Hotel Feriendorf Ponyhof

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag14°5°
Hotel Feriendorf Ponyhof
8,3

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Feriendorf Ponyhof voor je op een rij gezet:

78 reviews over Hotel Feriendorf Ponyhof in het Nederlands

Met jonge kinderen

Heerlijk hotel net iets buiten de pistes

Monique
29-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Gezellig hotel met heerlijk eten (vaak in buffetvorm) Zwembad buiten was super!

Groot genoeg en prachtig uitzicht. Wij zaten in het bijgebouw, via een ondergrondse gang liep je naar het hoofdgebouw. Ongeveer 5-10 rijden naar de skilift in Zell am See (Schuttdorf) Prima te doen!

• Ligging t.o.v. pistes9

Top hotel met een hele aardige Oostenrijkse Fam. aan het roer .En personeel die het de gasten naar het zin willen maken ❤️

Alles wordt dagelijks schoongemaakt ,lekker eten en een super Sauna voor volwassen .

Mooie kinder speelruimte en een heerlijk zwembad.

Dat alles op een mooie boerderij met een leuke kinderski helling waar sleetjes en speelgoed ter beschikking ligt ❤️☃️

Ik kan eigenlijk geen min. puntje ontdekken ....of wel ,je moet optijd boeken 🤗

Fantastisch verblijf gehad !

Ann Muylle
5-5-2017
  • Ligging t.o.v. pistes6

Het eten is zeer goed, altijd keuze tussen 2 menu's. Ontbijtbuffet was zeer lekker en uitgebreid.

Zeer vriendelijk personeel.

Auto is nodig om naar de skipistes te gaan.

Een echte aanrader.

fantastisch

Willy Lancel
18-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een geweldig hotel ,al de liefste mensen van Oostenrijk op één plaats ,fantastisch .Wij komen zeker terug.

Aanrader voor iedereen !

Marco
1-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het is echt een super mooi en gezellig hotel, we zijn hier met zes volwassenen en 4 kinderen geweest (3 kamers). Het ziet er allemaal keurig netjes en schoon uit, de kamers zijn ruim en voorzien van prima bedden. Wij zaten in het bij-gebouw dat te bereiken is met een ondergrondse tunnel. Het ontbijt en avond eten is prima voor elkaar. Het zwembad is niet heel groot maar wel heel fijn om na het skiën even lekker in te duiken, tevens is er een prachtige sauna voor de liefhebbers (gratis voor gasten) Het hotel ligt op een prachtige en rustige locatie in het dal vlak bij het dorpje Fusch, enige kleine nadeel is dat het hotel op 10 minuten rijden is van de ski pistes. Er is ook genoeg parkeer gelegenheid zowel voor als achter het hotel, achter is zelf gedeeltelijk overdekt !!!!

Prima kindvriendelijk 3-sterren hotel

F. van Otterdijk
2-9-2016

Wij kunnen bevestigen wat reviews hieronder aangeven: kindvriendelijk, heel mooi rustig gelegen met prachtig uitzicht, goed onderhouden, schoon, kleinschalig familiehotel, correct personeel, goed afwisselend smakelijk en vers eten (maar verwacht uiteraard geen zeer uitgebreide buffetten zoals in Turkije), kinderboerderijtje, speeltuin/kamer binnen en buiten, verwarmd maar wel vrij klein zwembad binnen en buiten (geen glijbaan). Komende maanden wordt inderdaad een indoor saunalandschap gebouwd van 280 m2. Wij gaan nooit vaker dan 1 keer naar hetzelfde hotel, maar dit is ons zo goed bevallen dat we volgend jaar weer willen gaan. Dit was voor ons ook eerste keer Oostenrijk, maar wat een verademing tov Turkije! Veel kindvriendelijker, rustiger, veel meer prachtige natuur, rustig, groen en lekker klimaat. het is een stukje rijden, maar het is beslist de moeite waard.

• Ligging t.o.v. pistes8

Wat een heerlijk hotel, ook met jonge kinderen. Ruime, schone kamers, leuke kinderspeelhoek en prima restaurant.

Skibus is een pittige wandeling, wij zijn elke dag naar de skilift gereden. Ong 10 min rijden. Helaas was de kinderpiste bij het hotel groen, maar met sneeuw een heerlijke plek waar de kleintjes heerlijk kunnen spelen in de sneeuw en de beginnende skiërs kunnen oefenen.

Zwembad is klein, maar dit jaar wordt de sauna en zwembad uitgebreid, we zijn benieuwd naar volgend jaar! We hebben er zin in!

In een zin ; Geweldig

H.Boers
2-5-2016

Rustig gelegen , met zwembad en lift en vooral voor kinderen een waar paradijs , kinderboerderij - speelplaats binnen en buiten . Zeer goed van eten en drinken .Mooie en ruime kamers ook TV en Wi-Fi , schitterende omgeving . En vriendelijk personeel en eigenaren. Komen al sinds 1976 meestal in de zomer daar ! en ook dit jaar is er weer geboekt in Juni - ondertussen erg uitgebreid en gemoderniseerd maar de gemoedelijkheid is gebleven

Super hotel met kleine kinderen

Annette
1-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes4

Super hotel met kleine kinderen. Familiekamer is zeer ruim met een aparte entree/kinderkamer. Eten niet luxe, maar wel prima. Klein, maar gezellig zwembad. Je kan binnen en buiten zwemmen. Speelkamer aanwezig. Personeel is erg vriendelijk. Echt zeer gastvrij familie hotel.

Zeer kindvriendelijk. Helaas moet je (rechtstreeks) vanaf 5 jaar gaan betalen.

Skischool uit Fusch is goed voor kinderen. Via het hotel te boeken.

Super hotel voor fietsers

Rob stefess
24-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Heerlijk hotel. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt en diner. Fantastische kamers welke ruim en schoon zijn.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Feriendorf Ponyhof in Fusch an der Großglocknerstraße , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Feriendorf Ponyhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.