Hotel Waidmannsheil

Voor herhaling vatbaar!

Fam. Kersten
19-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooie ruime kamer en badkamer. Klein minpuntje: toilet op badkamer ipv apart. Verder net hotel met vriendelijk personeel. Eten is lekker en voldoende keuze. Hotel aan de piste en bij heel gezellig après ski bar hofstadl. Mooi gebied om te skiën.

Heerlijk skiën en lekker relaxen

Marianne
12-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtig hotel, vriendelijk personeel en altijd een hartelijk ontvangst. Na zoveel keer is het net als thuiskomen.

Uitstekend Hotel

Arie en Els
14-3-2016

Vriendelijk, schoon en goed Hotel

Fijn hotel

schoonenwolfyvette
24-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een mooi, verzorgd hotel met prima faciliteiten. Ligging echt perfect aan de piste! Mooi zwembad.

Buitengewoon!

Rob
17-5-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel ligt prima ten opzichte van de piste.

Zodra je buiten staat kan je je ski's onderbinden en glij je naar de lift en ligt de Ski Amada aan je voeten.

En na een dag skien kan je je snel omkleden, misschien nog even heerlijk zwemmen in het magnifieke zwembad met mooi panorama of relaxen in de zeer fraai gemoderniseerde en luxe wellness ruimte. Een genot om tot rust te komen!

En natuurlijk de apres ski. Onovertroffen goed in Flachau en met de Hofstadl op loop (kruip)afstand hoef je dat niet ver te zoeken.

Ook voor verder vertier is Flachau en omgeving goed. Mooie luxe liften en de hatelijke busverbinding bij Wagrain is verleden tijd met de nieuwe G gondel.

Onze optie voor volgend jaar bij Waidmansheil staat alweer genoteerd!

Raucherhotel

julia
13-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Positiv: Lage zum Skilift, modernes Pool

Negativ: Raucher im Aufenthaltsraum/Bar, schlechtes Frühstüch, keine frischen Säfte, Marmeladen, Eiergerichte, Wurst und Käse lieblos angerichtet, Weinkarte von 2010, es wird gespart wo möglich Keine Jause am Nachmittag, kein Tee im Saunabereich

EEN AANRADER - wij gaan zeker nog een keer terug

Loonbeek Nadine
27-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtig hotel, rustige sfeer in het hotel, heel erg vriendelijke mensen.

Iedereen is behulpzaam. Ontbijt en avondeten is verzorgd en lekker. Keuze genoeg. De kamers zijn ruim genoeg en wij hadden een prachtig zicht over de pistes. Je kan al skiend vertrekken en weer aankomen.

(de piste licht vlak achter het hotel) Dit hotel is een echte aanrader.

Het skimateriaal hok is prachtig ingericht - een kast met laarsverwarmers in de kast per kamer- de ruimte is ook goed geventileerd - absoluut geen last van muffe geur.

Super hotel na zimowy urlop

Ela
7-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel w super polozeniu, przy samym wyciagu i stoku. Sauna, basen, bardzo mila atmosfera, super wyzywienie,czysto. Fajne otoczenie, jest gdzie wyjsc, duzo szkolek narciarskich, tory saneczkowe, tu nie mozna sie nudzic!

Top locatie

anoniem
11-9-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Waidmannsheil is een hotel op een absolute top locatie, namelijk op de piste! het hotel heeft een skikelder met afgesloten kasten en een geweldig zwembad waar vanuit een prachtig uitzicht over het dorp. Van uit het hotel ski je zo weg richting de lift die zich op 50 m. bevindt. De kamer in typische oostenrijkse sfeer met veel hout en geborduurde bloemen bank, was schoon en werd gedurende de week perfect bij gehouden. wij hadden een kamer met gescheiden slaap /woongedeelte, dit beviel uitermate goed, het enige nadeel van de kamer was dat je een paar kapstok haken mist om je skikleding aan op te hangen, nu lag alles op de bank. Het enige mindere vonden wij het avondeten, slappe naar niets smakende soep en hoofdgerechten waar veel met frituur, schnitsels of nudels gewerkt werd, veel al een smakeloos geheel en als je geen vlees eet, krijg je alleen aardappelen en groente..........

Prima Hotel

Nancy
17-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima hotel.Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.Grote schone kamers,elke dag propere handdoeken.

Lekker uitgebreid ontbijtbuffet, avondeten 4 gangen en steeds keuze uit 3 hoofdgerechten waarvan 1 zonder vlees of vis.

Skiën tot op de parking,lift op 10 meter en de supergoede aprés-skibar Hofstadl op wandelafstand aan de andere kant van de piste.

We gaan zeker nog eens terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Waidmannsheil voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waidmannsheil in Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waidmannsheil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Waidmannsheil scoort een 8.88 uit 10 op basis van 25 reviews.