Hotel Tauernhof

• 7.6Ligging t.o.v. pistes

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

34 Reviews over Tauernhof

• 8Frank25-02-2017

Een heerlijk verwenhotel

Goed hotel op 50 m afstand van de halte van de skibus en 400 m van het dalstation. Kamer aan straatkant soms snachts rumoerig door kroeg aan overkant (met raam dicht geen last meer). Auto gratis, kan overdekt. Heerlijk eten, royale kamer en goed welnesscentrum (gratis). Eten verrassend goed en erg vriendelijk personeel. Skikelder, waar schoenen verwarmd opgehangen kunnen worden.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 9Phillip18-09-2015

Fantastisch hotel

Schitterend hotel met mooie kamers en prima ligging midden in het centrum van Flachau. All inclusive. Ontbijt, middagsnack en avondeten zijn uitstekend. Iedere dag een ander thema met eten in het restaurant. Vooral de keukenparty is een genot en het afcsheidsdiner de laatste avond. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Mooie sauna. Skibussen stoppen pal voor de deur en binnen 5 minuten sta je bij de skilift van Flachau en binnen een kwartier bij de pistes van Zauchensee. Zeker een aanrader. Voor volgend jaar alweer geboekt.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 9Super vakantie!22-08-2015

geweldig

We gingen naar dit hotel in de veronderstelling dat we misschien een keertje zouden gaan mountainbiken met onze twee meiden van 8 en 10 jaar en hadden geen idee dat er een begeleider mee zou gaan tijdens de tochten die je zo kon enthousiasmeren. De fietsen die ze ter beschikking stellen zijn zo goed als nieuw en van zeer goede kwaliteit. Zelfs voor kleine kinderen hebben ze geschikte fietsen. Na de fietstocht staat er elke dag een gezonde lunch klaar, met vooral pasta gerechten, diverse salades en overheerlijke toetjes. Ook het eten in de avond was meer dan voldoende. Er is een klimwand, je kunt skates lenen en nog veel meer! Onze meiden wiilen zeker volgend jaar weer terug en wij ook!

• 9Jörgen Van Bauwel01-10-2014

Meer dan gewoon goed!

Hotel Tauernhof maakt van je actieve vakantie een prachtige herinnering. Het personeel is enorm behulpzaam, geeft gerichte info, je voelt je hier welkom. De keuken is een echte aanrader, uitgebreid ontbijtbuffet, energierijke lunch en verfijnde diner, eveneens mogelijkheid om vegetarisch te eten! De uitgestippelde MTB routes brengen je vrijwel onmiddellijk in de bosrijke omgeving, Via gezonde inspanning komen tot ontspanning! De kamers zijn ruim en worden dagelijks proper gemaakt. Zeker met kinderen vanaf 10jaar is dit een ideale uitvalbasis voor de betere sportieve vakantie!

• 10dominique knoors30-09-2014

We kijken al uit naar volgend jaar! :)

Dit jaar voor de 6de keer terug gegaan naar Tauernhof. Daar aankolmen voelt aan als thuiskomen. Je krijgt de indruk dat alle mensen die er werken hun job met liefde uitvoeren en dat uit zich ook in de service naar de hotelgasten toe. Bijna alles is mogelijk en wanneer iets niet mogelijk lijkt, wordt het toch voor je geregeld. De begeleide mountainbike tochten (2 niveaus) op fietsen van top kwaliteit zijn een echte aanrader, Het ontbijt in de hut, de fakkeltocht na een gezellige avond in de berghut, de wandeling om half 4 's nachts om naar de zonsopgang op 2000 m hoogte te gaan kijken vervelen na 6x nog steeds niet. De kinderen inmiddels 17 en 19 jaar willen nog steeds mee op vakantie. Dit zegt toch genoeg. Het ontbijt is heel uitgebreid; 's avonds wordt je na het saladebuffet aan tafel bediend. Vis, vlees of vegetarisch je kiest zelf. De presentatie is ook altijd heel mooi. Kortom; als er niets tussenkomt zijn we volgend jaar weer present in Flachau.

• 9Evy Smets30-09-2014

Superhotel als je van sport en lekker eten houdt!

Alles zéér netjes, behulpzaam en vriendelijk personeel, heerlijk eten met dagelijks suggestiewijnen, mooie bar, sportactiviteiten zijn top (aangepaste niveaus). Dit is het ideale hotel voor sportieve gezinnen met tieners!

• 8arjan.leen02-02-2014

heerlijk hotel recht tegenover de skibus

Taurenhof heeft een flinke facelift aan de voorpui gehad en gaat volgend jaar de verouderde kamers opknappen, wat overgens geen overbodige luxe is. Niet eerder een hotel met met zo'n goede prijs/kwaliteit verhouding gehad en altijd groetend en vrolijk personeel wat erg hartelijke overkomt. Eten was voor ieder wat wils was geen probleem als dit om 20.30 uur nog uitgeserveerd moest worden, hierdoor hoefde wij ons tijdens de apreski niet te haasten.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 8Adriaan02-02-2014

Wij zullen dit Hotel aan iedereen aanbevelen !!

Wij zijn in heel wat hotels geweest, dit hotel heeft echt sfeer en vriendelijk personeel met gevoel voor humor. Dit hotel is ook zeker geschikt voor grotere groepen die van gezelligheid houden, als je in de horeca werkt dan ben je een entertainer en dat begrijpen zij als geen ander. Schoonmaak van de kamers prima, menu prima, het bed kraakte zo nu en dan een beetje mag verder geen naam hebben, na de stoelgang deed de afzuiger in de badkamer het ook prima, ruime keus aan zenders op de TV, snelle Wifi , lekker dat je badkleding mocht dragen in de Sauna, aan de overkant van de weg een gezellige apresskikroeg waar je tot in de laten uurtjes lekker kunt lallen. De laatste dag konden wij onze spullen opslaan in de zonnebankkamer zodat wij nog een lekkere afdaling konden maken. Kortom wij hebben echt een top week gehad, ons zien zij vast nog een keer !!

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 8Albert29-01-2014

mooi tentje

mooi tent. uitstekende service - bediening. kamers beetje klein, zwembad beetje gedateerd maar prima eten. Zelfs met groepen in tiroler kostuum uitstekend. Transfer naar en van luchthaven uitstekend geregeld door receptie.

• 6Ligging t.o.v. pistes
  • 9Marco28-10-2013

Fantastisch (sport)hotel

"Beste vakantie ooit !" Commentaar van onze kids (3 jongens van 8 t/m 13) na een dikke week in dit hotel. Begon al met de heenreis, niet eerst nog een uur door de bergen maar kort van de snelweg, toch lekker in een klein dorpje. De kamers zijn prima, alle voorzieningen aanwezig. Eten helemaal top. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en nog beter diner. Tussen de middag sportmaaltijd. Bij het hotel ligt een bike-park en je kunt er de hele dag perfecte mountainbikes gebruiken, zonnen, volleyballen, trampolinespringen en nog veel meer. Binnenzwembad bijna niet gebruikt vanwege mooie weer maar prima. Zelfs een was-service voor je sportkleding ... Teveel dingen te doen dus eigenlijk waren deze 10 dagen te kort. Komen zeker nog een keer terug.

Hotel Tauernhof info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• All inclusiveBeschikbaar