Appartement Sonnfeld

Grote slaapkamers en schoon

Susanne,
12-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6

Heel schoon en ruim appartement. Met erg ruime slaapkamers. Jammer dat de hal erg groot is ten opzichte van de woonkamer. Met 4 volwassene en 2 kleine kinderen is woonkamer goed. 6 volwassene zouden wij erg klein vinden. Je kan alleen rond de eettafel zitten, tafel dan niet groot en staat een soort bankje

Perfect om te overnachten

Gert van der Wouden
12-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

Appartementen Sonnfeld ligt in Ortsteil Reitdorf, op 5 minuten autorijden vanaf het grote parkeerterrein bij de Achterjet in Flachau. Prima appartementen met wellicht wat weinig zitgelegenheid. Alleen een keukentafel met bank daarom omheen. Slaapkamers daarentegen zijn zeer ruim. De grotere appartementen hebben 2 badkamers , de kleinere 1 badkamer. Alle appartementen hebben een apart toilet.

Voldoende parkeergelegenheid, sauna, fitness-room en skiraum.

• Ligging t.o.v. pistes7

We zijn hier al enkele jaren naar toe geweest en gaan volgend jaar weer. Prima appartement. het 6 - 8 persoons appartment is met 2 badkamers, 1 ruime badkamer met toillet, douche cabine en wastafel en 1 smallere badkamer met douche cabine en wastafel. Ruime hal met grote kapstok, apart toillet. Een enorme ruime 3 a 4 persoons slaapkamer, 1 ruime 2 persoonskamer en 1 wat kleinere 2 persoonkamer. De keuken is in de woonkamer en voldoet aan de eisen. Alleen het zitgedeelte in de kamer zou wat luxer mogen zijn.

Sinds vorig jaar wel mooie grote tv.

Mooi ruim appartement

Daan
15-11-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

Sonnfeld zit op ca. 500 meter lopen van de Dampfkessel. Teruglopen na de après-ski kan dus, maar met ski's op je schouder is het wat te lang. Het appartement is mooi ruim met een grote leefruimte en ruime slaapkamers.

2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Net terug uit Flachau en overnacht in Sonnfeld. We waren met 4 volwassen en 2 kleine kinderen. Skibus stopt zo goed als voor de deur en de lift (space jet 1) ligt op ongeveer 10 minuten wandelen. Waar zich ook een skischool bevindt voor kinderen met onderaan een gezellig bar/restaurant. Ook de supermarkt is lopend te doen. Appartement is verzorgd en lekker handig dat er een oven in zit evenals de twee badkamers. Voor kinderen zowel buiten als binnen wat te doen. Wij hebben er een super vakantie gehad.

Wij zijn net terug van wintersport

Dorien
14-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn net terug van wintersport. Heel mooi appartement (type B). Zeer ruime badkamer, 2 wastafels, 2 douches. Wel kleine woonkamer. Ons dochtertje (3,5 jaar) wilde niet meer naar huis. Mooi groot grasveld om te voetballen, leuke ballenbak met muurschilderingen. Ook kinderfietsen buiten, tractor of moederfiets met aanhangbak. Zandbak met daarbij ligstoelen voor de ouders.

Algemeen:

naar de piste is het 3 minuten met de auto.

2 x sauna is gratis, daarna EUR 10 per keer (saunaruimte ziet er perfect uit)

Er zijn twee Sonnfeld huizen, naast elkaar: de ballenbak en b.v. de spelletjesruimte zit in het ene huis. De sauna en fitnissruimte in het andere huis. Beide deuren zijn altijd open, dus je kunt er altijd bij.

Dit complex ligt direct achter de autobahn. Helemaal geen last van gehad.

In de zomer staan er allemaal bomen voor, dus dan zie je de autobahn niet, maar misschien wel gehoriger.

Voor EUR 2 kun je een volledige was doen.

Al met al een hele goed vakantieverblijf!

2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn net terug van een heerlijke winstersportvakantie. We hadden 2 appartementen geboekt, type A en B.

Wij hebben echt genoten van de ruimte die we daar hadden. Zowel in het appartement als daarom heen. We moesten dan wel met de auto naar de liften maar dat is te doen. Als je niet wil slepen met je ski's kun je ze voor 5 euro per week bij de liften in het depot zetten.

Het appartement is een echter aanrader!!

Wij zijn hier in de zomervakantie geweest met 6 personen. Zeer mooie omgeving. Vriendelijk personeel alles is mogelijk als je het vraagt. Wasmachine en droger aanwezig, is prettig met 2 kinderen. Groot speelterein met zandbak, glijbaan, schommels en een wei met ezels, geiten en konijnen. Gratis fietsen tot beschikking.1 keer per week een goed verzorgde grillavond.(gratis ex. drank). Binnen internet, playstation, gamecub en voor de allerkleinsten een mini playground is ideaal bij wat minder weer.

Zeker in de zomer ook een echte aanrader

2005
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij gaan hier al jaren op vakantie! De skibus stopt zo goed als voor de deur die je keurig bij de piste af zet. De eigenaars zijn zeer vriendelijk! Voor kinderen ideaal! Een kelder vol met speelgoed, glijbaan, ballenbak enz. Internet, tafeltennis, computerspelletjes. Echt heel leuk!

2004

Erg schoon, net en zeer compleet appartement voor een zeer

danique
23-12-2004
  • Ligging t.o.v. pistes6

Erg schoon, net en zeer compleet appartement voor een zeer nette prijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sonnfeld in Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sonnfeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.