Gasthof Wasserfall

Meer gasthof info

15 reviews over Gasthof Wasserfall

• 2019
    7Susanne Langelaan27-01-2019

Prima hotel voor een scherpe prijs.

De skibus tegenover het Hotel gaat niet regelmatig. In de ochtend zijn er 2 momenten dan de bus rijd om 8.30 en om 9.30 uur. Ook terug vanaf de gondel gaat de skibus maar twee keer. De bussen zijn erg vol en maken een lange omweg. Je kan beter met de eigen auto naar de gondel rijden dit is maar 15 minuten ipv de 45 die de skibus erover doet. Goed ontbijt en diner en het personeel is erg vriendelijk. Per kamer krijg je een vaste tafel toegewezen in het hotel dit kan ervoor zorgen dat je de hele week naast dezelfde ''vervelende of luidruchtige'' mensen zit.

• 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in december 2018

• 2018
    7Eric en Caroline 07-09-2018

Gewoon goed.

Hotel is "gewoon". Niet slecht en ook niet super. Iedere dag avondeten in buffetvorm lijkt mij niet je dat. Ontbijt heel goed. Personeel en uitbaatster zijn vriendelijk en behulpzaam. Uitbater bekijkt zijn klanten totaal niet ? Kamers zijn O.K. maar vast tapijt als vloerbekleding lijkt mij totaal niet geschikt hiervoor en zeker niet hygiënisch. Gewoon vloer of laminaat ware beter.

Marion Hollaus, Rezeption, 21-12-2018

Bedankt voor je waardering :) We willen graag onze kamers de komende jaren renoveren en dan het tapijt moeten inwisselen vóór :) Groeten van Fusch, je familie Hollaus

Gereisd met partner in juli 2018

• 6L.26-07-2018

Goed hotel, erg matig eten.

4 nachten hier verbleven. Basic, maar wel goede en schone kamer. Rustig plaatsje, maar ruim genoeg te doen in de omgeving (wel met auto uiteraard). Aardige (Nederlandse) eigenaar en (Oostenrijkse) vrouw. Voldoende parkeergelegenheid.

Boek hier geen half pension indien mogelijk, het (avond)eten is absoluut ondermaats. Ontbijt gaat nog, wel droge broodjes. Eten van de vorige avond werd weer geserveerd bij het ontbijt de volgende ochtend. Keuze tijdens avondbuffet was zeer beperkt, niet voor ieder wat lekkers.

Het is zeker fijn om hier te verblijven, maar eet dan gewoon buiten de deur! :)

• 7Ligging t.o.v. pistes

Marion Hollaus, Rezeption, 21-12-2018

Bedankt voor je waardering. De eigenaar is ook Oostenrijks. Onze Nederlander is onze ober :) Het was jammer dat je het niet leuk vond, want onze keuken is zeer geprezen. Het eten wordt de volgende dag niet meer geserveerd. Groeten van Fusch, je familie Hollaus

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8Benny01-03-2015

prima hotel voor een hele redelijke prijs.

echt allemaal in orde. auto parkeren geen probleem, kamer prima en het eten was ook zeer goed. Dit hotel zijn geld meer dan waard nadeel is dat het vrij ver van de piste ligt maar er gaat wel een skibus vanaf dit hotel en dat is natuurlijk weer prima.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

• 9Joris 30-01-2013

Geweldig Oostenrijks Hotel/Gasthof!

Prima hotel! Echte oostenrijkse eigenaren met een top oostenrijkse keuken. Snap best dat mensen niet eten wat de boer niet kent maar het is het proeven waard! Hele week heerlijk gegeten! Kamers zijn Simpel maar prima. Schoone douche/badkamer. Lekker grote TV op de kamer om te relaxen. Goede parkeerplaatsen / hok voor de skies / Sauna . Kaprun en Zell am See binnen 15 minuten te bereiken met de auto! Skibus gaat helaas wel maar 4x per dag.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Gerda en Henk10-08-2011

eten bij Nico

Wij hebben in juli 2010 uitstekend gegeten bij Hotel Wasserfall. We hadden een ontbijtpension {Oberreiter, ZEER GOED} en we hadden halfpension bij Hotel Wasserfall. Voor 10 euro hadden we soep, salade, hoofdmenu en een toetje. We kunnen niets anders zeggen dat het goed was. De eigenaar keek wel eens boos maar dat meende hij niet, zo was zijn uitstraling. De eigenaar en Nico hebben heel goed hun best gedaan voor ons, het was erg goed.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2010

• 10Nico22-09-2010

Geweldig

Gasthof wasserfal is een goed en mooi familie hotel. Een aanrader voor iedereen.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2010

• 6lenn01-03-2010

eten bijzonder slecht

eten slecht oud vlees etc. algemene indruk was dat de kamers er goed verzorgt uitzagen. Alleen viel de bediening en service tegen.

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 2M.28-02-2010

Erg onprettige bediening, zeer slecht eten

Tijdens onze wintersport hebben wij het verblijf in Gasthoff Wasserfall niet als heel prettig ervaren. De bediening is erg onprettig, het drinken vrij duur, personeel extreem onflexibel en absoluut niet vriendelijk of toeschietelijk. De kamers zijn basic, maar wel goed onderhouden en schoon. Al met al vind ik dit Gasthoff absoluut af te raden als je een week op wintersport gaat en normaal te eten wilt krijgen en te woord gestaan wilt worden.

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 618-07-2009

Nooit meer!

Dit hotel is uitermate zeer slecht,niet eens de moeite om groente te serveren.. Qua buitenkant is het best wel mooi & mooi gelegen.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

• Soort strandGras
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 5 minuten met de auto, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenBoheems, Diabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Post service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages