Hotel Wieseneck

• Sauna
Meer hotelinfo

166 reviews over Hotel Wieseneck

• 9André van Es02-02-2019

Prettig hotel met een goede sfeer.

Lekker eten, mooie sauna, alles is goed verzorgd.

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 9Edgar29-01-2019

Prima, zoals altijd.

.Prima locatie, goed hotel erg gastvrij.

• 9Pattenier J.C.26-01-2019

Sehr gut!

Gezellig Hotel. Gemoedelijk.

Wij kunnen niets negatiefs bedenken. Misschien wat minder varkensvlees.

• 10Sam26-01-2019

Heerlijk!

Uitmuntend eten (met steeds veel keuze), fantastische sauna, goede bedden, tegenover de piste gelegen, vriendelijk personeel, gewoon voortreffelijk. Is reeds de derde keer dat we hier waren (op 10 jaar tijd) en het wordt steeds beter. Dat beloofd voor de volgende keer.

• 2018
    9Henk16-07-2018

Gewoon goed,nadeel er lopen maar weinig liften

Diner was gewoon goed. Salade buffet sober. Ontbijt goed alleen jammer dat er niet een keer bruine luxe bolletjes waren elke dag alleen de bekende witte broodjes dat ben je na 14 nachten wel zat.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 9C.L.W Plaisier07-03-2018

Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Voor het tweede achtereenvolgende jaar in januari (laatste week) in Wieseneck. Het was weer net zo goed als vorig jaar. De kamer (nieuw op de bovenste etage), het eten, de sauna, alles was weer helemaal in orde. Beslist niet de laatste keer geweest in dit hotel. (Waarschijnlijk volgend jaar weer).

• 9NV15-01-2018

Leuk hotel - toffe locatie

Ligging van hotel is 300m van piste en shuttle naar andere liften. Hotel is mooie en verzorgd - ruime nette kamers en zeer vriendelijke eigenaars en medewerkers. Eten was lekker en gevarieerd - sauna uitgebreid en hygiënisch. Zeker voor herhaling vatbaar ! Wij komen terug !

• 2017
    10Judith W-B17-05-2017

Onze vaste stek inmiddels....

Mooie kamers, heerlijk eten, Fantastisch ontbijtbuffet, ligging is top. Gastvrijheid op zijn Oostenrijks. Kleine aandachtspuntjes: WiFi is op de kamer slecht. En de luchtvochtigheid op de kamer is erg laag. Wij hebben bekertjes water neergezet.

Met oudere kinderen

• 9Fam Nys15-03-2017

Super

Ons verblijf in Wieseneck was fantastisch. Goede ligging, lekker eten, zeer proper ...kortom een geslaagde vakantie.

• 10Fam. paardekooper26-02-2017

Super !

Een Super hotel. kwaliteit/prijs dik in orde. Volgend jaar weer. 60 meter van de lift. Dicht bij de snelweg. goed eten en drinken. Goede en schone kamers. Alles in orde.

Met oudere kinderen

4 tips over Hotel Wieseneck

• stef, 10-04-2014

Hotel ook ideaal voor inde zomermaanden, ligt aan vertrekpunt voor zowel wandelroutes alsook om uitgestippelde fiets/mountinbike tochten te doen. Enige nadeel is dat er enkel hotels en appartementen staan geen winkels of authentiek dorpje in de nabijheid.....

• rik-nadine, 31-12-2012

Wij hebben genoten van de vernieuwde sauna. Uitgebreid en héél mooi.

• Verlangen, 13-08-2015

De enigste tip die wij hebben zijn horren om de muggen tegen te houden. Dit ten eerste voor de irritatie die de beestjes voor de mensen geeft. Tevens bespaard het de vuile vlekken op de muren en het plafond . Wij zullen zeker onze familie, vrienden en bekenden hotel Wieseneck aanbevelen.

3 vragen over Hotel Wieseneck

• Caitlin , 30-12-2012

Ontbijt&avondeten

Hoi, Weet iemand toevallig hoe laat het ontbijt is?? En het avondeten??

Groeten

SE, 01-03-2013

Eten is zeer goed verzorgd. Ontbijt is een bufet met alles er op en eraan. avondeten is verschillend. We hebben van Schnitzel tot Italiaanse avond tot Galadiner gehad waarbij er altijd een saladebuffet was en minimaal 3 gangen maar vaak 4 of 5. Je moet oppassen dat je niet te veel aan komt in een week tijd. Voor de kinderen zijn de menu's simpeler met vaak friet. Maar daar kan desgewenst ook vanafgeweken worden.

fam-vanvelzen, 28-06-2014

Ontbijt 8.00-10.00 Avond eten 18.00 - 20.00

• Anja, 13-07-2012

WiFI of INTERNET

Weet iemand of ze in het hotel wifi hebben of internet!

Jean-Pierre Schobben, 29-09-2012

Ja

• monique, 30-01-2012

skischool kids

als ik het goed begrijp is de piste aan deoverkant van het hotel maar hoe ver is de kinderskischool van het hotel. Kan dat alleen per auto? Is het ook wel een goed hotel voor kids in de winter?

SE, 01-03-2013

Voor de kinderen is er in het hotel een speelkamer met een soort ballenbak en klimatributen. ook is er een kamer met een tafeltennistafel en een tafelvoetbal. Om te skien zijn er twee gebieden. Het meest uitgebreide gebied ligt direct tegenover het Hotel op 200m lopen. Het gebied van Flachauwinkl-Kleinarl is aan de andere kant van het dal/snelweg. Dit is met een gratis skitreintje in ca. 5 min te bereiken. Het skitreintje stop officieel bij het skistaion Zauchensee maar als je hem aanhoudt stop hij ook voor het hotel. Wij gingen zelf met de auto omdat we dan ook meer kleding, schoenen en slees mee konden nemen voor de kleine kinderen. Er is voldoende parkeergelegenheid bij het skistation om te parkeren. Aan deze kant zijn ook de skilessen met ook Nederlandse skileraren. De kamers in het Hotel en de appartementen zijn zeer ruim zodat er ook genoeg gespeeld kan worden door de kinderen. Evt. kunnen ze ook buiten in de sneeuw spelen in de tuin.

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadJacuzzi, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages