Hotel Torrenerhofstersterster

Dat het geen 5 sterren is maar dat het voldoet aan alle eisen van deze tijd

Gereisd met partner in augustus 2019

• 1S schef11-08-2019

Nooit meer!

Net terug van een weekje in dit gasthof. Vind het echt geen aanrader. Wij zijn ook 1 nacht eerder naar huis gegaan. Welkom was minimaal er werd gezegd sleutel zit in de deur en kijk verder maar. Werd niks uitgelegd waar alles was en hoe het hier werkt. Moesten gelijk de toeristenbelasting betalen. Kwamen in de kamer aan was vrij karrig een douche waar zeil op de vloer lag, bah, geen muurtje dus als je ging douchen was alles drijfnat. Dan het eten bah alles Zat in bakken dus als je wat later kwam bv rond half 7 was het koud of al leeg. Personeel was onvriendelijk vroeg bv wat het was kreeg als antwoord dat ze dat niet wist. Het ontbijt was ook vrij karrig vanaf 7 uur kon je ontbijten tm 10 uur echter om half 9 waren de kaiserbroodjes al op. Er werden toen hamburgerbroodjes neergezet. Bak met kaas en worst wat gedeukte eieren en dat was het. 1x pluspunt vond het bed goed, alleen begreep dat wij een gerenoveerde kamer hadden. Douche stonk

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Bob22-06-2019

Leuk voor 1 keer

Wat ooit een mooi en lux hotel was, is nu vergane glorie met all inclusief stress. Het hotel is eenvoudig en schoon, midden in een gebied met veel uitvalswegen. Het ontvangst is sober, zonder uitleg en zonder gastenkaart. Vraag hier wel om want dit is je toegang tot het openbaar vervoer (gratis) en korting bij bezienswaardigheden. De all inclusief is relatief, want op is op. Dit wordt mede veroorzaakt door gasten die all inclusief vergelijken met all you can eat. Het ontbijt is eenvoudig met veel jam en yoghurt. Je gebruikt het ontbijtbuffet ook voor een broodje voor tussen de middag.
    Vanaf 1600uur koffie met iets lekker, elke dag iets anders, maar ben op tijd, want de all you can eat gasten slaan dan toe. Vanaf 1800 het diner, rijk gevulde bakken met diverse gerechten, en die smaken prima. Elke dag iets anders en voldoende variatie. Echter ook hier geld, op is op. Al met al, een leuk verblijf voor een redelijke prijs.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9J. von Weyhrother20-05-2019

Een hotel om terug te komen !

Hotel Torrenerhof was een verrassing voor ons. Het heeft een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding en bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel, de kamers zijn schoon en netjes. Het uitzicht is overal bijzonder fraai. Het eten en drinken is van een zeer goede kwaliteit, echt boven verwachting en ook nog eens volop verkrijgbaar. Wij hebben elke avond een ander buffet gezien. De ontvangst door hr. Lacher was bijzonder vriendelijk en attent. De slechte reviews over hem persoonlijk zijn waarschijnlijk te wijten aan het gebrek aan kennis van de Duitse taal door de gasten. Hij bleek zeer hoffelijk te zijn.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Henny Ulijn26-04-2019

Wij vonden het Geweldig! Echt Oostenrijks.

Het Hotel was super goed. Schoon, heerlijk ontbijt, heerlijk diner, schone kamer, goede bedden,lekkere koffie. Wat wil je nog meer. Ik wist niet wat ik moest verwachten na sommige recensies. Het is een echt Oostenrijks Hotel. Mooie omgeving wat wil je nog meer!!! Mensen die klagen over het eten??? Ik eet zo thuis niet.

Gereisd met partner in april 2019

• 9Rinus02-02-2019

Een heerlijk verblijf inhet landhotel Torrenerhof.

Het personeel en eigenaar waren vriendelijk, kamer was ruim met groot balkon en schoon. Het onbijt is zeer uitgebreid en warme maaltijden waren prima. Wij gaan er zeker nog een keer heen.

