Vakantiepark Sonnberg

40 reviews over Vakantiepark Sonnberg

• 2019
    9Linda Van de Wetering01-03-2019

Geweldige vakantie gehad!

Super accomodatie voor gezinnen met kinderen welke nog niet kunnen skiën. Zoals al is beschreven is er kinderopvang en de leidster Margareth is echt fantastisch! Zij doet dit werk al 15 jaar en tussendoor word je op de hoogte gehouden hoe het met je kindje gaat. Wij hebben onze zoon hier continu met een goed gevoel achter gelaten. Het is ook een waar speelparadijs (halve monkey town). Voor de wat oudere kids worden er ook bioscoopmiddagen georganiseerd tijdens de vakantie. Appartement was verder prima. Je hebt een alles wat je nodig hebt. Met de auto ben je binnen 5 minuten op de piste. Receptie ontzettend vriendelijk en willen je overal mee helpen. Al met al een top vakantie! Wij hebben alvast geboekt voor volgend jaar.

• 10Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• Oude reviews

10Marloes10-02-2017

Superfijn voor wintersport met kinderen

Sonnberg is echt een aanrader als je op vakantie gaat met kinderen die nog te klein zijn om mee te skien of andere outdoor activiteiten. Bij de accomodatie zit kinderopvang met echt een hele lieve leidster en voor de kinderen een waar speelparadijs. Daarnaast zijn de appartementen kinderproof ingedeeld en hebben zij ook alle benodigdheden (kinderbedjes, stoelen, fleswarmers, wipstoeltjes etc) voor kinderen. Ik ga het liefst ieder jaar ergens anders heen op vakantie, maar dit is zo goed bevallen dat we volgend jaar weer gaan.

• 7Ligging t.o.v. pistes
    • 9Onderkomen
    • 10Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 4Mathilda20-03-2016

Beestjes

Het appartement dat wij kregen was verouderd met een vieze vloerbedekking. Al vrij snel kregen we last van jeuk. Tussendoor werd niet schoongemaakt. Wisselen van appartement was niet mogelijk, omdat alles volgeboekt was in de voorjaarsvakantie. Receptie weinig flexibel.

Sauna is wel prettig, van kinderopvang hebben we geen gebruik gemaakt. Wel kunnen de kinderen heerlijk binnen en buiten spelen. Prijs-kwaliteit matig wanneer geen gebruik gemaakt wordt van kinderopvang. Voor ons niet nog een keer.

• 2Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

• 6van meer14-02-2016

niet voor herhaling vatbaar

dit complex is geschikt voor mensen die kinderopvang zoeken tijdens hun skivakantie. Dit hadden wij echter niet nodig. Wanneer je het complex dan zonder deze faciliteit moet beoordelen dan vonden wij het zeer matig, zeker gezien de prijs. De appartementen zijn erg sober, de bedden zo hard als een plank en er ademt geen typisch Oostenrijkse sfeer. Receptioniste was uitermate vriendelijk. Klagen bij de eigenaar had helaas geen effect, volgend jaar nieuwe bedden was zijn antwoord.

• 2Onderkomen
    • 4Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 9Gertjan30-12-2015

Geweldige skivakantie voor het gezin in Flachau

In de eerste week van de kerstvakantie 2015-2016 hebben we enorm genoten van een skivakantie in Flachau met een verblijf in één van de appartementen van het vakantiepark Sonnberg.

• Ruim, goed uitgerust appartement voor gezin van 2 volwassenen en 3 kinderen (8, 5 en 2 jaar).
    • Grote speelruimte voor kinderen.
    • Gastvrijheid en goede service van het personeel.
    • Gratis koffie-, thee- en limonade-voorziening bij receptie.
    • Aparte ruimte voor opbergen van skispullen.
    • Kinderopvang voor kinderen van alle leeftijd inbegrepen (tijdens ons verblijf: van ma. t/m vr.).
    • Vrijwel alle pistes geopend, ondanks warme weer.
    • Leuke wintersport- en kerstsfeer in dorp en op pistes.
    • Vakantiepark ligt op 1 a 2 kilometer van pistes. Zelf hebben we dagelijks met de auto op en neer gereden, ook omdat er voldoende parkeergelegenheid aan de pistes van Flachau is. Ook rijdt er een (gratis) skibus die de pistes in de buurt (Flachau, Wagrain, etc.) afgaat.

