Appartement Reiter

Appartement
Appartement Reiter

• Ligging t.o.v. pistes7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Reiter voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Reiter in het Nederlands

Geweldig appartement

Marga Bangert
8-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

De eigenaresse is zeer behulpzaam. Appartementen zijn schoon en goed ingericht, alles is voldoende aanwezig. Grote tuin met trampoline en voldoende parkeerplaats voor de deur. Centraal gelegen maar het centrum is niet op loopafstand. Prachtige wandelingen zijn te maken in de omgeving op diverse niveaus.

geen huiskamer, maar woonkeuken!

vanden_bosch
5-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

gebruikt als overnachting naar Kroatie

Netjes app. in huis. Ze hebben 3 apartementen. Helaas geen lekkere stoelen. Je zit in een keuken aan de keukentafel. Daar is de tv met BVN. 2 aparte slaapkamers hadden wij. Mooi uitzicht. Dicht bij skiliften (achterjet). Eenvoudig vanaf snelweg te bereiken. Eigen parkeerplaatsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Reiter in Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Reiter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.