Kleine hotelsWeer vandaag18°12°

7 reviews over Hotel Seehotel Schlick in het Nederlands

Geweldige plek

Jose Van der Weiden/ Derksen
3-10-2014

Mijn man en ik zijn net terug van een 14 daags verblijf in dit hotel. Heerlijke kamer met een terras, goede bedden, heel schoon. De eigenaresse is heel vriendelijk en attent, en doet alles om het de gasten naar de zin te maken. Het onbijtbuffet is heel uitgebreid, de maaltijden afwisselend, zeer smakelijk en elke dag een saladebuffet. De medewerkers zijn vriendelijk en deskundig, wij komen nu 10 jaar in dit hotel en verheugen ons alweer op de volgende keer. Frau Idinger en medewerkers Bedankt.

Gereisd Met partner in Thu Sep 18 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige omgeving, ook om te skiën.

Fam. Rutten
4-3-2012

Wij verbleven 4 nachten in dit hotel. Perfect. We kwamen om te skiën in Hintersee. Prachtig gebied, ook om te skiën. 15 km met de auto rijden en dan heb je ook wat! Schitterende omgeving. Hotel was prima, schone kamers, lekker eten en vriendelijke eigenaresse. Komen volgend jaar weer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2012

goed hotel met geweldig locatie

rob
22-8-2011

zeer goed hotel het personeel was vriendelijk en het eten was goed ontbijdt was ruim voldoende avond eten keuze uit 2 verschillende gerechten vaak vis of vlees de kamers waren schoon alleen jammer dat er geen lift in het hotel zat met koffers naar 3e verdieping was weer even wennen

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Schitterende locatie

G. Bouwer
15-10-2010

Wij zijn in september geweest en hadden schitterend weer. Het hotel ligt direct aan het Fuschlmeer. De kamers zijn ruim en netjes. Elke dag kregen wij nieuwe handdoeken en werd er schoon gemaakt. Wij hadden halfpension en konden elke dag uit twee gerechten kiezen. Ook het ontbijtbuffet was erg goed en uitgebreid. In de omgeving was erg veel te doen. Diverse meren in de buurt, kabelbanen en verschillende attracties. De wandelmogelijkheden kennen geen grenzen. Echt een aanrader.

Gereisd Met partner in Sun Sep 03 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader !!!

frederik
26-10-2009

prachtige ligging, heerlijk rustig in oktober, bushalte van de postbus voor trip naar salzburg om de hoek.Voortreffelijke keuken met o.a. eigengevangen verse vis uit het meer !

Gereisd Met partner in oktober 2009

prachtige ligging ,fantastische keuken

frederik
7-10-2009

prachtige ligging a h meer.vlak bij salzburg(uurverbinding met de bus !) verse vis zo uit het meer op het bord, fantastische keuken, zeer aangename waard/waardin en brigade.

Gereisd Met partner in oktober 2009

2008

Al een paar jaar gaan wij met veel plezier naar dit hotel,

Boudewijn van der Weiden José Vogelpoel
15-4-2008

Al een paar jaar gaan wij met veel plezier naar dit hotel, zeer vriendelijke mensen die alles doen om 't je naar de zin te maken. De maaltijden zijn geweldig, er wordt veel aandacht aan besteed,en ze zijn heel afwisselend. De ligging van het hotel is prachtig, vele mooie meren met gezellige dorpen en wat plezierig is dat je binnen 10 minuten op de snelweg zit, makkelijk voor uitstapjes die wat verder weg zijn. Kortom Hotel Schlick is een geweldige verblijfplaats en wij verheugen ons op de volgende vakantie !

Gereisd Met partner in september 2007

• Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• Wellness behandelingenMassages

• WatersportSurfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seehotel Schlick in Fuschl am See, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seehotel Schlick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.