je bij één van de 2 gondels naar boven. Weinig Nederlanders, veel Duitsers.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• 8Yannic30-03-2010

Groot familiehotel vlakbij de skiliften

Ik heb dit hotel bezocht met een begeleide skireis met een touroperator. Het hotel is uitstekend gelegen op wandelafstand van twee skiliften. De kamers zijn typisch Oostenrijks en stralen gezelligheid uit. Het welness gedeelte van het hotel is echt super en ideaal om een zware skidag mee af te sluiten. Het eten in het hotel is zeer lekker, maar het is soms wel een chaotische bedoening in het restaurant omdat het een zeer groot hotel is. Er is een aparte menu voor kinderen. Het is echt een leuk hotel om op gezinsvakantie te gaan, maar niets iets minder voor een koppel omdat het er zo druk is.

Met vrienden

• 9Bart15-03-2010

Het was weer super!!

Dit jaar voor de tweede keer in Tauernhof geweest met 2 kinderen (8 en 10) en het was weer super! Het hotel heeft een prima sfeer, ligt vlakbij de skilift en de bediening is zeer vriendelijk. Tip voor de wijnliefhebber: vraag om de aparte wijnkaart. De verbouwde wellness-oase ziet er echt heel goed uit, hoewel de oude ook al prima was. Het zwembad is ook heel mooi, met een supergrote warme whirlpool. Heerlijk na een dagje skiën!. Naar onze mening is de prijs-/kwaliteitverhouding echt heel erg goed, zowel voor het verblijf als voor andere zaken. Wij hadden een zgn. Familien-Loge, met een aparte slaapkamer voor de kinderen. Ideaal!

De enige kanttekening die ik kan plaatsen is de kwaliteit van de internetverbinding. In de bar is draadloos internet. Het werkt wel, maar behoorlijk traag. De terminals in de "internethoek" zijn ook erg langzaam. Met een kabeltje op de kamer werkt het wel iets beter. En positief is dat internet wel gratis is.

Wij komen volgend jaar zeker weer terug!

• 9Fam. Reijerink11-08-2009

Geweldig hotel.

Hotel Tauernhof is echt geweldig. De kwaliteit van het eten is helemaal super. Je hebt elke dag keus uit 3 tot 4 hoofdgerechten en het is elke dag een 4-gangen menu tenzij je een grill-avond hebt, maar dit is ook lekker. De kamers waren ruim en erg schoon. Handdoeken en badjas voor het zwembad op de kamer. Gewoon voor die prijs een super hotel.

Met oudere kinderen

• 9marco07-02-2008

Bijzonder goed hotel met toch een losse gemoedelijke sfeer. Aanrader.

Familie

• 9Patrick19-02-2007

Zeer goed Hotel met veel faciliteiten. Vriendelijke personeel, kindvriendelijk een welnness center en een lekker zwembad. Goede ligging. Grossarl is een leuke plaats met zeer geode pistes.

Anders

1 tip over Hotel Tauernhof

• Dave, 30-07-2015

neem geen kamer (nieuwbouw) aan de kant van de parkeerplaats van de kabelbaan. Op die plaats hangen veel jongeren rond, die soms 's nachts voor wat overlast zorgen.

0 vragen over Hotel Tauernhof

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • HuisdierenOp aanvraag
    • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
    • KinderopvangOp aanvraag
    • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad, Zout sauna
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet verplicht

• WatersportVissen