Hotel Stefanihof

4.5Matig

Oostenrijk, Salzburg, Fuschl am See

Op vakantie geweest naar Stefanihof?

4.5Matig

• Animatie

11 reviews over Hotel Stefanihof

• 2019
    4Jos Smekens26-08-2019

Nooit meer.

Onredelijke prijs-kwaliteit-verhouding. Veel te duur voor wat je ervoor krijgt. Ondermaats ontbijt. Onvriendelijk onthaal + bediening. Bakgeur op sommige kamers. Wel optimale ligging.

Gereisd met partner in augustus 2019

• Oude reviews

9bergw19-06-2012

\Stefanihof een prima verblijf

In Hotel Stefanihof zijn wij heerlijk verwend. Prima hotel aardige en vriendelijke mensen. Het halfpension was top.

Gereisd met partner in juni 2012

• 1Hugo30-09-2011

Dit hotel nooit meer!!!

Wegens overboeking hebben hier geen kamer gehad. De kamers die we wel hebben gezien voldoen überhaupt niet aan de huidige eisen, 17 m² en soms met wc en douche op de gang. Om kort te gaan, het is “ouwe meuk”. We hebben hier alleen ontbeten en ’s avonds gegeten en moeten concluderen dat het geleverde niet in overeenstemming is met de klassificatie van een 3* hotel. De wijze waarop de eigenaresse tijdens de maaltijd roept “alles in ordnung” is intimiderend zodat niemand commentaar geeft. Wij deden het wel en kregen te horen dat we niet moesten mekkeren. De kwaliteit van het hoofdgerecht ’s avonds is ver onder de maat en ook de hoeveelheid en de gratis drank blijkt maar 1 glaasje te zijn. Hoe dit hotel een “2011 Site Advisor Award” heeft kunnen krijgen is een raadsel. Ontbijt: Net voldoende, goedkope vleeswaren waarvan zelfs de plakken in tweeën zijn gesneden en smakeloze kaas. Onze Conclusie: Een niet aan te bevelen hotel.

• 8Fam Wind25-09-2011

Niks mis mee!

De aankomst en ontvangst is niet direct wat je bij een hotel verwacht. Wat rommelig en geeft een niet professionele indruk echter de bedoelingen zijn goed. Het eten wat de eerste avond niet wat we verwacht hadden maar dat werd de daaropvolgende dagen meer als goed gemaakt. De BBQ op donderdag en het galadiner op zaterdag was prima. Bediening is ronduit goed net als het ontbijt wat degelijk is. Er is een gratis internetverbinding van zeer goede kwaliteit. Wellness is niet inbegrepen zoals het reisorganisatie aangaf. De omgeving is prachtig en voor de wandelaar een waar paradijsje. Salzburg ligt vlakbij en de moeite wat een bezoekje waard. Kortom het totaal in verhouding tot de prijs prima.

• 8Henk24-09-2011

Goed en gemoedelijk verblijf gehad.

Eerdere recenties gelezen maar hadden niet de verwachting door touroperator teleurgesteld te worden. Typisch Oostenrijks hotel met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Eten voldoende en smakelijk. Eigenaresse heeft een specifieke humor die met voldoende kennis van de Duitse taal als leuk over komt. Een hotel, die zeker gezien de prijsstelling een aanrader is voor bezoekers aan het Salzburgerland. Nardi en Henk

• 4andrea hees27-08-2011

nooit weer stafani hof.

de eerste week viel wel mee, alleen de wird was alles behalfe vriendelijk, het eten was goed maar hele kleine porties, en je kreeg ook niet meer, menig keer gingen we met honger naar onze kamer, Wij hadden een redelijk goede kamer met balkon, de meeste gasten hadden dit geluk niet, ze geven je een veels te kleine kamer, maar voor bv 42 euro krijg je een grotere kamer met balkon, dit heb ik regelmatig zien gebeuren. En dan het gala diner, zulke kleine porties, kleine kunstwerken,die meer aan tappa s doen denken ,dan aan een diner.en ze zegd dat de wijn bij het gala dinner hoort nou de rekening krijg je later 15 euro per fles. En al inclusief betekend 1 bonnetje bij het eten.En zolang je alles maar goed vind en betaald is er niets aan het handje, doe je dat niet is het een horro vakantie. Wij kochten zelf eten en drinken, dit werd echt niet in dank afgenomen, nou ja als het eten zo weinig is, en het drinken niet all inclusef en buiten 37 graden is dan heb je er wel behoefde aan

Minar Ingeborg, Inhaber, 03-09-2011

Wir verkaufen kein All Inklusive, sondern More Inklusive, dies heißt zum Abendessen ein Getränk im Glas und nicht eine Flasche Wein und auch nicht rund um die Uhr Getränke wie bei All Inklusive.

