Hotel Feriendorf Ponyhof

8.4Fantastisch

Oostenrijk, Salzburg, Fusch an der Großglocknerstraße

8.4Fantastisch

• 5.6Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Feriendorf Ponyhof voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

80 reviews over Hotel Feriendorf Ponyhof

• 8Talboom05-01-2020

Heerlijk hotel op 15 min van Kaprun/Zell am See

Wij zijn hier met 3 gezinnen in december 2019 met de kerstvakantie geweest en we hebben het hier erg naar ons zin gehad. Rustig gelegen hotel met vriendelijk personeel, mooie kamers, heerlijk eten en veel extra voorzieningen zoals een zwembad, sauna, verwarmd skihok, overdekt parkeren en speelruimte met diverse spellen (tegen betaling).

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2019

• 2019
    9Edo Van der Zouwen25-02-2019

Geweldig maar wel handiger als je met de auto bent

We waren hier zijn vijven: vader, moeder, zoontje van 5 en twee jongvolwassenen van 21 en 23. Superhotel. Mooie kamers (familiekamer was gigantisch), schoon, heel goed en overdadig eten. Ook goed voor mensen met glutenallergie. Prachtig gelegen in rustige vallei. Veel dingen te doen voor kinderen, oefenhelling, prachtige wellness met mooie sauna's, heerlijk zwembad (vooral buiten zwemmen heel leuk). Enige (!) nadeel is dat de skibus maar 3 keer vertrekt in de ochtend en 3 keer terugkomt in de middag. En tijdens de voorjaarvakantie erg vol zat. Het vergt enige planning. Voor het skiën is dat niet erg, maar skiles halen betekende 1e bus van 8.36 uur en dan nog 45 minuten moeten wachten op de skileraar. En extra activiteiten in Zell betekent dat je een taxi moet nemen van 25-30 Euro enkele reis. Dus beter om hier met de auto te komen ipv met de trein zoals wij.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 2018
    9Monique29-03-2018

Heerlijk hotel net iets buiten de pistes

Gezellig hotel met heerlijk eten (vaak in buffetvorm) Zwembad buiten was super! Groot genoeg en prachtig uitzicht. Wij zaten in het bijgebouw, via een ondergrondse gang liep je naar het hoofdgebouw. Ongeveer 5-10 rijden naar de skilift in Zell am See (Schuttdorf) Prima te doen!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• Oude reviews

10Fam.Smith04-12-2017

Super Accommodatie ❤️☃️Met een mooie wellness ❤️

Top hotel met een hele aardige Oostenrijkse Fam. aan het roer .En personeel die het de gasten naar het zin willen maken ❤️ Alles wordt dagelijks schoongemaakt ,lekker eten en een super Sauna voor volwassen . Mooie kinder speelruimte en een heerlijk zwembad. Dat alles op een mooie boerderij met een leuke kinderski helling waar sleetjes en speelgoed ter beschikking ligt ❤️☃️ Ik kan eigenlijk geen min. puntje ontdekken ....of wel ,je moet optijd boeken 🤗

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 8Ann Muylle05-05-2017

Fantastisch verblijf gehad !

Het eten is zeer goed, altijd keuze tussen 2 menu's. Ontbijtbuffet was zeer lekker en uitgebreid. Zeer vriendelijk personeel. Auto is nodig om naar de skipistes te gaan. Een echte aanrader.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 10Willy Lancel18-03-2017

fantastisch

Een geweldig hotel ,al de liefste mensen van Oostenrijk op één plaats ,fantastisch .Wij komen zeker terug.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 9Marco01-03-2017

Aanrader voor iedereen !

Het is echt een super mooi en gezellig hotel, we zijn hier met zes volwassenen en 4 kinderen geweest (3 kamers). Het ziet er allemaal keurig netjes en schoon uit, de kamers zijn ruim en voorzien van prima bedden. Wij zaten in het bij-gebouw dat te bereiken is met een ondergrondse tunnel. Het ontbijt en avond eten is prima voor elkaar. Het zwembad is niet heel groot maar wel heel fijn om na het skiën even lekker in te duiken, tevens is er een prachtige sauna voor de liefhebbers (gratis voor gasten) Het hotel ligt op een prachtige en rustige locatie in het dal vlak bij het dorpje Fusch, enige kleine nadeel is dat het hotel op 10 minuten rijden is van de ski pistes. Er is ook genoeg parkeer gelegenheid zowel voor als achter het hotel, achter is zelf gedeeltelijk overdekt !!!!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 9F. van Otterdijk02-09-2016

Prima kindvriendelijk 3-sterren hotel

Wij kunnen bevestigen wat reviews hieronder aangeven: kindvriendelijk, heel mooi rustig gelegen met prachtig uitzicht, goed onderhouden, schoon, kleinschalig familiehotel, correct personeel, goed afwisselend smakelijk en vers eten (maar verwacht uiteraard geen zeer uitgebreide buffetten zoals in Turkije), kinderboerderijtje, speeltuin/kamer binnen en buiten, verwarmd maar wel vrij klein zwembad binnen en buiten (geen glijbaan). Komende maanden wordt inderdaad een indoor saunalandschap gebouwd van 280 m2. Wij gaan nooit vaker dan 1 keer naar hetzelfde hotel, maar dit is ons zo goed bevallen dat we volgend jaar weer willen gaan. Dit was voor ons ook eerste keer Oostenrijk, maar wat een verademing tov Turkije! Veel kindvriendelijker, rustiger, veel meer prachtige natuur, rustig, groen en lekker klimaat. het is een stukje rijden, maar het is beslist de moeite waard.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9willyvdl24-07-2016

Geweldig!! Voor volgend jaar alweer geboekt.

Wat een heerlijk hotel, ook met jonge kinderen. Ruime, schone kamers, leuke kinderspeelhoek en prima restaurant. Skibus is een pittige wandeling, wij zijn elke dag naar de skilift gereden. Ong 10 min rijden. Helaas was de kinderpiste bij het hotel groen, maar met sneeuw een heerlijke plek waar de kleintjes heerlijk kunnen spelen in de sneeuw en de beginnende skiërs kunnen oefenen. Zwembad is klein, maar dit jaar wordt de sauna en zwembad uitgebreid, we zijn benieuwd naar volgend jaar! We hebben er zin in!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 10H.Boers02-05-2016

In een zin ; Geweldig

Rustig gelegen , met zwembad en lift en vooral voor kinderen een waar paradijs , kinderboerderij - speelplaats binnen en buiten . Zeer goed van eten en drinken .Mooie en ruime kamers ook TV en Wi-Fi , schitterende omgeving . En vriendelijk personeel en eigenaren. Komen al sinds 1976 meestal in de zomer daar ! en ook dit jaar is er weer geboekt in Juni - ondertussen erg uitgebreid en gemoderniseerd maar de gemoedelijkheid is gebleven

Gereisd met partner in mei 2016

Hotel Feriendorf Ponyhof info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor blinde gasten, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels
  • HuisdierenOp aanvraag

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAmerikaans, Duits, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Mexicaans, Regionaal, Tapas / Fingerfood, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages