Hotel Alte Post

Hotel Alte Post
8,7

• Ligging t.o.v. pistes8,1

68 reviews over Hotel Alte Post in het Nederlands

Een van de mooiste skigebieden die ik ken.

Peter Mulders
19-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Voor de eerste keer met een grote familie op wintersport. Wensen: goed hotel, elkaar op de piste kunnen tegen komen sneeuwzeker (noordafdalingen.Dorfgastein zuid) Behoorlijk skigebied( ca 84km)voor zeer ervaren en beginnende skiers. Leuke hutjes op de piste. Dit was een schot in de roos. We zijn naar Grossarl velen malen afgereisd.Typisch Oostenrijks dorp. Apres ski boven en onderaan de gondel leuk. Gemoedelijk maar wat je er zelf van maakt. Afdaling van Dorf naar Grossarl kan lastig zijn. Genoeg afwisseling maar vroeg de bus pakken en via Alpendorf naar Flachau waar je om 11.30 beneden staat. Voor jonge mensen die starten zou ik Grossarl niet aanraden. Wel wil erg geschikt voor kinderen. Het is een familieskigebied maar voor ervaren skiers ook zeer goed. Grossarl heeft al meerdere malen prijzen in de wacht gesleept voor beste skigebied met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding! En Alte Post. Geen enkel beter hotel in bijna 50 jaar tegengekomen. Alles is perfect (bijna, na de sauna kun je niet naar buiten, en je krijgt persoonlijke aandacht. Fam Knapp kent je bij naam.

Gereisd Met vrienden in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hetty
8-10-2015

We hebben onze vakantie wederom in Alte Post verbracht. Het was weer echt thuiskomen voor ons. De keuken verdient een pluim zoals zij het eten met dieetwens hebben bereid. Helemaal top! Tot volgend jaar.

Gereisd Met partner in september 2015

Geweldig hotel!

L.Visser
24-6-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Geweldige tijd gehad! Heerlijke wandelingen gemaakt! Kleine opmerking gemaakt over het snelle opruimen en probleem opgelost! Word nu keurig gewacht! Word ook netjes gevraagd of het volgende door mag komen! Top en gezellig familie hotel! !!!!!!

Gereisd Met partner in mei 2015

Wat een klantvriendelijkheid!

Miemie
27-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Heerlijk kindvriendelijk hotel, pas vernieuwde kamers zijn zeer mooi, groot en bovenal super schoon. Het eten is heerlijk. Hier voel je je echt thuis. Met kleine kinderen hier een week geskiet. De bus stopt voor de deur. Binnen paar minuten in de gondel. Ideaal!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2015

Gezellig, uitstekend vakantiehotel

R & H
31-8-2014

Gastvrij hotel, waar het personeel niets te veel is. De klant is hier nog koning. Uitstekend eten. Ruime kamers. Veel activiteiten worden er georganiseerd. Mijn vrouwe werd uitstekend opgevangen na mijn onverwachte ziekenhuisopname. Het personeel probeerde haar zoveel mogelijk te ondersteunen in die moeilijke tijd. Niets dan lof.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De nieuwe kleren van de keizer

Globetrotter
16-8-2014

Ik ben misleid door alle possitieve reacties hier op zoover. Waarop ik besloot dit hotel te boeken en me culinair te laten verwennen. We zijn afgelopen dagen geweest maar smaakvol was het eten nu niet te noemen. Het was zeker mooi opgemaakt maar het was ronduit smaakloos. De bediening was vriendelijk maar ik heb me uitermate gestoord aan het tempo waarmee ze het avondeten wilde opdienen. Je had je vork nog niet neergelegd of er werd al afgeruimd. En een volgende gang werd opgediend. Qua bedden erg zachte bedden, dekbedden wel fluffy. De douche was iedere dag weer spannend had je warm water of niet. Geluidsoverlast vanaf de straatkant. Verder mooie saunawereld, klein binnenbadje. Ik vind de lovende recenties wat overdreven. Het voelde voor mij als het sprookje de nieuw kleren van de keizer als iedereen zo lovend is moet er toch wat mis zijn bij mij. Ik moest dit even delen. Wel voldoende maar gezien de prijs en de andere reacties had ik beter verwacht.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Aug 03 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hier is je vakantie een waar feest!

Mark P
22-10-2013

In de herfstvakantie voor de 2e keer hier. Weer zeer vriendelijk ontvangen door fam Knapp. Lekker eten, altijd keuze uit vis, vlees en vegetarisch. Bij aankomst sneeuw: maar na twee dagen volgden een paar dagen met 22 graden! Prachtige (wandel)omgeving, ontzettend veel mogelijkheden. Let wel op: zo laat in het jaar zijn lang niet alle hutten open.

Gereisd Met partner in oktober 2013

Met liefde verzorgd

arnold broenink
9-10-2013

Zeer goed wandelhotel, waarbij service en vakmanschap voorop staan, hier ben je geen nummer maar een echte gast. Je merkt dit in alles terug. Ontvangst bij de receptie, rondleiding door het hotel, uitleg kamer en hotel. De verzorging van het ontbijt, op wens gebakken eieren (hoe je ze ook graag eet). Diner was uitmuntend, in minimaal vijf gangen en perfect verzorgd, vriendelijke bediening. Ruime hotelkamers, elke morgen goed schoongemaakt. Vriendelijke eigenaars die ook de tijd nemen voor een praatje, je kunt ook meedoen aan de vele wandelingen die zij organiseren. Ligging is midden in het dorpje. Je hebt een "oud" en nieuw gedeelte verbonden met een onderaardse gang. Welness en zwembad goed. Enigste minpuntje is de kerk die heel dichtbij staat en elke morgen om stipt zes uur klokgelui laat horen. Maar misschien is dit achteraf gezien ook wel weer de charme van zo'n typisch oostenrijks dorp.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

geweldig hotel

bep
10-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

wij waren er in juni voor de negentiende keer en we genieten er nog ieder jaar van eten uitstekend personeel vriendelijk en volgend jaar gaan we weer

Gereisd Met partner in januari 2013

Vriendelijk Personeel

derjop
9-8-2013

Rustige omgeving waar je naar alle rust kunt wandelen en mountainbiken

Gereisd Met partner in juli 2013

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBowling, Minigolf, Tafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alte Post in Grossarl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alte Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.