Grote kans dat we volgend jaar weer teruggaan!

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

• 9Marco Verhoef08-03-2015

Alles voor kinderen en toch lekker rustig

De appartementen zijn basic maar prima en de kinderfaciliteiten zijn bijzonder goed! Bij de kinderopvang is heel veel speelgoed aanwezig, een glijbaan waar kinderen zich helemaal uit kunnen leven en een vriendelijke leidster waardoor ouders met een gerust hart kunnen skiën. Omdat de kinderfaciliteiten in het hoofdgebouw zijn ondergebracht zijn de appartementen rustig en ook geschikt voor mensen zonder kinderen. Het appartement biedt uitzicht op de bergen en de pistes zijn vlakbij met de auto of bus. Skigebied Flachau is geen echte aanrader, maar vanaf Flachauwinkl is het skigebied van Zauchensee te bereiken en dat is wel de moeite waard.

• 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

• 8lisettevanzanten18-03-2013

Perfecte plek met (zeer jonge) kinderen

Sonnberg is prachtig gelegen en heeft gratis kinderopvang!!!!! Ik ben er nu al 3 keer geweest en het was weer super. Margareth is de hoofdleidster van de kinderopvang en doet het geweldig. Mijn kinderen hebben het weer erg naar hun zin gehad. Je kan ze brengen en halen wanneer je maar wil tussen 9 en 5. Zeer jonge babies kunnen er tussen 10 en 15.00 terecht. Er is ook een slaapzaaltje bij. De appartementen zijn gewoon basic en schoon en de pistes beginnen op 1 minuut rijden. Er is ook een bushalte voor de deur.

• 8Onderkomen
    • 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in maart 2013

• 8Marcel Dijkstra27-08-2012

Gewoon prima

Ruim opgezet en rustig, ook al was het zomer hoogseizoen. Mooi uitzicht op heuvels en bergen. Personeel neemt alle tijd voor je. Niet het goedkoopste adres, maar voor families met kinderen is dan ook werkelijk alles geregeld. Het is niet erg om wat te vergeten, je kunt eigenlijk het meeste wel thuis laten. De appartementen waren ruim genoeg. Tapijt op de vloer was het enige wat ik minder schoon vond, de rest is uitstekend schoon. Kunnen we in Nederland nog wat van leren.

• 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9m.brans12-08-2012

Met kinderen tussen 4 en 10 jaar oud GEWELDIG

wij zijn er 4 jaar heen geweest. het vrije uitlopen van de kinderen op de speelwei waar echt van alles is een kinderboerderij, trampoline ,hele grote zandbak, meer als genoeg fietsen alle maten, een kinderdag opvang al papa en mama een keer een flinke wandeling willen doen, BBQ plaatsen, Pingpong tafels, en een badesee op 3 minuten lopen de niet erg diep is.

we zij hier in 2007 2008 2010 2011 geweest een jaar niet spijt en daar om terug gekomen om dat het echt geweldig is.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in januari 2007

• 10paul17-03-2012

heerlijke plek, komen hier zeker nog eens terug!

Goede kwaliteit appartement,schoon. Ons kind vond kinderopvang erg leuk. Ook voor volwassenen goede zaken als sauna, heerlijk na een dag skien. Alles kindvriendelijk, het hele gebied is hierop in gesteld. overal speeltoestellen ed.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2012

3 tips over Vakantiepark Sonnberg

• lisettevanzanten, 18-03-2013

Fantastisch met (zeer jonge) kinderen! gratis kinderopvang. Waar vind je dat nu nog?

• Marcel Dijkstra, 27-08-2012

Laat alle kinderspullen gewoon lekker thuis, alles is er!

• m.brans, 12-08-2012

direct boeken kan bij de familie wittig (erg leuke mensen) maar rond kijken bij touroperators kan ooit voordeliger zijn afhankelijk van seizoen.

Als je gaat wandelen of rond toeren NEEM SALSBURGERLANDKARTE 3 kabelbaantjes en je hebt hem al terug verdient. deze kaart geeft kortingen en gratis toegang bij kabelbanen en bezienswaardigheden

0 vragen over Vakantiepark Sonnberg

Vakantiepark Sonnberg info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • De staf spreektDuits, Engels
    • VerzorgingLogies
    • BBQToegestaan

• ZwembadNatuurzwembad

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Broekenpers, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• Autovrij parkJa