Géén boekingskosten

Feriendorf Ponyhof

OostenrijkSalzburgFusch an der Großglocknerstraße

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Feriendorf Ponyhof voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 74 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 74 reviews
  • 7.3Ligging t.o.v. pistes

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

74 Reviews over Feriendorf Ponyhof

• 10H.Boers29-09-2020

fantastische keuken en geweldig ontbijt

Een 4 sterren hotel met veel faciliteiten zeker ook voor kinderen, gelegen op een prettige afstand van doorgaande weg en zijn veel plaatsen - Zell am See - Kaprun op enkele km afstand makkelijk bereikbaar

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8Talboom05-01-2020

Heerlijk hotel op 15 min van Kaprun/Zell am See

Wij zijn hier met 3 gezinnen in december 2019 met de kerstvakantie geweest en we hebben het hier erg naar ons zin gehad. Rustig gelegen hotel met vriendelijk personeel, mooie kamers, heerlijk eten en veel extra voorzieningen zoals een zwembad, sauna, verwarmd skihok, overdekt parkeren en speelruimte met diverse spellen (tegen betaling).

• 5Ligging t.o.v. pistes
  • 9Edo Van der Zouwen25-02-2019

Geweldig maar wel handiger als je met de auto bent

We waren hier zijn vijven: vader, moeder, zoontje van 5 en twee jongvolwassenen van 21 en 23. Superhotel. Mooie kamers (familiekamer was gigantisch), schoon, heel goed en overdadig eten. Ook goed voor mensen met glutenallergie. Prachtig gelegen in rustige vallei. Veel dingen te doen voor kinderen, oefenhelling, prachtige wellness met mooie sauna's, heerlijk zwembad (vooral buiten zwemmen heel leuk). Enige (!) nadeel is dat de skibus maar 3 keer vertrekt in de ochtend en 3 keer terugkomt in de middag. En tijdens de voorjaarvakantie erg vol zat. Het vergt enige planning. Voor het skiën is dat niet erg, maar skiles halen betekende 1e bus van 8.36 uur en dan nog 45 minuten moeten wachten op de skileraar. En extra activiteiten in Zell betekent dat je een taxi moet nemen van 25-30 Euro enkele reis. Dus beter om hier met de auto te komen ipv met de trein zoals wij.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 9Monique29-03-2018

Heerlijk hotel net iets buiten de pistes

Gezellig hotel met heerlijk eten (vaak in buffetvorm) Zwembad buiten was super! Groot genoeg en prachtig uitzicht. Wij zaten in het bijgebouw, via een ondergrondse gang liep je naar het hoofdgebouw. Ongeveer 5-10 rijden naar de skilift in Zell am See (Schuttdorf) Prima te doen!

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 10Fam.Smith04-12-2017

Super Accommodatie ❤️☃️Met een mooie wellness ❤️

Top hotel met een hele aardige Oostenrijkse Fam. aan het roer .En personeel die het de gasten naar het zin willen maken ❤️ Alles wordt dagelijks schoongemaakt ,lekker eten en een super Sauna voor volwassen . Mooie kinder speelruimte en een heerlijk zwembad. Dat alles op een mooie boerderij met een leuke kinderski helling waar sleetjes en speelgoed ter beschikking ligt ❤️☃️ Ik kan eigenlijk geen min. puntje ontdekken ....of wel ,je moet optijd boeken 🤗

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8Ann Muylle05-05-2017

Fantastisch verblijf gehad !

Het eten is zeer goed, altijd keuze tussen 2 menu's. Ontbijtbuffet was zeer lekker en uitgebreid. Zeer vriendelijk personeel. Auto is nodig om naar de skipistes te gaan. Een echte aanrader.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 10Willy Lancel18-03-2017

fantastisch

Een geweldig hotel ,al de liefste mensen van Oostenrijk op één plaats ,fantastisch .Wij komen zeker terug.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 9Marco01-03-2017

Aanrader voor iedereen !

Het is echt een super mooi en gezellig hotel, we zijn hier met zes volwassenen en 4 kinderen geweest (3 kamers). Het ziet er allemaal keurig netjes en schoon uit, de kamers zijn ruim en voorzien van prima bedden. Wij zaten in het bij-gebouw dat te bereiken is met een ondergrondse tunnel. Het ontbijt en avond eten is prima voor elkaar. Het zwembad is niet heel groot maar wel heel fijn om na het skiën even lekker in te duiken, tevens is er een prachtige sauna voor de liefhebbers (gratis voor gasten) Het hotel ligt op een prachtige en rustige locatie in het dal vlak bij het dorpje Fusch, enige kleine nadeel is dat het hotel op 10 minuten rijden is van de ski pistes. Er is ook genoeg parkeer gelegenheid zowel voor als achter het hotel, achter is zelf gedeeltelijk overdekt !!!!

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 9F. van Otterdijk02-09-2016

Prima kindvriendelijk 3-sterren hotel

Wij kunnen bevestigen wat reviews hieronder aangeven: kindvriendelijk, heel mooi rustig gelegen met prachtig uitzicht, goed onderhouden, schoon, kleinschalig familiehotel, correct personeel, goed afwisselend smakelijk en vers eten (maar verwacht uiteraard geen zeer uitgebreide buffetten zoals in Turkije), kinderboerderijtje, speeltuin/kamer binnen en buiten, verwarmd maar wel vrij klein zwembad binnen en buiten (geen glijbaan). Komende maanden wordt inderdaad een indoor saunalandschap gebouwd van 280 m2. Wij gaan nooit vaker dan 1 keer naar hetzelfde hotel, maar dit is ons zo goed bevallen dat we volgend jaar weer willen gaan. Dit was voor ons ook eerste keer Oostenrijk, maar wat een verademing tov Turkije! Veel kindvriendelijker, rustiger, veel meer prachtige natuur, rustig, groen en lekker klimaat. het is een stukje rijden, maar het is beslist de moeite waard.

• 9willyvdl24-07-2016

Geweldig!! Voor volgend jaar alweer geboekt.

Wat een heerlijk hotel, ook met jonge kinderen. Ruime, schone kamers, leuke kinderspeelhoek en prima restaurant. Skibus is een pittige wandeling, wij zijn elke dag naar de skilift gereden. Ong 10 min rijden. Helaas was de kinderpiste bij het hotel groen, maar met sneeuw een heerlijke plek waar de kleintjes heerlijk kunnen spelen in de sneeuw en de beginnende skiërs kunnen oefenen. Zwembad is klein, maar dit jaar wordt de sauna en zwembad uitgebreid, we zijn benieuwd naar volgend jaar! We hebben er zin in!

• 8Ligging t.o.v. pistes

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Grossglocknerstrasse Z 151, A-5672