Appartement Grossarl Maria

Appartement Grossarl Maria

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag26°14°

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Grossarl Maria voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Grossarl Maria in het Nederlands

Fantastisch appartement

Vrienden
8-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een splinternieuw appartement, modern oostenrijks ingericht, lichte grote slaapkamers, nette badkamer, keuken met alles erop en eraan en natuurlijk een klassiek balkon. Als extra verassing op de beneden verdieping een ruimte met sauna, infrarood, bubbelbad, dompelbad en relaxruimte!

Al met al een toplocatie, vlak bij de bushalte die weer 3 min van de gondel af ligt.

Gereisd Met vrienden in februari 2010

Appartement info

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Grossarl Maria in Grossarl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Grossarl Maria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.