Landhuis
8,5

• Ligging t.o.v. pistes6,3

2 reviews over Landhuis Höring in het Nederlands

Goed, maar wel wat opmerkingen

Annelies
9-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

4 prima kamers met douche, vriendelijke ontvangst, maar ook: keuken in souterrain, daardoor donker, genoeg ruimte, ongezellige verlichting, inventaris niet compleet (te weinig glaswerk, geen schalen, geen theepot, geen keukenlinnen en afwasborstel) erg kleine vaatwasser, verouderde informatiefolders, kamers te warm, er zijn 8 volwaardige slaapplekken voor volwassenen, en geen 10, afvoer wastafel is open gat, tv hangt tegen plafond in een uithoek van de kamer.

Gereisd Met vrienden in januari 2012
2008

Leuk appartementenhuis

Robin
2-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Leuk appartementenhuis. Met nieuwe badkamer met hoekbad. Keuken met vaatwasser. jammer dat er geen lekkere zitbank bij de tv staat, hiervoor staan er 2 eethoeken in de woonkamer. Op 1 slaapkamer staan 4 bedden en geen kast op de andere slaapkamer staat een grote kast. Verder hebben de eigenaars een klein restaurantje beneden, hier kun je lekker en goedkoop eten. Wij hebben het daar zeer naar ons zin gehad. Het huis ligt buiten goldegg. zo,n 3 km verder in een plaatsje dat goldeggweng heet.

Gereisd Familie in december 2007

Landhuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Landhuis Höring

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Höring in Goldegg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Höring zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.