Hotel Torrenerhof

Kleine hotelsWeer vandaag5°-1°
Hotel Torrenerhof
6,5

188 reviews over Hotel Torrenerhof in het Nederlands

Mooie omgeving, vreselijk hotel!

Dana
3-8-2018

Bij aankomst ingechekt en mochten we zelf gaan kijken of de kamer klaar was. Toen ik dit vroeg aan de poetsvrouw kreeg ik net als andere gasten een hele preek. Dit gebeurde ook toen we een paar puntjes van feedback wilde bespreken met de eigenaar. Deze heeft ons uitgescholden waar andere gasten bij waren. Het eten is niet uitgebreid en veelal hetzelfde. Thema avonden zijn er niet. Drinken smaakt niet daar dit niet uit flessen komt. Personeel is niet altijd vriendelijk en is niet netjes gekleed, de zin in eten vergaat ervan. De kamer is schoon maar vaak moeten vragen voor handdoeken. Het hotel ligt in een hele mooie omgeving en er is genoeg te doen. Het hotel is geen aanrader!

Goed hotel voor een goedkope prijs

Peter Van Der beek
28-7-2018

Het is een mooi hotel alles er op en aan , mooie ligging .Het eten is goed.kort bij een mooie waterval .en je kunt hier alle kanten uit.en dat voor een goedkope prijs.

Komen echt een x weer!

Bertina
4-7-2018

Mooie locatie .bent snel in de natuur en goeie verbinding met trein naar Salzburg.

Voor wat je maar hoeft tebetalen is het echt wel waard maar verwacht geen Hilton.

Ontbijt is netjes en warme eten ook goed.

Voor tussen de middag kun je broodjes mee nemen.

Kijk uit!

Daniel de Clercq
3-5-2018

Een week vakantie geboekt met mijn mijn vader via een Nederlandse aanbieder. Toen we aankwamen zag het hotel er netjes uit goed verzorgd van buiten maar de ontvangst bij de receptie was niet al te best. Eigenaar sprak geen engels maar dat lukte opzich nog redelijk. Kregen amper info en moesten het dus zelf maar uitzoeken. Ik zal alles even kort behandelen.

Pluspunten:

- mooie ligging en alles is prima te bereiken

- kamers zijn gedateerd maar schoon en wordt ook elke dag schoongemaakt.

- prima terras om lekker even wat te drinken.

Minpunten:

- oude matrassen waar veren doorheen prikken

- onaardig personeel

- eigenaar staat voor niks open en klachten al helemaal niet

- all inclusive is maar tot 9 Uur moet daarna vertrekken naar kamer

- het eten, ach het is 3 sterren maar dit slaat werkelijk alles! Ontbijt bestaat uit kaiserbroodjes en yoghurt met wat kaas en worst

En dan het avondeten, in 1 woord: verschrikkelijk. Kijk uit!

Goed en gezellig ingericht het eten was ook prima.

Thea
27-1-2018

Het was goed maar voor eten en drinken moest je naar de overkant.

Nooit meer

Elise
7-1-2018

Erg oude kamers , slechte bedden en badkamers uit zeventiger jaren. Wel wat gerenoveerde kamers. Geen pretigge ontvangst krijg sleutel in handen, en zoek het verder maar uit. Kregen erg oude kamer. Vroeg om nieuwere maar waren allemaal volgeboekt werd gezegd. Bij bij aandringen toch een nieuwere gekregen.

gemoedelijk hotel

corina Vrolijk
19-8-2017

Mooie locatie, veel wandel en fietspaden in de omgeving en achter het hotel klim je zo naar een schitterende waterval.In het dorp kan je voor 20 euro n zeer goede e bike huren .

All inclusive, goede kwaliteit eten, hotelkamers sober, gehorig, maar wel schoon.

Heel veel wespen, jammer dat het hotel GEEN, net zo als het naast gelegen gasthof wespenvangers plaatst. Veel gasten waaronder kinderen werden zeer regelmatig gestoken...vond ik qua gastvrijheid n min puntje.....

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding!

Geweldig hotel!
3-8-2017

Mooie omgeving, genoeg te doen.

Schoon en net hotel, afwisselend eten. Vlees wel vaak droog, maar groente juist verrassend lekker. Personeel was af en toe wat kortaf, maar was dan ook erg druk voor ze.

Een afrader

Gerry Sudmeier
6-7-2017

De eigenaar accepteert volop gasten ook als alle kamers volgeboekt zijn. Hij zegt daarover Daar kijk ik niet eens naar. Je wordt dan geplaatst in een oud hotel in het dorp. Uitzicht binnenplaats. Terras van een restaurant met nogal wat lawaai op de binnenplaats. Niets tuin met bomen en uitzicht op de bergen. Kwaliteit van de kamer zeker geen drie sterren, eerder een (type hostel). Eigenaar niet hulpvaardig en zelfs onvriendelijk als je hem er op aanspreekt. Naar mijn idee bedrog.

Niet komen wij niet meer naar toe

Henry
14-6-2017

Zeer gedateerd kamer ,krakende bedden ,het was niet er schoon er lach over stof.het avond eten was bijna elke avond het zelfde en smaakloos ( het is wat je gewend bent) .er zit in de organisatie van het hotel helemaal geen sturktuur als dat er zou zijn dan was het al een stuk beter geregeld, en werd bij het in schrijven van hier heb de sleutel van je kamer en zoek het maar uit. Er werd je helemaal niet medegedeeld.

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Torrenerhof in Golling an der Salzach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Torrenerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.