Vakantiepark Sonnberg

• Ligging t.o.v. pistes7,0
  • Onderkomen8,3

35 reviews over Vakantiepark Sonnberg in het Nederlands

Met jonge kinderen

Superfijn voor wintersport met kinderen

Marloes
10-2-2017
  • Activiteiten10
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Onderkomen9

Sonnberg is echt een aanrader als je op vakantie gaat met kinderen die nog te klein zijn om mee te skien of andere outdoor activiteiten. Bij de accomodatie zit kinderopvang met echt een hele lieve leidster en voor de kinderen een waar speelparadijs. Daarnaast zijn de appartementen kinderproof ingedeeld en hebben zij ook alle benodigdheden (kinderbedjes, stoelen, fleswarmers, wipstoeltjes etc) voor kinderen.

Ik ga het liefst ieder jaar ergens anders heen op vakantie, maar dit is zo goed bevallen dat we volgend jaar weer gaan.

Beestjes

Mathilda
20-3-2016
  • Onderkomen2

Het appartement dat wij kregen was verouderd met een vieze vloerbedekking. Al vrij snel kregen we last van jeuk. Tussendoor werd niet schoongemaakt. Wisselen van appartement was niet mogelijk, omdat alles volgeboekt was in de voorjaarsvakantie. Receptie weinig flexibel.

Sauna is wel prettig, van kinderopvang hebben we geen gebruik gemaakt. Wel kunnen de kinderen heerlijk binnen en buiten spelen. Prijs-kwaliteit matig wanneer geen gebruik gemaakt wordt van kinderopvang.

Voor ons niet nog een keer.

niet voor herhaling vatbaar

van meer
14-2-2016
  • Activiteiten4
  • Onderkomen2

dit complex is geschikt voor mensen die kinderopvang zoeken tijdens hun skivakantie. Dit hadden wij echter niet nodig. Wanneer je het complex dan zonder deze faciliteit moet beoordelen dan vonden wij het zeer matig, zeker gezien de prijs. De appartementen zijn erg sober, de bedden zo hard als een plank en er ademt geen typisch Oostenrijkse sfeer. Receptioniste was uitermate vriendelijk. Klagen bij de eigenaar had helaas geen effect, volgend jaar nieuwe bedden was zijn antwoord.

• Onderkomen10

In de eerste week van de kerstvakantie 2015-2016 hebben we enorm genoten van een skivakantie in Flachau met een verblijf in één van de appartementen van het vakantiepark Sonnberg.

- Ruim, goed uitgerust appartement voor gezin van 2 volwassenen en 3 kinderen (8, 5 en 2 jaar).

- Grote speelruimte voor kinderen.

- Gastvrijheid en goede service van het personeel.

- Gratis koffie-, thee- en limonade-voorziening bij receptie.

- Aparte ruimte voor opbergen van skispullen.

- Kinderopvang voor kinderen van alle leeftijd inbegrepen (tijdens ons verblijf: van ma. t/m vr.).

- Vrijwel alle pistes geopend, ondanks warme weer.

- Leuke wintersport- en kerstsfeer in dorp en op pistes.

- Vakantiepark ligt op 1 a 2 kilometer van pistes. Zelf hebben we dagelijks met de auto op en neer gereden, ook omdat er voldoende parkeergelegenheid aan de pistes van Flachau is. Ook rijdt er een (gratis) skibus die de pistes in de buurt (Flachau, Wagrain, etc.) afgaat.

Grote kans dat we volgend jaar weer teruggaan!

Alles voor kinderen en toch lekker rustig

Marco Verhoef
8-3-2015
  • Onderkomen7

De appartementen zijn basic maar prima en de kinderfaciliteiten zijn bijzonder goed! Bij de kinderopvang is heel veel speelgoed aanwezig, een glijbaan waar kinderen zich helemaal uit kunnen leven en een vriendelijke leidster waardoor ouders met een gerust hart kunnen skiën. Omdat de kinderfaciliteiten in het hoofdgebouw zijn ondergebracht zijn de appartementen rustig en ook geschikt voor mensen zonder kinderen. Het appartement biedt uitzicht op de bergen en de pistes zijn vlakbij met de auto of bus. Skigebied Flachau is geen echte aanrader, maar vanaf Flachauwinkl is het skigebied van Zauchensee te bereiken en dat is wel de moeite waard.

Perfecte plek met (zeer jonge) kinderen

lisettevanzanten
18-3-2013
  • Onderkomen8

Sonnberg is prachtig gelegen en heeft gratis kinderopvang!!!!! Ik ben er nu al 3 keer geweest en het was weer super. Margareth is de hoofdleidster van de kinderopvang en doet het geweldig. Mijn kinderen hebben het weer erg naar hun zin gehad. Je kan ze brengen en halen wanneer je maar wil tussen 9 en 5. Zeer jonge babies kunnen er tussen 10 en 15.00 terecht. Er is ook een slaapzaaltje bij. De appartementen zijn gewoon basic en schoon en de pistes beginnen op 1 minuut rijden. Er is ook een bushalte voor de deur.

Gewoon prima

Marcel Dijkstra
27-8-2012
  • Onderkomen7

Ruim opgezet en rustig, ook al was het zomer hoogseizoen. Mooi uitzicht op heuvels en bergen. Personeel neemt alle tijd voor je. Niet het goedkoopste adres, maar voor families met kinderen is dan ook werkelijk alles geregeld. Het is niet erg om wat te vergeten, je kunt eigenlijk het meeste wel thuis laten. De appartementen waren ruim genoeg. Tapijt op de vloer was het enige wat ik minder schoon vond, de rest is uitstekend schoon. Kunnen we in Nederland nog wat van leren.

• Ligging t.o.v. pistes7
  • Onderkomen10

wij zijn er 4 jaar heen geweest. het vrije uitlopen van de kinderen op de speelwei waar echt van alles is een kinderboerderij, trampoline ,hele grote zandbak, meer als genoeg fietsen alle maten, een kinderdag opvang al papa en mama een keer een flinke wandeling willen doen, BBQ plaatsen, Pingpong tafels, en een badesee op 3 minuten lopen de niet erg diep is.

we zij hier in 2007 2008 2010 2011 geweest een jaar niet spijt en daar om terug gekomen om dat het echt geweldig is.

• Onderkomen10

Goede kwaliteit appartement,schoon. Ons kind vond kinderopvang erg leuk. Ook voor volwassenen goede zaken als sauna, heerlijk na een dag skien. Alles kindvriendelijk, het hele gebied is hierop in gesteld. overal speeltoestellen ed.

skivakantie sonnberg in flachau

susan van malssen
14-3-2012
  • Onderkomen9

voor de 2e keer onze ski vakantie hier doorgebracht. appartementen goed verzorgt, echt schoon en de receptie is zeer bereidwillig met eventuele vragen/verzoeken. we kwamen ver voor incheck tijd aan en men deed er alles aan ons eerder in te kunnen checken.

enige nadeel is niet naast de piste maar dat weet je van tevoren. 2 km met de auto en voldoende parkeerplek bij de skiliften. aanrader met kids!

Chalet.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Sonnberg in Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Sonnberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.