Hotel Schlosshotel Lacknerhof

Wellness hotel, KinderhotelWeer vandaag-2°-10°
Hotel Schlosshotel Lacknerhof
7,9

• Ligging t.o.v. pistes9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Schlosshotel Lacknerhof voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Schlosshotel Lacknerhof in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar. Zeker qua ligging!

Marieke,
26-12-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Compleet hotel direct aan piste (gondel) met mooi zwembad, speeltuin, wellness, bar. We komen hier met oma en twee gezinnen al voor 4e jaar. Ondanks prijs wel heel comfortabel en ideaal met kinderen dankzij alle venieuwingen van afgelopen jaren. Geen hele luxe kamers. Wel goed eten, klassiek, met paar keer paar week buffet. Zeer gastvrije bediening waarvan velen elk jaar weer aanwezig zijn. Ook veel terugkomende gasten. De binnenspeeltuin (vaak bemand met ski leraren die kids kennen uit les) is leuk vermaak voor kinderen. Het aparte kinderbuffet is ideaal. Vanuit hotel in 100 meter in de gondel. En ski afdaling voor de parkeerplaats vh hotel.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Eten en Bedden een drama

HvS
31-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het Hotel geeft zich uit als een 4*+ Hotel. Pas hiervoor op. Het is een doorsnee Hotel. Bij aankomst was het fruit bedorven en savonds zouden we om half zes de Kids mogen eten (deze gaan vroeg in bed) Maar ook dit kon absolute niet. Hebben we speciaal voor gebeld en was geen probleem... Groot probleem dus. Sauna heeft rare openenigstijden Maar wel goed. Zwembad voor de Kids heerlijk, ook dat mag gezegd worden en de opvang is ook goed.

We zouden een week blijven maar na drie dagen zijn we naar huis gegaan omdat de bedden echt giga slecht waren.

Al met al, als je aankomt en eten bedorven is en bedden een Drama zijn zegt me dat genoeg voor dit Hotel.

Hopelijk hebben andere Meer geluk. We hebben het aangegeven maar of ze het interesseerde?????

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

hotel op zijn retour.

Familie de boer
15-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Pas op de portemonnee. Men zet andere prijzen op de kaart voor drankjes dan dat je moet afrekenen. Als je om de huiswijn van de kaart vraagt, serveren ze je toch een duurdere, het dubbele qua prijs of meer. Niet eenmalig als foutje, maar continue. Beleid van het hotel. Vervelend als je daar tijdens de vakantie op moet letten.

Dit hotel probeert mensen te lokken met redelijke prijzen voor kamers, echter als je elke avond € 50 of meer moet afrekenen voor enkele wijntjes bij het diner, word je het wel een beetje zat. Alle speeltoestellen voor de kinderen zijn ook tegen betaling. Een hotel op zijn retour, die op allerlei manieren geld bunnen probeert te krijgen op een vervelende manier

Het bubbelbad en sauna zijn sinds twee jaar ook open voor de kinderen. Hier mag je tussen half zeven en negen uur s,avonds in. Dat is nou net de tijd van het diner. Het diner probeert men leuk te presenteren, echter ik hou niet zo van au bain Marie opgewarmd vlees of vis. Allemaal erg uitgedroogd. Voor de rest wat geleitjes en mousjes. Ontbijt is wel erg goed.

Aan het hotel zit een bar waar s' avonds oost Europese meisjes van begin twintig met zeer weinig tot geen kleding zich presenteren. Deze staan rond half acht al te giebelen aan de receptie. Alles oost Europees. Kitcherig hotel, niet gericht op kinderen. Kamer voor driepersonen bleek een tweepersoonskamer met extra bed, zodat we over de bedden heen moesten kruipen voor het balkon. Hotel hoeft voor mij geen sterren te hebben, maar dit was zeker niet oosterijkse gezelligheid

Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

Super!!

e_ka_74
22-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

vriendelijke personeel rust en natuur leuk voor kinderen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Super hotel!!

Lianne de Visser
17-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer mooi en luxe hotel, van alle gemakken voorzien. Erg fijne week gehad.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2014

Zeer mooi hotel met super wellness

Rene
10-11-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Super hotel met goede bediening en geweldige wellness. Zowel voor de zomer als winter een echte aanrader.

Hadden dit in de zomer geboekt als overnachtingshotel op weg naar Kroatië. Dit was zo goed bevallen dat we op de terugweg nogmaals twee nachten hier zijn verbleven

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Dit nooit meer!!!

Tanja Douwes
23-12-2012

Hotel Lacknerhoff is ons zeer slecht bevallen !!!

Kamer 111 is alsof jij je in de discotheek bevind.

Wij kregen deze kamer aangeboden met 10% korting , wie doet zoiets met een gezin met kinderen???

Wij hebben er geen goed woord voorover!

Als compensatie mochten de kinderen op nr 115 slapen. Waar je de discotheek ook nog hoort.

Wij konden kiezen voor 3 keer verhuizen in1 week naar een andere kamer

Of ons geld terug. Wij kozen voor het laatste!!

Het heeft ons €880,- gekost voor 1 overnachting!!!!!!

Zeer Slechte service.........

Veel lawaaihinder!!!

Niet aan te bevelen!

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

voor de verwende vakantieganger

sylvia
14-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een nonsens lees ik in sommige commentaren over dit hotel. Zijn net terug van onze wintersportvakantie en dit is nu juist een hotel waar je nog de volle aandacht van het personeel krijgtl. The wellness is adembenemend en bestaat uit 4 etages met koninklijke behandelkamers en rustruimte. Zwembad groot en lekker warm met grote kleuren whirlpool. Het eten is michelinster waardig, niet alleen avondeten maar ook ontbijt. Als je een goede kamer wil moet je de Graffenzimmer nemen. Logisch dat de goedkope kamers ook wat klein zijn. (landhaus). Dit hotel is mijns inziens veel te goedkoop voor zijn klasse. Alleen het avondeten is de prijs al meer dan waard. Ik kan het echt aan iedereen aanbevelen.

Gereisd met partner in februari 2011

Valt tegen

Fam. v/d Berg
12-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij vonden het personeel niet echt vriendelijk. In onze ogen één groot toneelstuk. Oostenrijkse gastvrijheid is ver te zoeken.

De ligging ten opzichte van de piste is wel perfect! Toch voor ons volgend jaar een ander hotel.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Een Top hotel

Verberne
27-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor ons is dit echt een Top hotel.

Het eten is goed,de bediening is super en er is van alles te doen voor jong en oud.

Wij zijn ook in hotel post in ischgl geweest maar geef ons dit maar.

Het skigebied is wel een stuk kleiner maar wel kei gezellig.

Fam Verberne

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schlosshotel Lacknerhof in Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schlosshotel Lacknerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.