Hotel Gratz

Hotel Gratz
9,1

• Ligging t.o.v. pistes9,4

21 reviews over Hotel Gratz in het Nederlands

Fantastisch (2010 t/m 2018) en volgend jaar weer.

Gerard en Marian van Eeden
20-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een zeer goed en vooral gezellig familiehotel. Mooie kamers in 2010 gerenoveerd. Een wandelhotel (arrangement met half pension) met vier begeleide wandelingen in de week (echt een aanrader). Keuze uit 3 menu's waarvan 1 vegetarisch.

Vriendelijk en alles is mogelijk. Top Hotel

Familie Jansen
24-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hele aardige mensen in dit familie Hotel. Kamer zijn netjes met goede bedden en zijn super schoon. Jozef en Maria doen alles om je het naar de zin te maken. De ligging is perfect. Direct bij de bergbahnen en heel dicht bij het freibad en mini-golf. ook dicht bij het centrum.

Eten is gewoon lekker en als je iets anders wilt. geen probleem.

Dus ideaal met kinderen.

als je van wandelen houdt is het ook perfect. Ze weten de beste plekjes en zorgen dat je er komt.

Super Hotel. een echte aanrader.

Super plek voor familie wintersport

Jasper
26-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

De ligging is perfect naast de skischool en 150m van de lft.

De sauna faciliteiten zijn heerlijk na een dag skiën.

Het geboden half pension is een prima prijs/kwaliteit.

We hebbeb een top vakantie gehad.

Vriendelijkheid

Wim
20-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Vriendelijkheid hebben de Fam. Gratz hoog in het vaandel staan . Ze staan met raad en daad klaar voor hun gasten en altijd met een brede glinlach op hun gezicht

HET Wandelhotel in Grossarl

Fam van Eeden
20-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

15 dagen bij Sepp en Maria doorgebracht. Fantastisch leuke wandelingen gemaakt. Kwamen altijd op een almhut uit waar je heerlijk verse zelfgemaakte producten kan eten. Hotel is echt zeer goed. Wat een heerlijk eten. Zeer vriendelijke medewerkers die echt alles voor je doen. Fijne schone kamers in diverse prijsklassen. Gaan dus volgend jaar weer.

mooie wandelvakantie

John Frissen
29-7-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben een geweldige vakantie gehad met onze 2 honden in jullie hotel. De kamer was netjes en mooi ingericht. Het personeel was vriendelijk en het eten was goed verzorgd. Pluspunt dat er georganiseerde wandeltochten waren,die waren echt super.

Super vakantie bestemming

Rossell
25-7-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij samen met onze tweeling van 13 jaar hebben een geweldige vakantie gehad ,super wandelingen gemaakt onder deskundige begeleiding van onze gastheer Sepp en gastvrouw Maria.

Het hotel en gastvrijheid is uitstekend .............prima keuze voor gezinnen met kinderen die graag actief bezig zijn.

prima hotel,zeer gastvrij

Jos en Cobi
22-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Deze week in hotel Gratz geweest. De ligging is perfect, 2 gondels in de directe nabijheid.Leuk gebied. Zeer afwisselend. De eigenaren Sepp en Maria en de overige leden van het team zijn zeer hartelijke, gastvrije mensen met aandacht voor service. m.a.w. Lieve warme mensen. Gezelligheid, warmte en zeer relaxed. Het eten, ontbijt en diner, uitstekend verzorgd. De vernieuwde sauna(wellness) is een plaatje.Een plek om terug te komen.

top wandelhotel

Gerard en Marian
1-9-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Gratz is een echt wandelhotel. Ten minste 3 x per week een mooie wandeling en eventueel een zonsopgang meemaken. Prima keuken en zeer vriendelijke mensen.

Gezellig familiehotel

Robby
7-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Kerst, Oud en Nieuw met familie in Grossarl in Hotel Gratz doorgebracht. Heerlijk skigebied voor zowel de gevorderden als minder gevorderde skier. Je kunt hier werkelijk alle kanten op. Sepp en Maria zijn geweldige mensen, die blijven vragen of alles in orde was en dat was het ook. Alles hadden ze tot in de puntjes geregeld, het ontbijt was heerlijk, de apres skibar heel gezellig :-)) en het diner 's avonds was voor ieder wat wils. En dan nog 2x een galadiner. Top!

Maria en Sepp, nogmaals bedankt namens iedereen.

Rob en Inge

We hebben een aantal aanbieders voor Gratz voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gratz in Grossarl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gratz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.