Hotel Römerhof

7.8Goed

Oostenrijk, Salzburg, Fusch an der Großglocknerstraße

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 623p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.8Goed

• 5.5Ligging t.o.v. pistes

• Animatie
  • Sauna

38 reviews over Hotel Römerhof

• 9Klazina11-07-2014

Rustig dorpje

Zeer goed hotel,eten wordt klaar gemaakt waar je bij bent,vlees prima en van zeer goede kwaliteit,alles in overvloed aanwezig.als er iets niet meer is,halen ze het voor je uit de keuken,alle soorten salades,ook met tonijn.bediening ontzettend vriendelijk.kamers top.je moet alleen rekening houden dat je wel met de auto naar bepaalde liften moet rijden,bussen rijden hier in de zomer zeldzaam,alleen als de kinderen naar school gaan is er een prima verbinding.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2014

• 5R.W. van de Kimmenade01-07-2014

Aardig maar eenmalig!

Het hotel ligt aan een drukke weg naar de Grosglockner. Veel motorrijders komen er langs. De kamers zijn goed, ruim en schoon. Het eten laat veel te wensen over. Bij half pensioen lijkt het eten op een kazerne, altijd hetzelfde salade buffet, doorgebakken slecht vlees... Men moet snel zijn anders is het buffet op. De vliegen moet U maar voor lief nemen ook in het restaurant. Het zwembad buiten is een aangelegde vijvertje, en het bad binnen, daar gaat men al zweten alvorens erin te gaan, zo warm! De eigenaars/receptie (fam Scherer) is niet echt vriendelijk. De lift is onbetrouwbaar (hebben er 10 minuten in vast gezeten).

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Hans20-09-2013

Zeer goed hotel en erg vriendelijk, goed

Wij zijn vaste gasten geworden, en staan niet achter meningen van eerdere berichten dat alles slecht is! De kamers en bedden zijn zeer goed, er zijn 5 types kamers en prijs stellingen dus grotere en kleinere kamers dat is een persoonlijke keuze. Het eten is in buffet vorm, als er iets leeg is en je vraag krijg je het als nog. De spa is zeer netjes en schoon royaal zwembad en sauna. Voor de skieers, het is 15 min rijden naar kaprun of zell am see. Parkeren geen probleem, en je hebt je eigen auto bij je met je spullen. Overal gratis. Skibus is okk geen probleem.. Onze motivatie prijs kwaliteit is heel erg goed, kijk verder na hotel,prijzen echt ov de top voor wat je krijgt in de zelfde omgeving. Wil je meer luxe of aan de piste dan betaal je er ook voor.

Wij komen 2014 graag weer terug

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 7smit24-08-2013

Op doorreis; prima hotel!

Wij waren hier 3 nachten. We kregen een kamer aan de overkant van het hotel. Prima kamer, heerlijk rustig. Het hotel heeft geen buitenbad, maar wel een grote vijver met vissen waar je in kunt zwemmen en omheen kunt zonnen. De kamer werd heel goed schoongemaakt en de knuffels en nachtgoed werd mooi neergelegd. Het dorpje Fusch stelt weinig voor. Je kan er wel goed wandelen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 7Anneke15-08-2013

Het kon beter...

Wij deden dit hotel aan als tussenstop naar Kroatië. Voor die periode was het ok, voor langere periode misschien wel wat nadelen, ligging is wat afgelegen er is niet zoveel te beleven 's avonds en als het hotel iets organiseerde , diende je inkom te betalen (!?) Het eten was afwisselend een vast menu en buffet maar de lekkere dingen van het buffet waren vrij snel op. Er was wel een leuke zwemvijver , binnenzwembad en sauna. Ook de kamers waren zeer mooi en proper.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8berry en manita03-02-2013

top hotel en zeker voor deze prijs

perfect, skibus stopt op 100 meter komt om 9.00 uur en 9.36 terug om 16.00 en 16.38 uur het eten is echt goed kamers super mooi wij hadden nr. 110 bediening klantvriendelijk en behulpzaam dus u kunt gerust boeken...

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2013

• 3spek11-01-2013

Rommelhof kun je beter noemen!

