Weer vandaag-2°-14°
8,1

• Ligging t.o.v. pistes5,9

13 reviews over Hotel Zur Post in het Nederlands

Voor oostenrijk een bijzonder hotel.

Gert
12-8-2013

In oostenrijk nog nooit zo lekker gegeten. Bijna elke avond buiten bij kaarslicht in de tuin gegeten. Overdag gezwommen in het meer (25 graden). Oud historisch hotel. Kamer en badkamer eenvoudig maar erg sfeervol (niet oubollig). Erg ontspannen sfeer. Wat kun je nog meer wensen ?

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

ver ouderd hotel

avanhoecke
3-9-2012

Dit hotel is goed wat betrof het eten en de bediening.

Maar wij hadden een type kamer 200 betaald en hebben die niet gekregen.

Zatten op het 3 verdiep geen lift zijn 73 jaar,dus geen pretje om iedere keer

53 trappen te klimmen,zeker na het eten die maar om 19h00 begind.

Wan ik persoonlijk veel te laat vind.Probeer maar eens te slapen met een volle maag???

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Vergane glorie, keuken kon véél beter

Lpbrugge
1-9-2012

Kleine kamers, verouderd meubilair, zeker op het terras, lawaaierig, niet geisoleerd. Ontbijt goed zonder meer, avondeten eerder goedkoop te noemen als je ziet wat je betaalt (aardappelen met spek als voorgerecht of een omelet als hoofdgerecht vind ik niet direct passend). Service is wel vriendelijk, dranken zijn vrij prijzig. Geen zwembad of dergelijke.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

prima hotel

w van den berg
22-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes1
  • Ligging t.o.v. pistes1

kleine kamer , leuk hotel, goed eten, mooie ligging

Gereisd met partner in juli 2012

Top

Sandrine
31-5-2012

Wij zijn in 2011 naar hotel Zur Post geweest met touroperator. We botsten hier vrij laat op via de website. Maar het hotel was super. Het wordt al jaren uitgebaat door dezelfde familie.

Goldegg is een rustig dorp. Er valt niet zoveel te beleven, maar is wel de perfecte plaats om tot rust te komen en wandelingen te maken. Het is ongeveer een uur rijden tot Salzburg.

Het eten is een grote troef. 's Morgens is er een uitgebreid ontbijtbuffet, waar er voor elk wat wils is. Enkel voor zij die een Amerikaans ontbijt verkiezen, kan het wat tegenvallen.

Het avondeten is al helemaal een topper. Eerst is er een koudbuffet, daarna volgt de soep (keuze tussen bouillon- of groentensoep), daarna is er een voorgerecht (opnieuw 2 keuzes), hoofdgerecht (3 keuzes met telkens 1 menu voor vegetariërs), dessert (2 keuzes) en kaasplank. Kortom, hier ga je niet met honger van tafel.

Kamers zijn wel wat aan de kleine kant, zeker de badkamer is nipt. Wel alle nodige voorzieningen.

Gereisd met partner in juli 2011

fijn hotel, geweldig eten

Ellen
10-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Na een aantal jaren weer terug in het voor ons vertrouwde Goldegg en in Hotel Zur Post. Opnieuw weer heel erg genoten van de gastvrijheid en service gerichtheid van de familie Gesinger en hun personeel. Ook over het ontbijt en het zes gangen diner niets dan lof, echt weer als vanouds het eten. Kamers waren schoon.

Dit jaar niet aan langlauf gedaan, maar winterwandelingen gemaakt. Goldegg heeft uitstekende langlauf mogelijkheden en het is ook een goed gebied om winterwandelingen te maken. We hebben weer een heerlijke wintervakantie gehad in Goldegg. We komen zeker terug, wellicht zelfs een keer in de zomer om de golfbaan uit te proberen.

Familie Gesinger bedankt voor de goede service en het heerlijke eten!

Gereisd met partner in december 2011

Zeker de moeite waard voor een zomervakantie

Fam. Velthuis Schoondijke
27-8-2011

Op vakantie geweest in aug 2011 met 4 personen.Prijs kwaliteit prima,zeer vriendelijk personeel,goed onbijtbuffet en het avondeten was super.Onze jongste is geen bijzonder goede eter maar heeft hier lekker gegeten.

Op loopafstand de mogelijkheid tot zwemmen in het meer voorzien van een mooi badhuis met ligweide.

Tevens een prima lokatie om de omgeving te bezoeken.

Op aanraden van het hotel de Salzburgerlandcarte aangeschaft om in de omgeving allerlei dingen te bezoeken tegen een gunstige prijs.

Kortom een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Prijs kwaliteit schitterend

Joske Vermeulen
23-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Mooi hotel met alle comfort, niet super deluxe maar toch heel goed. Eten, heel goed. Enige minpunt voor ons was de afstand tot aan de ski-pistes. Eigen auto is een must.

Schitterend

Wynsberghe José
12-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Prijs kwaliteit een echte aanrader. Heel rustig gelegen, personeel behulpzaam, uitstekende keuken, zeker voor herhaling vatbaat; het enige minpunt is ligging t.o.v. de pistes, het meest aangewezen is met eigen auto ter plaatse te zijn, zoniet bestaat wel de mogelijkheid om de bus te nemen betrekkelijk dicht bij het hotel maar toch is het een last hebben dit eens uitgetest....bus naar Alpendorf. Gezien er verschillende plaatsen zijn om te kunnen skiën moet men wel een auto ter beschikking hebben met openbaar vervoer bijna onmogelijk.

Ideale bestemming

De Vlieger
16-2-2010

Heel aangenaam hotel.

Vriendelijke bediening, goede accomodatie, uitstekend eten.

Enig minpuntje: de ligging tov het skigebied: om "echt" te kunnen skiën moet je ofwel de bus ofwel de auto nemen (dichtste bestemming 10km). Goldegg zelf is voor de "echte beginners".

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zur Post in Goldegg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zur Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.