Gereisd met partner in september 2018

• 8H Wessels26-01-2019

Het is goed voor je rust buiten de schoolvakanties

Torrenhof Het is een leuk hotel en rustige plaats waar het hotel staat in het Salzburgerland. Je kan makkelijk overal heen. Het hotel is wel druk met kinderen omdat de kinderen tot een bepaalde leeftijd gratis zijn. De kamers zijn goed , niet te groot. Het eten is goed, het zijn eetbufet dus je kan uitkiezen en opscheppen, en drinken kan je de gehele dag zelf pakken. Je mag ook lunchpakketten maken .

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    4Dana03-08-2018

Mooie omgeving, vreselijk hotel!

Bij aankomst ingechekt en mochten we zelf gaan kijken of de kamer klaar was. Toen ik dit vroeg aan de poetsvrouw kreeg ik net als andere gasten een hele preek. Dit gebeurde ook toen we een paar puntjes van feedback wilde bespreken met de eigenaar. Deze heeft ons uitgescholden waar andere gasten bij waren. Het eten is niet uitgebreid en veelal hetzelfde. Thema avonden zijn er niet. Drinken smaakt niet daar dit niet uit flessen komt. Personeel is niet altijd vriendelijk en is niet netjes gekleed, de zin in eten vergaat ervan. De kamer is schoon maar vaak moeten vragen voor handdoeken. Het hotel ligt in een hele mooie omgeving en er is genoeg te doen. Het hotel is geen aanrader!

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Peter Van Der beek28-07-2018

Goed hotel voor een goedkope prijs

Het is een mooi hotel alles er op en aan , mooie ligging .Het eten is goed.kort bij een mooie waterval .en je kunt hier alle kanten uit.en dat voor een goedkope prijs.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 7Bertina04-07-2018

Komen echt een x weer!

Mooie locatie .bent snel in de natuur en goeie verbinding met trein naar Salzburg. Voor wat je maar hoeft tebetalen is het echt wel waard maar verwacht geen Hilton. Ontbijt is netjes en warme eten ook goed. Voor tussen de middag kun je broodjes mee nemen.

Gereisd met partner in juni 2018

25 tips over Hotel Torrenerhof

• hilde Bonnema, 21-05-2014

Kehlsteinhaus, ook wel adelaarsnest genoemd , is gebouwd op de top van de Kehlstein, nabij de Obersalzberg bij Berchtesgaden in Zuid-Duitsland. Het werd ontworpen en gebouwd onder regie vanMartin Bormann en werd Hitler op zijn vijftigste verjaardag in 1939 cadeau gedaan door de NSDAP. Dit is 30 minuten rijden en er is een bezoekerscentrum voor 3 euro p.p zeer interessant.

alzburg met de trein retourtje van uit torren 4,50 euro. Kinderen t/m 6 jaar gratis.

• Haags gezin, 26-10-2013

Neem je hotelkaart mee voor kortingen (zie achterop). Watervallen van Golling, voor 2 euro (kids 50 cent) retourtje voor de trein naar het prachtige Salzburg, Berchtesgaden en de Grossglockner. En de konditorei in het dorp voor heerlijke cappuccino en apfelstrudel met vanillesaus.

• AnneF, 15-09-2013

Omgeving is prachtig, veel mogelijkheden voor schitterende wandelingen. Eisriesenwelt, Salzburg, berchtesgaden zijn zeer de moeite waard.

2 vragen over Hotel Torrenerhof

• denis vermesen, 05-01-2020

eten

is ere s'morgens ook spek en eieren bij 't ontbijt en is er ook gtatis vervoer inbegrepen en is de drank werkelijk ook met schnapps,enz. alsook is er s'avonds voldoende vis en vlees voorhanden

• Lianne , 07-12-2017

Skibus

Ik heb een vraag over het vervoer naar het skigebied, bijvoorbeeld Dachstein West. Ik zie namelijk op sites staan dat er vlakbij het hotel Torrenerhof een skibus vertrekt. Op Internet zie ik dat dichtstbijzijnde bus in Golling vertrekt ongeveer 2,5 km van het hotel gelegen en te voet is dat nog best wel een eind lopen. Dus hoe zit het nu precies ?

Hotel Torrenerhof info

• Aantal sterrenstersterster