Hotel Moar-Gut

• Sauna

6 reviews over Hotel Moar-Gut

• 10Carina11-05-2015

Geweldige dagen gehad!

Moar-Gut biedt alles dat je je wenst. Wij hebben geweldige dagen gehad. Het hotel heeft een prachtige ligging tussen de bergen en wanneer je achter op het terras zit met een glas wijn en geniet van het uitzicht voel je je écht op vakantie. De kamers zijn nieuw, sfeervol, super schoon en er ontbreekt werkelijk niets. Elke kamer heeft balkon en uitzicht op de bergen. Voor de kinderen is er heel veel te doen; trampolines, zwembad, voetbalveld, skelters, dieren, paardrijden en er is een animatieprogramma. Het ontbijt is zeer uitgebreid, lunch, later op de dag soep en/of Kuchen en 's avonds een uitgebreid diner met saladebuffet. Voor de kinderen is er een apart buffet. 's Avonds zijn er werkelijk prachtige, smaakvolle gerechten op de borden geserveerd. De hele dag kun je zelf frisdrank, koffie/thee en chocolademelk pakken net als ijsjes. Het personeel is zeer vriendelijk. Het hotel (restaurant, toiletten, zwembad) echt alles is superschoon. Een fijne sauna. Het is hier intens genieten!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9Marion12-03-2011

super hotel

Wij hebben een super week gehad in dit hotel. Het ontbreekt je echt aan niets en de service is super. De kinderen worden zelfs door de eigenaar naar de skipiste gebracht! Ook een zeer leuke creche aanwezig voor de kinderen die niet skieen. Echt alles eraan gedaan om het voor de kinderen fantastisch te maken. Ook voor de ouders is het een super hotel. Het eten is heerlijk (een zeer uitgebreide salade buffet en in de ochtend alles wat je maar kunt bedenken staat er). Het was een week om van te genieten

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 9Fam.25-05-2010

Zeer kindvriendelijk!

Prachtige omgeving en heel vriendelijk personeel. Het eten was prima en de kinderen (5 en 6) hebben het heel erg naar hun zin gehad. Voor kinderen boven de 10 jaar zou ik dit hotel niet adviseren. Kamers waren ruim en schoon. Een klein minpuntje: matrassen vonden wij te hard. Wij zijn hier in de meivakantie geweest voor 1 weekje en geen dag verveeld. Aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 8Jon Hamerlinck29-09-2008

Fantastisch hotel

Wij zijn hier in februari en in augustus 2008 geweest en het waren geweldige weken. De kindvriendelijkheid is groot, brood bakken, pony rijden, koeien melken etc. Het nieuwe zwembad ziet er erg mooi uit en de appartementen zijn ruim. Het eten is voor volwassenen en voor de kinderen zeer gevarieerd. Het personeel en de eigenaren zijn vriendelijk en betrokken. Febr 2009 zijn we er weer

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9Desiree van der Meulen30-04-2008

Een fantastisch kinderhotel. Vooral met kleintjes tussen de 2 en 10 jaar is het fantastisch vertoeven. De kinderen hebben het naar hun zin en de ouders kunnen lekker genieten. De opvang is geweldig. De skibus stopt voor de deur en de kinderen worden naar hun skiles gebracht. De appartementen hebben een kitchenette en koelkast en zijn smaakvol ingericht. Vanaf deze zomer is er een mooi binnen zwembad met speciale kindersauna en fitnesszaal erbij gebouwd.

Gereisd met familie in februari 2008

• 8Simone Kampman29-06-2007

Erg mooi hotel,heel oostenrijks en sfeervol ingericht. Voor de kinderen wordt er veel gedaan,leuke speelkamer. Achter hotel kan je heerlijk sleeën op een band. Jammer dat tussen de middag er alleen eten is voor de kinderen,wij kregen niets of we moesten apart betalen.

• 6Ligging t.o.v. pistes

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektDuits, Engels
      • Eten en drinkenWelkomstdrankje

We hebben een aantal aanbieders voor Moar-Gut voor je op een rij gezet:

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Peuterbad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegan, Vegetarisch

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportVissen