Appartement Haus Deutinger

AppartementWeer vandaag16°10°
Appartement Haus Deutinger

• Ligging t.o.v. pistes5,0

2 reviews over Appartement Haus Deutinger in het Nederlands

Heerlijk huis te midden van de bergwereld

fam. Barten Nederland
3-2-2016

Al twee zomers brachten we onze vakantie door in het mooie Großarltal. Beiden keren verbleven we in dit prachtige vrijstaande huis. Het huis is van alle gemakken voorzien. De ligging is geweldig. Prachtig uitzicht over de bergwereld. Mooi rustig en veel ruimte in en om het huisje. Ruime keuken/woonkamer met heerlijke zithoek, ruime slaapkamers en badkamer. Voor ons met 9 personen is het ideaal dat er een wasmachine is. (een droger erbij zou helemaal geweldig zijn) Het huis staat aan een zijweggetje in het Ellmautal. Het Ellmautal is een doodlopend dal. Vanuit het "Talschluss" een groot aantal gemarkeerde wandelroutes. Het is echt genieten in ferienhaus Deutinger. Binnen vijf minuten ben je met de auto in het gezellige dorpje Grossarl. Omdat Großarltal een doodlopend dal is kan het voor mensen die van auto-dagtochten houden een nadeel zijn dat je altijd eerst naar St. Johan in P moet. Voor bergwandelen zijn de mogelijkheden haast onbeperkt. Dagwandelingen, huttentochten.. almentochten.. Echt een plekje om vaker te komen.

Heerlijk huis nabij Grossarl

Marnix
4-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes5

Ferienhaus Deutinger ligt in het Ellmautal, zo'n 10 minuten rijden van de liften van Grossarl. Het ruime, vrijstaande huis bestaat uit 3 verdiepingen (kelder, woongedeelte en slaapetage). Alles is net nieuw ingericht: nieuwe keuken met oven, magnetron en vaatwasser en zelfs een koffiemachine met echte bonen! De 4 slaapkamers zijn zeer verzorgd: 3 boven (2, 2 en 3 bedden) en 1 beneden met een stapelbed. Boven is een zeer grote badkamer met bad, toilet, 2 wastafels en aparte douche. Beneden is nog een aparte badkamer met douche en toilet. Verder aanwezig: Flatscreen TV, DVD speler, Stereo installatie, ruime garage, skischoenenrek (verwarmd). De familie Deutinger is erg vriendelijk en behulpzaam: ze regelen dat er iedere dag verse broodjes worden gebracht, kwamen gelijk een nieuwe DVD spele brengen omdat de afstandbediening van de oude ontbrak en gaven goede informatie over restaurants in Grossarl. Het enige nadeel kan de ligging zijn, maar de skibus stopt voor de deur van het huis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Deutinger in Grossarl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Deutinger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Deutinger scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.