Die VIP-Karte für das Fuschlseebad mit beheiztem Becken ist nach wie vor für alle Gäste kostenlos, muss natürlich an der Reception abgeholt werden.

Die Abendessenszeiten sind von 18 Uhr 30 bis 20 Uhr und werden von Familien mit Kindern natürlich sehr kurz gehalten, da Kinder einfach nicht ruhig sitzen wollen, jedoch wird auf Wunsch täglich bis 21 Uhr serviert. Galadiner gibt es 1 mal pro Woche, jeden Sonntag mit Aperitif und 1x pro Woche ein All you can eat Grill-Buffet, welches im Katalog nicht angeboten wird und allen Gästen einen Riesenspaß bereitet.

Wir haben sehr sehr viele Hotelgäste, die immer wieder sagen, wir können leider kein Dessert mehr essen, da die Portionen zu groß sind!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 6Huisman22-06-2011

niet voor herhaling vatbaar

Wij zijn van 15-5-2011 tot 21-5-2011 in Hotel Stefanihof geweest. Geboekt bij TO. Je zou denken een reis boeken bij TO moet toch wel goed zijn.

De kamers zagen er goed en verzorgd uit. Maar het avondeten het was tegen de klok aan eten. De bediening wou graag dat iedereen om half 8 klaar was met eten. Er stond in de advertie van TO all inclusief. Maar dat klopte niet ,je kreeg 1bonnetje per avond om een drankje te nemen. En het Gala diner hebben we niet gezien. De laatste avond lag er een bonnetje voor toeriste belasting 18 euro per stel. Terwijl dat al in de prijs was berekend. Wij netjes gevraagd aan de eigenarse van dat klopt niet hoor,maar waarop ze vertelde ik doe geen zaken met TO.

Dus voor ons nooit meer naar Hotel Stefanihof

Minar Ingeborg, Inhaber, 03-09-2011

Ebenso wird österreichweit die Orts - oder Kurtaxe direkt in den Hotels kassiert, in Fuschl am See wird eine Taxe von 1,50 pro Person eingehoben und damit werden Wanderwege sauber gehalten, saniert, alles für das Wohlbefinden unserer Gäste verwendet.

Die Abendessenszeiten sind von 18 Uhr 30 bis 20 Uhr und werden von Familien mit Kindern kurz gehalten, da Kinder nicht ruhig sitzen wollen, jedoch wird auf Wunsch täglich bis 21 Uhr serviert. Galadiner gibt es 1 mal pro Woche, jeden Sonntag mit Aperitif und 1x pro Woche ein All you can eat Grill-Buffet, welches im Katalog nicht angeboten wird und allen Gästen einen Riesenspaß bereitet. Wir haben sehr sehr viele Hotelgäste, die immer wieder sagen, wir können leider kein Dessert mehr essen, da die Portionen zu groß sind.

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 8Lex17-02-2008

Gezellig familiehotel met veel stamgasten. Vriendelijke service met activiteiten voor de gasten zoals een fakkeloptocht. Maaltijden afgestemd op Duits/Oostenrijkse smaak, goede kwaliteit. Gratis parkeergelegenheid. Ongeveer 20 kilometer van Salzburg met een goede busverbinding, bus 150.

Alleen gereisd in februari 2008

• 7broothaerts A25-07-2006

Het hotel is 100m van de See gelegen en sommige kamers hebben zicht op See. De kamers zijn degelijk maar niet met veel luxe. Het eten er is goed en wordt smakelijk opgediend, het ontbijtbuffet is iets te eentonig en evenvoudig

Gereisd in juli 2006

Hotel Stefanihof info