Hotel Salzburgerhof

• 8.8Ligging t.o.v. pistes

• Sauna

20 reviews over Hotel Salzburgerhof

• 10Marius02-03-2017

Geweldig hotel, super sfeer en heerlijk eten!

Salzburgerhof is een heerlijk hotel! Harry en Inga hebben een plek gecreëerd waar je je direct thuis voelt. De familiekamer (in Haus am Dorfplatz, tegenover het hotel) is super schoon en geschikt voor een gezin met 3 kinderen. Harry verwelkomt z'n gasten graag in de kleine gezellige bar van het hotel waar je ongedwongen een drankje kunt drinken of met je kinderen een spelletje kunt doen. Je kunt er kiezen of je blijft eten of niet. Wij hebben dat iedere avond gedaan vanwege de kwaliteit.. heerlijk! De afstand tot de lift en apres ski is minder dan 5 minuten lopen (Starjet, Hofstadl). Alles klopt hier gewoon... De kinderen (en wij ook) willen volgend jaar hier graag naar toe!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 10Roos05-08-2016

Super hotel

Een nacht hier verbleven voor we verder gingen naar Italië. Super nette kamer en de eigenaar is heel vriendelijk. Alles schoon en netjes en modern. Echt een aanrader

Gereisd met partner in juli 2016

• 10M.A. de Haan02-08-2016

Super leuk hotel

Hotel geboekt voor overnachting tijdens doorreis naar Italië. We hadden de zeer ruime 4 persoons kamer met uitzicht op de bergen. Ontbijt is super. Erg vriendelijke mensen, mochten zelfs de kamer nog tot 12.00 uur gebruiken. Echt super !!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Evy_ Herselt28-12-2015

Zeker de moeite waard!

Wij zijn in het hotel verbleven tijdens onze skivakantie, samen met 4 gezinnen. Geweldig ontvangst en de gastvrouw en -heer hebben ons echt verwend. Onze kamer was ruim, praktisch en de moderne toets was mooi geïntegreerd in de typische charme van Oostenrijk. Het eten was dagelijkse kost, maar heel lekker en voldoende (democratische prijzen!) De kleine afstand tot aan de skipiste was, zowel voor de kids als de volwassenen een goede opwarming. Kortom, een hotel om naar terug te komen!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2014

• 9Yvonne04-08-2015

Super hotel !

We zijn hier maar twee nachten geweest maar zeker een hotel om terug te komen. Hotel is erg netjes en schoon en personeel vriendelijk. Ook in de zomer een leuke plek !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8paterk221-09-2014

Geweldig!

Wij zaten in het appartement naast het hotel. Super schoon huisje met een mooi uitzicht. Aardige gastvrouw. 's avonds kon je terecht in de sauna. Waar we natuurlijk ook van hebben genoten. Ook het wassen van de kleding was geen probleem. Ik kon gewoon de machine gratis gebruiken. Echte service dus. 's Ochtends hebben we een keer ons ontbijt genuttigd in het hotel. Was niet duur en erg gezellig! Helaas hadden we niet zulk mooi weer dus volgend jaar waarschijnlijk geen Oostenrijk meer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 10Brugmans30-08-2014

Zeer goed hotel

Dit is een zeer netjes gezellig hotel. Het personeel is zeer gastvrij en behulpzaam. We hadden een zeer nette schone kamer. Het ontbijt is ook zeer goed verzorgt.

Gratis wifi en goede parkeer gelegenheid. Helaas in de zomer geen avond eten beschikbaar in het hotel, maar genoeg leuke eet gelegenheden in de buurt. Leuk dorpje. Dit hotel is een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10Mark Snijders18-08-2014

Heerlijke plek, super gastvrij!

Hotel en appartementen Salzburgerhof heeft een mooie ligging in het centrum van Flachau. Mooi accommodaties, en de service is meer dan uitstekend. De eigenaren zijn zeer gastvrij. Flachau is een leuk dorp, zowel in de zomer als in de winter.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9henry van gerwen14-08-2014

Prima hotel! Ook in de zomerperiode!!

Helaas hebben we dit hotel enkel "gebruikt" voor één overnachting op onze reis naar Kroatië. Aangenaam verrast! Recent verbouwd en opgeknapt hotel. Wij hadden een nieuwe kamer. Zeer ruim en mooi. Karakteristiek Oostenrijks, maar toch redelijk "strak" ingericht. Eigenaar en overig personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Duidelijk een familiebedrijf. Omdat de zomerperiode in principe laagseizoen is voor dit hotel, was het niet mogelijk om het avondeten te gebruiken in het hotel. Begrijpelijk. Eigenaar was wel zeer behulpzaam met het aanbevelen van een andere eetgelegenheid, die er overigens meer dan voldoende zijn in Flachau. Het ontbijt in buffetvorm was echter wel weer helemaal goed! Kortom; dit hotel is aanbevelenswaardig en wij komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Marlies Deben22-03-2014

Een erg mooi en klantvriendelijk hotel.

Wij komen hier al enkele jaren en zijn erg tevreden ,zeker na de verbouwing. Het personeel is zeer klantvriendelijk en prijs/kwaliteitsverhouding is prima.Ook is er een mooie wellness.De kamers zijn goed ingericht.Het hotel ligt in het centrum van Flachau en dichtbij de pistes.Een aanrader!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2014

1 tip over Hotel Salzburgerhof

• paterk2, 21-09-2014 Rapporteren

Koffie drinken bij de bakker. Ze hebben daar heerlijke taarten!

0 vragen over Hotel Salzburgerhof

Hotel Salzburgerhof info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats