Reviews over Grödig

Goed en vriendelijk hotel!

Tamara,
    17-4-2018

Wij hebben hier dit jaar overnacht. Voor ons gevoel een echt Oostenrijks hotelletje. Niet groot, maar zeer vriendelijk! We hebben er ook lekker kunnen eten. De kamers waren goed verzorgd.

1 nadeel: je moest via de rokersruimte naar de niet-rokers ruimte. Beetje het omgekeerde van Nederland. Maar verder meer dan prima!

Heel goed

Johan d,
    25-5-2014

Dit is een heel fijn hotel. De kamers zijn schoon netjes en up to date, maar toch in een huiselijke stijl. Vriendelijk personeel, geen gezeur over extra betalen voor je wifi, zit gewoon bij de prijs in en het werkt ook. Beneden in de hal kun je evt de vaste pc gebruiken als je wilt. Prima ontbijt, er is alleen geen avond eten. In de buurt zijn diverse andere gasthofen en restaurants waar je een goed hoofdgerecht hebt voor tussen de 10 en 15 Euro.

Ruime parkeerplaats, deels met afdak, ruime tuin. Bus op 3 minuten lopen en dan ben je in 20 min in het centrum van Salzburg. In de bus kun je gewoon een kaartje kopen.

Aanrader!!!

goed hotel

Chantal,
    31-1-2010

Wij verbleven hier een nacht, omdat we op weg waren naar Italie. Goed hotel, mooie kamer. Er was internet in de hotellobby, gratis. Ontbijt was goed, alles was wel aanwezig. Voor ons was het een perfect hotel om te overnachten als je op dooreis bent.

Prima 3 kamerappartementen met afwasmachine en luxe voor 5

annet,
    2-6-2008

Prima 3 kamerappartementen met afwasmachine en luxe badkamer voor 4/5 personen. Erg klantvriendelijk en ruim. Prima prijs en 5 minuten van Salzburg. Tip: schaf Salzburgerlandcard aan, incl. dag Salzburgcard..heb je er met 1 dag Salzburg al uit..omgeving ook leuk met o.a. zwembaden en berg/rodelbahn, openluchtmuseum etc. Speelgoed voor de kinderen werd bij aankomst meteen gebracht voor de juiste leeftijd. Elke dag verse broodjes, op verzoek, aan de deur.

Heerlijke tuin met trampoline, zwembadje, tractor etc. Plek om te barbequen.

Frau Graggaber doet veel om het naar je zin te maken. Ook verhuurt ze twee persoonskamers met ontbijt.

Wij willen weer!

hotel erg mooi

r.klaassen,
    31-7-2007

hotel erg mooi. typisch oostenrijks. comfortabele kamer met groot balkon. ontbijt prima. erg vriendelijk personeel.

Grödig scoort een 8,5 uit 10, op basis van 4 reviews