Hotel Nesslerhof

Hotel Nesslerhof

• Ligging t.o.v. pistes10,0

We hebben een aantal aanbieders voor Nesslerhof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Nesslerhof

Top Hotel

Klaus Hofmann
21-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Der Nesslerhof ist ein Top Hotel mit einer super Lage am Lift und trotzdem ruhig. Super Küche und Service.

Spitzen Wellnesshotel in Großarl!

Peter Wetzlmaier
28-6-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Service, Zimmer und Wellnessbereich überzeugen auf der ganzen Linie! Die Einrichtung und das Ambiente sind sehr geschmackvoll. Wir haben uns während des Aufenthalts hier sehr wohl gefühlt. Leider hat das Wetter nicht mitgespielt... so verbrachten wie die meiste Zeit im Wellnessbereich - iwr haben das wirklich sehr genossen. Die Sauberkeit im gesamten Hotel ist ebenfalls ausgezeichnet. Insgesamt bietet das Haus ein exzellentes Preis-Leistungsverhältnis!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nesslerhof in Grossarl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nesslerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nesslerhof scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.