Hotel Kristall

Top geregeld.

Friedo
25-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima hotel, alles keurig en netjes! Eten was zeer goed. Handig voor de kids was een kinderbuffet, dat is altijd prijs!! Personeel mag met wat meer humor aan tafel komen. Wat we missen bij dit hotel is een gezellige lounge om even na te zitten. Prima afstand tot de oefenweide, naar de hoofdpiste is het een stukje lopen of anders met de bus.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019

fantastich

riet
9-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

geweldig hotel, voor zowel jong als oud. prachtige speelkamers voor de kinderen en tegenover de oefen- en sleeweide. betrokken eigenaars en personeel.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klasse hotel, zeer schoon, super verzorging. Top.

George Gillissen
11-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mijn echtgenote en ik waren er eind juni begin juli voor de 3e keer. De gastheer/gastvrouw hebben het samen met hun topteam helemaal in de vingers. Er is op alle details gelet, het is er brandschoon en dat eten is geweldig. Voeg daarbij de persoonlijke aandacht en je moet er naar toe. Het landschap vraagt om rust en bergwandelingen met heerlijke stops bij de diverse Almen.

We hebben een aantal aanbieders voor Kristall voor je op een rij gezet:

Je wordt volledig in de watten gelegd

Bob Gjaltema
19-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ontvangst was prima, garage onder het hotel, bagagekarren aanwezig (eventueel wordt je geholpen). Op zondag algemene ontvangst met sekt en ook voor kinderen kindersekt in echte glazen (daar kijken ze van op). Ontbijt en 5 gangen diner voortreffelijk en meer dan voldoende. Kinderen mogen met het diner beginnen om 18.00uur, waarbij er aan hun smaakbehoefte is gedacht. Op donderdagavond wijnproeverij, waarbij ze niet op een glaasje kijken. Als je de wijn wenst aan te schaffen, dan is dat betaalbaar (zelf enkele dozen meegenomen). Geven graag uitleg over de diverse wandelmogelijkheden. Kamers lekker ruim en prima schoon. Elke dag schone handdoeken. Internet werkt uitstekend. Op de kamers zou een koelkastje mogen, maar daarmee lopen ze wellicht inkomsten mis. Is geen must. Voldoende mogelijkheden voor kinderen om zich te kunnen vermaken in en rond het hotel. Personeel bijzonder vriendelijk. Komen hier zeker nog een keer terug.

Super is het enige woord

Serge De Maesschalck
7-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ontbijt en avond maal zijn fantastisch. Heel proper hotel en kamers; Mooie welness accommodatie. Niet ver gelegen van de skipistes. Bijzonder vriendelijk en gemoedelijk personeel. Een echt familie hotel in alle opzichten van het woord.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig en kindvriendelijk hotel

Hermans
6-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel heeft ons verblijf geweldig gemaakt. Alles was super geregeld! Een absolute aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2017

Erg fijn

Vd spek
26-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prachtige ruime kamer, schoon en sfeervol. Elke dag netjes opgemaakt. Prima eten, en vriendelijke bediening. Goede prijs en kwaliteit! Zwemmen bij ander hotel was goed geregeld. Wij miste alleen een gezellige lounge hoek voor na het skien of voor een regendag. Kleine stukje lopen omhoog naar de bushalte, maar dat is niet ver. Wij moesten de bus nemen naar de panorama gondel ivm les, maar als je kunt skien dan kun je boven aan de weg in je ski's stappen naar de eerste gondel.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2017

Fantastisch!!

Familie van Ballegooijen
5-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Schone ruime kamers, mooi hotel met heel vriendelijke medewerksters. Kinder-oefenpiste voor de deur. Heerlijke maaltijden, uitgebreid ontbijt.

Leuke speelkamer voor de kinderen. Niets dan lof!!

Ik kan niets bedenken dat niet goed was!!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2017

Voor de vijftiende keer..........fantastisch

Wim en Marijan Dirks-Vercauteren
28-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Echt weten......... Erg vriendelijke "Gastgeber" , Super eten, Mooie en zeer schone kamers. In één woord Geweldig!!!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Fantastisch, waren er al 15 keer !

Wim en Marijan Dirks-Vercauteren
25-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Men voelt zich er al heel snel thuis. Super verzorging !

Gereisd Met vrienden in september 2015

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kristall in Grossarl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kristall zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.