Hotel Sallerhof

3 reviews over Hotel Sallerhof in het Nederlands

Heel goed

Johan d
25-5-2014

Dit is een heel fijn hotel. De kamers zijn schoon netjes en up to date, maar toch in een huiselijke stijl. Vriendelijk personeel, geen gezeur over extra betalen voor je wifi, zit gewoon bij de prijs in en het werkt ook. Beneden in de hal kun je evt de vaste pc gebruiken als je wilt. Prima ontbijt, er is alleen geen avond eten. In de buurt zijn diverse andere gasthofen en restaurants waar je een goed hoofdgerecht hebt voor tussen de 10 en 15 Euro.

Ruime parkeerplaats, deels met afdak, ruime tuin. Bus op 3 minuten lopen en dan ben je in 20 min in het centrum van Salzburg. In de bus kun je gewoon een kaartje kopen.

Aanrader!!!

goed hotel

Chantal
31-1-2010

Wij verbleven hier een nacht, omdat we op weg waren naar Italie. Goed hotel, mooie kamer. Er was internet in de hotellobby, gratis. Ontbijt was goed, alles was wel aanwezig. Voor ons was het een perfect hotel om te overnachten als je op dooreis bent.

2007

hotel erg mooi

r.klaassen
31-7-2007

hotel erg mooi. typisch oostenrijks. comfortabele kamer met groot balkon. ontbijt prima. erg vriendelijk personeel.

We hebben een aantal aanbieders voor Sallerhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sallerhof in Grödig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sallerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.