Het ziet er mooi uit maar het wordt rommelig geleid.Management is een aanfluiting! dronken directeur die niet probleemoplossend is, mevrouw directeur die klantonvriendelijk is. Personeel word afgesnauwd en is het beste wat het hotel heeft. Terwijl de eigenaar, zn dochter en vrouw alleen maar aan de stamtafel aan het drinken zijn. Kamers zijn goed en worden goed schoongemaakt. Het ontbijt en het avondeten is te weinig voor zoveel gasten. als je niet vroeg gaat eten is er niets meer en eet je van het kinderbuffet. WIFI is er maar soms en als je er lang gebruik v maakt kun je helemaal niets meer en dan is het volgens de receptie eigen fout of verkeerd ingestelde instellingen. Speel kamer voor de kleintjes stinkt en is vies. Oud speelgoed en voor de grotere moet je overal voor betalen. Te ver van het ski gebied. echt geen aanrader !

• 7Anouschka08-01-2013

Goede prijs-kwaliteit, vervelende eigenaar

Kan me helemaal aansluiten bij vorige recensie. Wij waren er in dezelfde week. De eigenaar zou zich beter niet meer kunnen bemoeien met het operationele werkzaamheden. Tot overmaat van ramp "hielp" hij ons ook nog bij Intersport, bij de verhuur van de skies. Zwembad en Wellness waren prima, evenals de kamer. Afstand tot piste is normaal 15 minuten met de auto, maar door de enorme drukte waren we lang onderweg. Skibus stopt op 100 meter afstand van het hotel. Op de terugweg hebben we een taxi moeten nemen want de bus tot in Fusch kwam vanuit centrum van Zell 1x per 2 uur!!

• 5Ligging t.o.v. pistes

• 6Fabe Spijk07-01-2013

Nooit meer Roemerhof!

Hotel en kamers zijn netjes, douche is erg klein, je kan je kont niet keren, klein zwembad met sauna. Speelkamer die niet gereinigd wordt, spelletjes kamer tegen betaling. Ontbijt is simpel en je moet geduld hebben. Avond eten is soms à la carte soms buffet , in ieder geval niet echt een hoogstandje en je moet er snel bij zijn anders is het op en word slecht bijgevuld. Personeel wordt door de eigenaren uitgekafferd waar iedereen bij is en de eigenaar kon niet meer lopen zo dronken was hij. Zowel de eigenaar en zijn vrouw zijn erg onvriendelijk, nors en kortaf. Piste is ver weg, eer je een parkeerplekje hebt gevonden en in de lift boven bent ben je 1,5 uur verder. Nee een andere keer kies ik voor een ander hotel.

• 6van der Bruggen 06-01-2013

Volgende keer geen Hotel Roemerhof meer voor ons

Hotel Roemerhof is wel een goed hotel met goede kamers en goede faciliteiten. Het eten is redelijk maar de gasten worden één dag bediend en één dag is er een buffet waarvan het snackgehalte groot is. De schalen hiervan zijn vaak leeg en worden niet of te laat bijgevuld. De directie van hotel Roemerhof is zeer klantonvriendelijk en maken er een gewoonte van om het personeel, dat overwegend uit het Oostblok komt af te blaffen als er iets niet goed gaat. Dit slaat over op het personeel, dat dan ook denkt de gasten verstaan te kunnen geven dat men de tafel moet verlaten zodat zij de tafel voor de volgende dag voor het ontbijt kunnen dekken
    De ligging van Fusch is zeer ongunstig. Om de skipisten te bereiken moet men 30-45 minuten rijden. In onze vakantie van 29 dec tot 5 jan waren er door de drukte veel files waardoor er soms 1-1,5 uur nodig was om de skipistes in Sell an Zee of Kaprun te bereiken. Voor ons geen Roemerhof in Fusch meer.

• 1Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2012

4 tips over Hotel Römerhof

• fam uit Arnhem, 10-11-2013 Rapporteren

Wel een auto nodig naar de piste of de gratis skibus nemen

• Klazina, 11-07-2014 Rapporteren

Aanrader de pas te kopen 59,00euro,voor een week,maar daar heb je dan veel voordeel van.

• Anneke, 15-08-2013 Rapporteren

absoluut een aanrader : we zijn gaan raften met een organisatie uit Sell am See : Outdo. misschien iets duurder maar zeer vriendelijke mensen en ze nemen prachtige foto's van de hele afvaart.

0 vragen over Hotel Römerhof

Hotel Römerhof info