Hotel Lampenhausl

76 reviews over Hotel Lampenhausl

• 2019
    9palmen29-07-2019

Fantastisch verblijf!!

Heel mooi, schoon, gemoedelijk hotel met mooie kamers en heerlijk ontbijt. Avondeten is een keuzemenu waarbij je kunt kiezen uit drie gerechten waarvan altijd één vegetarisch. Je krijgt een tafel wat iedere keer voor jouw gereserveerd wordt dmv een bordje met jouw naam erop, bij ontbijt en avondeten. Je hebt dus altijd een plaats. Er is een leuk krantje iedere dag waarbij leuke tips opstaan wat er te doen is in de omgeving en wat het weer wordt. De kamer was super, schoon en heerlijke bedden. De eigenaren zijn heel hartelijk net zoals het personeel. Ik zou dit hotel zeker aanraden!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7John02-04-2019

Rustig gelegen hotel maar te ver van Zell am See

Keurig hotel met een ruime voldoende voor het ontbijt en diner.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2019

• 10E. en B. Abee21-01-2019

Een absolute aanrader!

Wát hebben wij hier van aankomst tot vertrek een heerlijk verblijf gehad met onze hond. Bijzonder gastvrij, vriendelijk en gezellig personeel dat de tijd voor je neemt en er alles aan wil doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Een ontspannen en gemoedelijke sfeer en tóch zeer professioneel. We hebben héérlijk gegeten. Er is een uitgebreid , en vers, ontbijtbuffet en er wordt terplekke een lekker eitje voor je gebakken. Bij het diner afwisselende Oostenrijkse gerechten in 4 gangen waarbij keuze uit het hoofdgerecht. De bediening is uitstekend en ook bijzonder vriendelijk. Wij hadden kamer 301 op de nieuwe 3de verdieping. Keurig, ruim en kraakhelder met genoeg bergruimte. Elke dag een schone (bad)kamer, bed opgemaakt en zo nodig schone handdoeken. Ook een heerlijke douche en absoluut geen geluidsoverlast. We gaan van de zomer weer!!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    9Linda Kraamer21-09-2018

Wij zouden hier zo weer naartoe gaan!

Een gezellig familiehotel, waar de renovatie bijna was afgerond. Wij hadden een kamer die net klaar was, waarin wij de eerste gasten waren! Alles hagelnieuw, van badkamer tot boxspring en gordijnen/vitrage. Prachtig, helemaal af! Daarnaast kregen we de hele week een prima ontbijtbuffet en elke dag een heerlijk diner met uitgebreid saladebuffet. Niet onbelangrijk, de bediening was snel en zeer vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Monique03-08-2018

Goed en mooi hotel! Zeker de 3 sterren waard

Zeer mooi en goed hotel. Familiekamer was groot en erg schoon. Eten was goed en er werkt erg vriendelijk en behulpzaam personeel

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Quinty11-02-2018

Goed hotel

Leuk hotel. Kamers zijn niet al te groot maar meer heb je niet nodig. Eerste avond is er buffet, er zat voor mij als vegetariër niet veel bij. Er werd voorgesteld om iets anders te maken, dit was geen enkel probleem. Rest van de avonden was er een keus tussen 3 hoofdgerechten. De laatste was altijd vegetaries. Verder kregen we een voorafje, soep, salade buffet en toetje. Eten was goed, een andere soep of een groter porsie was geen probleem. Ook extra brood of patatjes werden niet gerekend. Bij het ontbijt was ook voldoende keus. Heerlijk vers brood, fruit en veel voor door de yoghurt. Er stond ook een kok om ei te bakken. Smiddags om 16;00 een snack. Variërend van soep tot pasta. Personeel was vriendelijk, mevrouw achter de receptie praatte zelf wat Nederlands. Skipistes zijn wat verder maar dat weet je van te voren. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in februari 2018

• 8Fam.Vermeulen27-01-2018

Een gemoedelijke sfeer!

Hotel Lampehausl in Fusch is een gezellig hotel, waar je je zelf gelijk thuis voelt.Aardige uitbaters en personeel.Super schone kamers en mooie douche,Ontbijt buffet is super.Wij waren met een schoonzus en zwager en kregen de eerste avond een eigen tafel aangewezen die we konden gebruiken tijdens ons verblijf.Wij hadden half pension en kregen drie voorgerechten,konden kiezen uit twee hoofdgerechten, en 1 nagerecht.Er was best aandacht aan besteed,maar het neigde naar de culinaire kant,niet echt Oostenrijks wat wij gewend waren,(Een lekker stuk vlees)Na overleg met de gastvrouw hebben we na twee avonden ,gevraagd of we niet ala carte konden bestellen,dit was geen probleem en v.a. Die tijd s,avonds heerlijk gegeten.Wij zaten s avonds vaak in de stube,en de muziek iets harder zou toch wat meer sfeer kunnen brengen.Wat ons ook opviel dat er door de gasten weinig gebruik werd gemaakt van de stube!Wij komen hier zeker nog eens terug

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2018

• 9Angelika03-01-2018

Fantastische week gehad

Leuk hotel met de skibus voor de deur. In 20 minuten sta je met de skibus in Schuttdorf bij de gloednieuwe Areitbahn. Wil je naar Kaprun naar de gletsjer skieen stap je daar over op de bus richting Kaprun. Hotel heeft een gloednieuw restaurant. De keuken is voortreffelijk. Op zaterdag is buffetavond en andere dagen 5 gangen diner. Hier kun je ook nog 3 keuzes maken in het hoofdgerecht. Super salade buffet. En om 16.00 uur staat er ook nog een kleine snack klaar. Sauna is ook heerlijk. Kamers zijn prima. Alleen jammer dat wij net 1 van de 2 kamers zonder balkon hadden. Maar al met al een hele fijne vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

• Oude reviews

9S Riepe18-11-2017

Geweldig

Prima kamers goed eten prettig personeel nadeel verder van de pistes moet met auto of bus

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2017

• 9dorriep01-05-2017

Uitstekend

Afstand naar skipistes kan een bezwaar zijn

Gereisd met partner in februari 2017

Hotel Lampenhausl info